Startsidan  Dreams Come True  Almänt

42 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Dustin <3

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Han och jag var men kommer aldrig att bli igen. Min mobil pep och när jag såg hans namn värkte det i bröstet. Hur ska jag kunna glömma någon vars namn kommer att stå överallt 24/7?

(kommentera vad ni vill ska hända i nästa inlägg)
.
Och precis så blev det... Nästan i alla fall. Jag och Justin avslutade allting där. Såklart smsade han och ringde som en galning men tillsist insåg väll han att det aldrig kommer bli vi igen. Min kontakt med Ryan & Chaz förändrades inte. Faktum är att jag och Chaz var typ på G men jag avbröt det för jag insåg att jag inte var redo för ett förhållande och att bli tillsammans med Justin's bästa kompis skulle aldrig funka för mig. Alla runt omkring mig som pratade för ofta om Justin kopplade jag ur mitt liv. Men det värsta var att Sky & Amanda lämnade mig när jag behövde dem som allra mest. Anledningen varför fick jag aldrig veta men tydligen var dem trötta på att jag alltid var så deprimerad och nedstämd. Men hallå, fattar dem inte hur mycket jag älskade han eller? Idioter -.-'
.
En dag skulle jag åka till Ryan & Chaz i Stratford för att hälsa på men vad jag inte visste var att Justin var där. När jag kom hem till Chaz med Ryan och såg att Justin satt i soffan blev jag rasande på Ryan & Chaz som undanhållit det för mig. Den dagen hände både postitiva och negativa grejer. Man brukar ju alltid ta det negativa först så jag berättar om det negativa först.
.
Tydligen skulle vi umgås med en tjej till som var Chaz's ex så dem skulle åka och hämta henne eftersom hon bodde i London, Ontario. Jag började misstänka att Ryan & Chaz gjort detta så att jag och Justin skulle prata ut och dem fick som dem ville. Vi hade en lång konversation och den var inte helt gråtfri. Nu kanske ni tänker men vad är det negativa med att ni blev vänner igen och att ni löste problemen? Det negativa med det hela var att vi började kyssas och det ena ledde till det andra och det blev lite mer än bara kyssar.
.
Uppenbarligen hade vi fortfarande känslor för varandra men jag var alldeles för rädd för att ge det en till chans. Så istället för att lösa det problemet så stack jag tillbaka till Los Angeles. Grejen med att bo i Los Angeles är att många kändisar bor där och Justin bor i Atlanta men som dem flesta kändisarna har han även ett hus i LA. Så en dag när alla i familjen var ute och jag var hemma ensam knackade det på dörren och där stod han. Som tur var löste vi det hela och vi bestämmde för att bara vara vänner.
.
Allt detta hände för 1,5 år sedan och nu är Justin 18 precis som jag och även om vi var vänner har vi inte pratats vid en endaste gång efter det. Enligt tidningarna hade han börjat dejta en annan tjej och det gjorde lite ont i mig att veta att han officiellt gått vidare. Så när jag läste detta bestämmde jag mig för att jag kan inte bara sitta hemma och ruttna så jag började dejta en underbar kille vid namn Dustin. Ja, jag vet väldigt likt Justin men dem är absolut inte lika så jag hängde inte upp mig på det.
.
.
Nu stod jag här i min alldeles egna lägenhet i LA med en strålande skådespelarkarriär efter att filmen vi spelat in i Paris blev en stor succé. Med ena resväskan i handen öppnade jag lägenhets dörren för att gå till hissen. Eftersom Chaz och Ryan redan varit i LA för inte så länge sedan bestämde vi oss för att  vi tre, Dustin och ingen mindre än Justin och hans flickvän Mellie skulle resa till Hawaii. Jag hade aldrig träffat Mellie men det hade Ryan och Chaz så det skulle bli väldigt intressant. Man kanske tycker att jag borde vara nervös men jag vet att alla problem mellan mig och Justin är lösta nu och han är en absolut underbar person så varför skulle vi kunna vara vänner eftersom jag förlåtit honom?
.
Varför vi inte hade haft kontakt på ett år är mesta dels för hans karriär har bara blivit bättre och bättre precis som för mig men det betyder också att man får mer och mer jobb att göra. När jag kommit närmare dörren öppnades den automatiskt och där ute stod mitt heting.
.
"Hej älskling! Ser vacker ut som vanligt ser jag." Dustin hade mött mig utanför min port och gett mig en härlig kyss. I bakgrunden såg jag några kamerablixtrar men jag brydde mig inte om det eftersom vi redan gått ut med vårat förhållande.
.
.
"Ska du säga sexy ;)" svarade jag och han gav mig ett vackert leende innan han tog min hand och tillsammans gick vi bort mot limousinen som skulle ta oss till LAX.
.
"Är du nervös? Alltså att träffa Justin efter så lång tid och hans tjej." Jag hörde oron i hans röst och jag tvivlade starkt på att det var för min skull han var oroli, han var rädd att jag fortfarande hade känslor för honom.
.
"Babe, du behöver verkligen inte oroa dig för mig och Justin. Han var en viktig del i mitt liv och visst betyder han fortfarande mycket men kärlekskänslor finns absolut inte.
.
En lättad suck hördes från han och han gav mig ett lättat leende innan han vände blicken ut genom fönstret.
Enligt alla dem bilder som man kan se överallt eftersom han är typ lika känd som Michael Jackson så har han växt till sig riktigt mycket och blivit ännu sexigare... Om det äns var möjligt.
.
.
Jag önskade att det jag sagt till honom var 100% sant men tyvärr var det inte riktigt det. En liten bit oro satt inom mig för hur ska jag reagera när jag ser honom igen tänk om Dustin blir avundsjuk och det förstör allt.. Precis som för mig och Justin.

Ett tråkigt mellankapitel men jag var tvungen att skriva lite om vad som hänt sedan den händelsen. Men när hon kommer till Hawaii kommer det bli väldigt intressant kan jag säga ;) och jag tycker att det förra kapitlet förtjänar lite mer kommentarer ;) STORT TACK TILL "RT" FÖR DEN GULLIGA KOMMENTAREN! <3