Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Ville bara svara. :)

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
lolo om Ska träna och vila hjärnan från skivandet.:
du skriver ju ingenting!!!!!!!11

Ville bara svara på denna lite snabbt. :)
Jag försöker verkligen så gott jag kan. Lovar!
Men jag har en fritid som verkligen tar tid och har sökt gästbloggare men ingen hade ens skickat in något.
Sen så blir ju inte kapitlerna så bra om jag inte får den där skrivarglöden! :D
Om ni vill hålla min skrivarglädje uppe så KOMMENTERA! Jag lovar. Ni anar inte hur himla kul och peppande det igentligen är att få en kommentar. Kolla här bara vad jag har fått för kommentarer innan.

Anonym om Kapitel 4 - Dinner.:

Nyyyyy deeell



Anonym om Kapitel 3 - You didn't listen...:

Jättebra!meeeer!

 

Cherry ♥ om Kapitel 3 - You didn't listen...:

Jättebra skrivet, fast du skrev det så snabbt :b

 

M om Kapitel 3 - You didn't listen...:

Asbra! :)

 

Alexandra om Kapitel 2 - Omg...:

Skit bra :)

meerrr =D

 

ellen () om Kapitel 2 - Omg...:

Jätte bra! Mera!

 

c  ) om Kapitel 1 - Pilot:

sjukt bra!


Men jag älskar er!
.
Är inte arg efter denna kommentaren! :) För du har rätt men jag har som sagt uppdaterat så gott jag kan!