Startsidan  Dreams Come True  Almänt

40 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Still unsolved

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Tillsist orkade ingen av oss vänta längre och känslan när han var inne i mig kommer var och kommer alltid vara obeskrivlig




Vanessas perspektiv

När jag vaknade nästa dag var jag alldeles genom svettig. Rummet var alldeles kvavt för vi hade glömt att sätta på aircondition vilket du måste när du är i Indonesien. Plötsligt kom jag och tänka på igår. Bara tanken av det fick mig och le för mig själv. Bara tanken av Justin fick mig att le. Han gjorde mig lycklig på ett sätt jag aldrig varit, någonsin.
Ett hög snarking fick mig att rycka till men när jag förstod att det var Justin så lugnade jag ner mig lite. Han såg så söt ut när han låg där och sov. Jag satte mig upp men tyvärr var det lite för snabbt för jag blev alldeles yr och svarta små prickar kom framför ögonen.
.
Efter jag samlat mig ett tag reste jag mig upp och gjorde en lång sträckning vilket jag alltid gör när jag vaknat. Försiktigt och tyst smög jag in till badrummet för att ta en härlig avkylande dusch. Men först satte jag på aircondition och drog undan gardinerna så den starka solen lyste in. Justin började vrida och vända på sig så jag förstod att han skulle vakna snart men det var lika bra för om ungefär 4 timmar ska vi dra vidare till Japan.
.
Med en lätt vridningen stängde jag av det varma vatten och steg ut. Jag lät den mjuka handduken vara runt min kropp medans jag stod och fixade mig. Igår blev vi nästan påkomna av Pattie men som tur var så hann vi undan. Efter vi hade haft det gick vi tillbaka till vårt hotellrum för att dem andra inte skulle misstänka något och gissa vem det var vi träffade i korridoren. Jo, ingen mindre än Pattie. Hon hade först undrat vad vi gjort på hennes hotellrum och vi sa att vi bara hade behövt prata lite ostört vilket inte var en total lögn. När jag fixat håret, vilket var det ända jag kunde fixa just nu eftersom vi inte ätit frukost än kan jag inte borsta tänderna och mina kläder var där ute. Mina underkläder som jag i alla fall kommit ihåg att ta drog jag på mig och sen gick jag ut.
.
Direkt när jag öppnade dörren märkte jag att det blivit mycket svalare i rummet för den "kalla" luften slogs emot min halv nakna kropp.
.
"Dayuumn, vad är det för sexig brud som kommer ut från badrummet?" Jag vände mig om från resväskan och där såg jag Justin ligga med ett litet flin.
.
"Haha, jag såg inte att du var vaken men det var lika bra för vi måste gå och äta frukost snart."
.
"Okej, men kom hit och ge mig en kram först." Först tvekade jag lite eftersom jag ville göra mig iordning snabbt för min kropp skrek efter mat men direkt när han såg mitt tvekande ansikte gjorde han sina puppyeyes och dem går inte att motstå. TRO MIG!
.
När jag lagt mig i hans famn började han direkt att kyssa mig och som vanligt tog han andan ur mig. Kyssen blev mer intensiv och jag flyttade mina läppar till hans nacke och började kyssa/naffsa i hans nacke.
.
"Du vet jag har en flickvän och jag vet inte om hon skulle uppskatta detta." Eftersom jag fortfarande kysste hans nacke såg jag inte hans ansiktsuttryck men jag kunde svära på att han låg där och log.
.
"Då får detta vara vår lilla hemlighet." Istället för att kyssa hans nacke började jag kyssa hans bröstkorg och ner mot hans mage. Medans jag gjorde detta smekte jag han innerlår och rev han lite lätt med mina naglar.
.
"Åh, snälla sluta! Jag kommer inte kunna motstå dig länge till".
.
"Okej, som du vill. Jag slutar." Allt jag hade gjort var bara för att retas för jag visste alla hans svaga punkter. Justins ansiktsuttryck var priceless! Bara för att han sagt "snälla sluta" visste jag att han inte menade det bokstavligen. Jag ställde mig upp och gick tillbaka till min resväska med ett litet flin.
.
"Heeey! Kom tillbaka, jag menade det inte." Hans ansikte såg plågat ut och jag förstod att jag verkligen lyckats göra honom upphetsad. Mitt svar blev bara ett svagt skratt och en slängkyss innan jag smet in på toaletten.
.
"DU SKA FÅ ÅNGRA DET DÄR!" sa Justin med besviken röst men jag kunde gissa att han säkert låg där och log för sig själv.
*************

Justins Perspektiv

Bredvid mig satt Ryan och Chaz för Vanessa hade insisterat på att vi tre skulle få sitta med varandra så vi kunde prata om allt vi missat i varandras liv så tillsist hade jag gett mig. Till min stora förvåning hade Selena slått sig ner bredvid Vanessa på flygplanet men jag kom på mina villkor om förlåtelse så jag hoppades verkligen att hon skulle lösa alla problem hon hade mot henne nu när hon hade chansen. Ett tag efter vi startat kom en värdinna och serverade flygplansmaten som faktiskt såg ätbar ut. Nästan direkt efter hon gått kom en blond, söt tjej som såg ut att vara 16 och tittade lite blygt på mig.
*
Jag började misstänka att det var ett fan så jag gav henne det kända biebersmilet för att hennes nervositet skulle släppa. När hon såg mitt leende verkade hon slappna av lite och sa sedan:
.
"Förlåt så mycket om jag stör ifall du vill ha lite lugn och ro. Men skulle du kunna vara så jätte snäll och signera din bok som jag har här?" sa hon och tittade på mig med en intensiv blick samidigt som hon bet sig i läppen.
.
"Nej såklart du inte stör! Jag har alltid tid för mina underbara Beliebers." Sa jag och blinkade lite flörtigt med ena ögat. Hon gav mig ett stort leende och blinkade tillbaka. När hon gått iväg skulle jag precis börja äta min flygplansmat men jag kände att någon satt och stirra på mig. Den brännande blicken kom från den högra sidan så jag tittade ditåt och såg Chaz sitta och stirra.
.
"Ehhm... Chaz? Du skrämmer mig lite. Ville du också ha en autograf eller hahaha!" Mitt skämt var ganska klockrent tyckte jag men Chaz rörde inte en min.
.
"Får jag fråga varför du flörtade med henne?" sa han med en irriterad röst.
.
"Jag flörtade inte och skulle jag gjort det angår det inte dig" svarade jag tillbaka med en dryg röst.
Hans ansikte gick från irriterat till nästan rasande. Om jag ska vara ärlig skrämde han mig lite.
.
"ANGÅR MIG INTE?! Varför gick du iväg med Selena och lämnade Vanessa ensam? Varför sitter du och flörtar med andra? Vanessa förtjänar att bli bra behandlad! VANESSA ÄR UNDERBAR, SÅ VACKER, SÅ HET, SÅ..." Efter ett tag insåg han vad han precis sagt. Han stannade mitt i meningen och stirrade på en punkt med rädda ögon. Ilskan började bubbla inom mig. Att han tyckte så om min flickvän var inte okej och att jag behandlat henne dåligt var lögn!
.
Ryan hade också hört när Chaz börjat skrika och han satt och tittade förvånat på honom. Men det som verkligen borde oroa Chaz var att Vanessa verkat höra. Hon satt och stirrade på oss och reste sig sedan upp och gick mot toaletten. Jag kunde se på henne att hon var upprörd vilket jag förstod. När hon störtade iväg satt Selena där med ett nöjt flin. Snälla säg inte att hon gjort något igen för jag orkar verkligen inte med mer drama!
.
"Jag hoppas du är nöjd nu Chaz! Nu tror hon att jag stöter på andra tjejer." Jag har aldrig varit så irriterad på någon och jag blev ännu mer irriterad när han bara att där och fortsatte att stirra utan att säga något.
.
Vanessas perspektiv

Snabbt steg jag in på toaletten och låste den. Mina ögon hade blivit lite lätt röda av gråten. Var det sant? Hade han verkligen spanat in det dära fanet som kommit. Egentligen är det ju inget att hacka upp sig på men det känns inte som jag duger åt honom. Fast det var ju inte det som hade gjort mig upprörd... När Selena satt sig bredvid mig hade hon sagt förlåt och det såg ut som hon verkligen menade det. Men när jag berättat att Justin förklarat att hon försökte kyssa honom avbröt hon mig och sa att försöket var lyckat och han kysst henne tillbaka. Såklart hade jag inte trott på henne och bara blivit irriterad men sen sa hon något som jag inte ville höra.
.
"Tror du verkligen Justin var missnöjd med att Taylor följde med på turnén för att han var avundsjuk att han skulle försöka något på dig? Haha, jag trodde du fattat att han var orolig att Taylor skulle ta tillbaka mig. Fråga honom själv så kanske han äntligen kan vara en man och stå upp för alla grejen han gjort... Eller rättare sagt alla saker vi gjort." Hennes belåtna flin äcklade mig och jag kännde mig så äcklad av allt. Egentligen borde jag inte lita på henne över Justin men "djävulen på axeln" hade övertygat mig.

Blev inte alls nöjd men jag var tvungen att skriva något eftersom jag inte hade chansen igår. Det kommer ett till kapitel idag och då kommer det drama. Jag vet inte hur lång novellen blir men det blir nog iaf några kapitel till. När den är slut hoppas jag att jag får börja på min egna novell eller så kanske min tid här är slut :) KOMMENTERA