Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Chapter 7 ~ Hot kiss

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Du vet det som hände igår..." Jag kollade på honom och nickade. "Kände du något?" Jag svalde djupt. Han kanske inte gjorde det medans jag gjorde det. Tusentals tankar snurrade i huvudet. Jag vände snabbt blicken mot folket som marscherade över övergångsstället och nickade snabbt. Det var både äldre människor och småbarn. Han kollade fortfarande på mig. Med ett léende.
"Gjorde du?" Utan att vända blicken så inväntade jag spänt mitt svar. Han nickade och bilen började återigen att rulla.
"Det gjorde jag."

Jag stängde den vita dörren. Det hade varit ganska tyst i bilen resten av vägen hit. Motorn från Justins bil sattes igång och han åkte iväg. Mamma kom ut i hallen och kollade på mig.
"Det är skola imorgon, Stephanie." Jag kollade på henne med Justin i mina tankar. "Har du någon läxa så kan du ju börja med att plugga." Tillade hon. Jag suckade och gick med trötta steg upp för trappan för att börja med dem tråkiga läxorna. Att fokusera sig på algebra var absolut inte lätt med världens snyggaste kille i tankarna.
När jag bara hade 2 tal kvar hördes den bekanta signalen från mobilen. Med en lätt knapptryckning öppnades meddelandet och jag log stort när jag vem det var ifrån.
.
Hottie: Vet att vi nästan precis sa hejdå men jag har tråkigt så vill du gå på en kvälls promenad igen? ;)

Steph: Visst vi möts vid den dära lekplatsen om du vet vilken jag menar?

Hottie: Yeah I do ses om 15 minuter shawty ;)

Klockan visade att den var ungefär 16.00 vilket var en acceptabel tid att gå ut så mamma skulle nog inte stoppa mig men jag var ju tvungen att fråga försäkerhetens skull. När jag avslutat dem 2 sista talen på ungefär 5 minuter sprang jag snabbt ner för trappan och slängde på mig skorna.
"Och vart är du på väg då?" sa mamma med en mjuk, undrande röst.
.
"Åh just det glömde säga att jag ska träffa Justin. Hejdå!" Snabbt öppnade jag ytterdörren och gick med snabba steg mot lekplatsen innan hon hunnit protestera.
Efter ungefär 7 minuter var jag framme men det var ingen Justin där. Plötsligt kände jag två mjuka händer framför mina ögon och direkt när jag hörde det klingande skrattet förstod jag vem det var.
.
"Gissa vem" sa Justin med en tillgjord mörk röst.
.
"Åh snälla gör mig inte illa." svarade jag med en fejkad ljus,rädd röst.
.
"Och vad är min belöning om jag inte gör det?" Sa Justin med en busig röst.
.
"Detta." Med en snabb rörelse vände jag mig om och gav honom en intensiv kyss.
.
"Jag borde hålla händerna framför dina ögon oftare." Sa han och blinkade flörtigt med ena ögat.
.
"Hahaha gärna för mig ;). Så vad vill du hitta på nu då?"
.
"Vi kanske kan gå hem till min mormor och morfar och titta på någon film?" Egentligen struntade jag fullständigt vad vi gjorde så länge Justin var med. Mitt svar blev en liten nickning och sid vid sida gick vi mot deras hus.
När vi kommit fram öppnade Justin dörren och klev in. Nervositet började krypa fram inom mig för jag skulle ju trots allt träffa hans morföräldrar. Justins fina ögon tittade på mig och han märkte direkt min oroliga min.
.
"Aww oroa dig inte shawty dem är inte här. Vi kommer vara helt ensamma i typ 3 timmar ;)" Jag bet mig svagt i läppen och lät Justin dra iväg mig in till vardagsrummet där jag antog vi skulle titta på film.
.
"Förresten är du törstig eller hungrig?" Som vanligt blev jag helt hypnotiserad av hans ögon så det tog ett stund innan jag fått tillbaka fattningen och svarade.
.
"Ehh.. Asså... Nej menar jag!" Mitt ansikte gjorde en förvirrad min och Justin skrattade åt mig.
.
Justin drog ut en stor låda under den stora tv:n och innuti lådan var det fullt med alla möjliga filmer. Jag inspekterade alla filmer tills jag drog fram en skräckfilm. På omslaget stod det Paranormal Activity. Justin tog filmen ur handen och när han nuddade mina fingrar gick det en ofrivillig ilning genom hela kroppen. När min blick mötte Justin's gjorde han en skojsam lite flörtig nickning och jag började skratta.
.
Introt till filmen hade börjat och vi båda hade satt oss i soffan. Såklart hade vi tagit godis och snacks till filmen för annars är det ju inge roligt att titta på film... Fast med Justin är ju det alltid roligt. Vi hade släckt alla lampor så stämmningen blev ännu läskigare. Plötsligt kom det en riktigt läskig scen i filmen och jag ryckte till. Justin märkte det och satte sig närmare mig. När han la armen runt om mig märkte jag att han tittade på mig så jag vred på huvudet och såg rätt in i hans ögon. Han gav mig ett snett, sexigt leende samtidigt som han lutade sig fram. Hela tiden hade han en intensiv blick och när hans läppar äntligen nuddade mina pirrade det till i hela kroppen.
.
Hans hand flyttades till mitt hår och jag kände hur han drog sina fingrar genom mitt hår. Jag förde min han bakom hans nacke och tryckte hans läppar ännu hårdare mot mina samtidigt som jag lutade mig bakåt. Jag knöt mina ben runt om Justins midja och lät min tunga stickas in i hans mun. Även om jag njöt av att kyssa honom var jag tvungen att avbryta kyssen när jag märkte att Justin blev aning för upphetsad.
.
"Asså du är så freaking sexig bara så du vet ;)" sa han när vi avslutat kyssen.
.
"Tyvärr är du så långt ifrån sexig man kan komma." Sa jag bara för att retas lite. Han gav mig ett leende och sedan återgick vi till att titta på filmen.
.
Som tur var hade filmen slutat innan hans morföräldrar kom hem så jag behövde inte träffa dem. När jag var hemma fixade jag mig inför kvällen. Mamma hade blev bara lite sur på att jag bara stack utan att ha berättat vart jag skulle men efter jag förklarat att jag träffade en kille som jag verkligen började falla för hade hon bara lett och gav mig några tips. Jag ljög verkligen inte när jag sa att jag börjat falla för Justin. Varje del inom mig visste att falla för honom var en risk men dem som inte tar några risker i sitt liv lever aldrig sitt liv fullt ut.
.
Med Justin i tankarna somnade jag och han var lika underbar i drömmarnas värld.


Jag (Gabbi) hjälpte till att skriva på denna också så nu vill jag ha kommentarer ^^