Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 18- At the beach

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">

Kylie's perspektiv

Kvällsluften var härlig där jag stod vid Stratford piren. Nervöst tittade jag på klockan. När skulle han komma? Tänk om han inte kommer? Tänk om... Mina tankar blev avbrutna av ett par steg som kom bakom mig. Något sattes för mina ögon så att allt blev svart...

Kylie and Sarah


Kylie's perspektiv

Jag vände mig skrattande om. Där bakom mig stod han jag väntat på, Justin. 

"Ah finally you're here!" Jag gick mot honom och gav han en lös kram och lite osäker kram. Till min lättnad besvarade han min kram och log mot mig.

"Sorry but since it's so late I had to sneek out." Han log ett gulligt, busigt leende.

"Same here. Well you wanted to see me, any special reason?" Att få ett sms mitt i natten av ett okänt nummer som påstår sig vara Justin, hade gjort mig väldigt förvånad.

"Yeah..." Han harklade sig lite. "I don't know how to say this without sounding mean but at first I thought you were just some crazy fan that would just use me... But then I talked to Sarah and she said I really should give you a chance and when she explained you and your mom saved her and her mom from living on the street I immediately understood you are a nice person." Det värmde mig att veta att han tyckte jag var snäll.

"Aww that's so sweet but did you really need to say this now? Couldn't you say it at day time?" Han skrattade och log lite oskyldigt.

"Hehe I'm sorry. I just felt so bad for judging you before giving you an honest chance." Han kliade sig lite i nacken.

"It's okay. You're so cute that it doesn't matter." Han sken upp och log stort mot mig innan vi kramades en gång till och återvände till våra hem.

**********

Sarah's perspektiv

"Lookin' fine!" "Daamn you're hot!" "I must be in heaven 'cause you look like an angel." Äcklat gick jag förbi alla killar med deras trånande blickar efter mig. Irriterat gick jag runt i nästan hela High School byggnaden och letade efter Kylie men självklart så var hon omöjlig att hitta. 



Till min lycka fann jag Chaz stå lite längre bort med Ryan. Jag smög lite försiktigt bakom dem och när jag var tillräckligt nära hoppade jag på båda och skrek "BUUUU!" Båda hoppade till och såg livrädda ut. Deras miner var oslagbara. Jag började skratta så magen krampade.

"Okay I don't get what's so funny." Båda tittade lite underligt på mig och det fick mig att skratta ännu mer.

"HAHAHA! Okey I think I'm calm now." Ryan skrattade lite åt mig samtidigt som han skakade på huvudet.

"You are strange but that's why I love you." Chaz blinkade skojsamt med ena ögat och jag var nära att börja skratta igen men jag samlade mig och gav han ett leende istället.

"Yeah yeah whatever. Anyway, the reason I wanted to talk to you Chaz is beacause I'm wondering if you bought two tickets to prom night?" Hans ögon vigdades och han såg rent ut sagt panikslagen ut.

"CRAP I FORGOT THAT!" Snabbt sprang Chaz iväg innan Ryan eller jag ens hunnit reagera.

"Umm he got stressed out." Vi båda stod och stirrade på platsen där Chaz sprungit iväg.

"Does he know that he doesn't even need to buy one now." Ryan rynkade på pannan. Båda började skratta högt åt honom.

"Apparently not but I have to go now I'll see you at the beach today?" sa Ryan efter han lugnat ner sig.

"The beach? Why would I go there? We didn't decide anything right?" Min hjärna ansträngde sig hårt för att komma på att jag lovat att gå men utan resultat.

"Nope we didn't but since Justin is going I just assumed you would go with us." Jag tittade irriterat på han och slog skämtsam till honom på armen.

"You know we are just friends." Jag tittade allvarligt på honom.

"Chill out we all know that but I think you got some kind of feelings for him just like he got feelings for you." Med dem orden vände han sig om medans jag bara stod där totalt förvirrad. Vad exakt menade han med det där?

***********

Justin's perspektiv

Solen värmde upp kroppen på ett behagligt sätt där jag låg ner på solstolen jag satt upp på stranden. Mina ray bans skyddade ögonen från solen starka strålar och även från att bli igenkänd av fans. Otålitg väntade jag på att Kylie och Sarah skulle komma gåendes. Att jag träffade Kylie igår ångrade jag verkligen inte för jag mådde så dåligt över att ha dömt henne innan hon ens fått en chans. Men jag är orolig att hon tolkat det på fel sätt... Liksom som att jag har känslor för henne. Visst är hon söt och sånt men om jag ska vara ärlig mot mig själv tror jag att jag har börjat få känslor för en annan.

"SARAH! KYLIE!" Ryans höga rop väckte mig ur mina tankar. Lite längre bort såg jag hur en glad Sarah kom springandes mot oss. Hon kramade om Ryan och Chaz precis som Kylie innan dem började gå mot mig. Snabbt ställde jag mig upp för att bli fört bli omfamnad av Kylie. Kramen varade lite väl länge men tillsist avbröt hon den.



"Hiii Justiiiin!" Sarah lät helt hyper och hon kastade sig hårt i min famn. Jag landade hårt på sanden med en skrattandes Sarah på mig. En värme spred sig i kroppen och det var inte på grund av solen. Sarah hade slutat skratta. Vi båda glömde bort att alla andra stod omkring oss och vi låg bara där och tittade djupt in i varandras ögon. En stark impuls av att ta handen bakom hennes nacke och pressa hennes fylliga läppar mot mina, for genom kroppen. Chockat puttade jag lätt av Sarah och ställde mig upp.

Jag kan inte känna sådana känslor för Sarah! Hon är min vän med vad är det för konstiga känslor jag alltid känner när hon ler mot mig eller säger mitt namn. En väldigt pinsamt stämning hade bildats över gruppen för ingen visste riktigt vad dem skulle säga. 

"Everybody rip your clothes off and get in the water!" Chaz kommentar fick alla att skratta och jag ville ge honom en stor kram för att han brytit den konstiga tystnaden. Alla började snabbt ta av sig sina kläder. Mina badkläder var redan på så jag stod bara och tittade försiktigt på Sarah. För att vara 14 hade hon en riktigt sexig kropp.


Höga skratt och plaskande fick mig att komma tillbaka till verkligheten. Alla hade redan hoppat in i vattnet utan att jag märkt någonting. Kylie vinkade till mig och jag sprang villigt ner in i vattnet. 

Sarah's perspektiv

Chaz skvätte vatten på mig men det var inte det jag brydde mig om. Lite längre bort skrattande Kylie för fullt för Justin hade ett fast grepp om hennes midja och försökte slänga i henne vattnet vilket inte gick så bra eftersom hon klamrat sig fast på honom. Inom mig bubblade en känsla, en känsla som jag inte ville skulle vara där. 

"I-I think I'm going to sunbathe for a while." Frånvarande började jag gå upp mot stället där vi hade våra solstolar och la mig ner. Alla känslor som varit inom mig när jag varit med Justin har gjort mig så förvirrad. Jag kan knappast gilla honom men vad är det som är inom mig då? Jag sträckte mig efter min Ipod och satte på Maraca- Mohombi.

Kylie's Perspektiv

Alla andra hade gått upp förutom jag och Justin som forfarande lekte lite i vattnet. Jag tror inte att han märkt det men jag såg hur han tittade på Sarah innan. Tänk om han har känslor för henne! Det är ju mig han ska gilla! Även om Sarah är som min syster kan jag inte tillåta att hon ännu en gång ska ta något ifrån mig. Jag måste göra något åt deras vänskap. Plötsligt sken jag upp. Vad är det man är som mest rädd för när man är känd? Jo, en sak är att man är rädd för att bli uttnytjad.

"Justin?" Justin hade börjat simma lite längre ut men vände sig om mot mig när han hörde min röst.

"Yeah what is it?" Han hade ändrat riktning och börjat simma emot mig. Inom några sekunder stod han mitt emot mig. Han stod väldigt nära och han såg så sexig ut när vattendroppar rann ner från hans hår ner mot hans läppar.

"These past few days I think we really have grown a good friendship." Började jag med.

"Absolutely I totally agree." Han log mot mig. Fjärilarna fick det att pirra i hela kroppen.

"And friends help eachother so there is something I have to tell you. I've noticed that you and Sarah also have become good friends and even though she is like my sister I need to tell you this. Sarah feels like she's been pushed around at school so she slept with a lot of boys that loved her just to get to the top. The point is that she's not afraid to use someone to get what she wants." Jag kanske ljög lite om att hon legat med killar men who freaking cares? Det är för bådas bästa jag gör detta.

"Uhmm.. O-okay." Justin blev nog lite förvånad över det jag sagt. Men varför skulle han tro jag ljög? Vi var bra kompisar + att Sarah är min bff. Hans blick var tom och frånvarande så jag knäppte löst med fingrarna framför hans tomma ögon.

"Oh sorry. I-I-I think I better get going but thanks for telling me." Han log ett halvhjärtat leende innan han simmade upp mot land. Glatt fortsatte jag att bada. Tänk att det varit så enkelt.

Jag ska se till att när jag är klar kommer deras vänskap vara helt krossad.


JAG HATAR MIG SJÄLV :( förlåååt förlåååååt lovar att det ALDRIG kommer bli så här dålig uppdatering igen! Jag ska skriva minst en till idag och jag ska börja på en gång!!!!! // Gabbi