Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 24- We had sex

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Look, Kylie. I need to go right now and solve things out. I can give you a ride home if you want to." Stressat drog jag på mig tröjan.

"No, I can go home." sa hon surt.

"No, please. It's dark outside. Come on!" Hon suckade och kollade på mig.

"You heard me I said I'll go by myself." Hennes tonfall fick mig att rygga tillbaka lite. Hon tittade på mig med en kylig blick. För stunden brydde jag mig inte så mycket om det utan sprang ner mot bilen.

Tyvärr vet jag att vare sig jag bryr mig om det nu eller inte kommer hela denna händelsen skapa problem...





Sarah's perspektiv

"We will be moving in the day your summerbreak starts. So when you're at school me and Marc will be fixing in the new house." Chockat satt jag och stirra på mamma. Så nu var det officiellt. Mamma och Marc hade bestämt sig för att flytta ihop vilket betyder att Ayjdan verkligen kommer bli som min låtsasbror.

"I-I guess it will be fun." Mamma log glatt och kramade om mig hårt. Det spelar ingen roll om hela mitt liv kommer förändras. Så länge mamma är glad bryr jag mig inte om vad det kommer kosta. Speciellt när vi gått igenom så mycket.

"Gosh I was so worried you wouldn't like our plan!" Glatt nästan skuttade hon iväg från vardagsrummet till köket.

Jag skrattade lite åt henne innan jag fortsatte titta på Svampbob Fyrkant. När jag kommit hem ställde mamma inga frågor om festen utan berättade att Justin låtit mig sova hos honom. Som tur var hade han inte berättat hela sanningen. Hade jag inte varit arg på honom skulle jag tackat honom. Men hur kan man vara sur på någon man älskar? Min uppmärksamhet drogs tillbaka till Svampbob. En rolig scen dök upp och jag vek mig dubbel av skratt. Åh vad skulle jag göra utan min kära lilla Svampbob. Mina djupa och grymt filosofiska tankar avbröts av min ringsignal. "with you, with you. I wish we had another time, I wish we had another place." Justin's vackra sångröst fick det att vrida sig i magen. Att låten var Stuck in the moment som handlar om ett par som älskar varandra men tyvärr är dem fast i problem osv, gjorde det absolut inte bättre.

"Hello Kylie." Min röst var inte helt kylig men absolut inte varm och välkomnande.

"S-S-Sarah." Kylie snyftade högt i telefonen. Genast ångrade jag att jag låtit så vresig.

"Oh my gosh honey, what happened?" Frågade jag oroligt. Det var sällan man hörde Kylie gråta.

"Justin and I were watching a movie and suddenly he started kissing me. I responded to the kiss and things got heaten up. Suddenly he was... Like.. Umm... He was inside me and we had..." Kylie snyftade förtvivlat medans jag satt där chockat. "... sex and then he just left me there and said we could never be. He said I was just something that helped him cure his needs." Nu grät hon så förtvivlat att man kunde tro hela tjocka släkten hade dött.

"What a bastard! If I see him I'll..."

"Oh you'll see him soon. As a matter of fact he's said he was coming to your house." 

"Well I'm not going to talk to him EVER AGAIN our friendship is over for good. Wow, that I actually had feelings for that jerk. How about you and me have a girls night at your house tomorrow to kick off the summerbreak?" Kylie skrattade lite lätt.

"Sounds good and then you'll have to tell everything about your mom and Marc." Vi sa hejdå innan vi la på.

Under hela samtalet hade jag hållt emot tårarna men nu orkade jag inte kämpa mer. Hur kunde han plåga mig så här? Fattar han inte att mitt hjärta tillhör honom helt och hållet. Fan ta alla killar och deras förförelse metoder. Men seriöst vem försökte jag lura?! Justin Bieber är världskändis. Knäpper han med fingrarna så har han 10000000 tjejer att välja mellan. Några tonårspojkar i en patetisk stad, i en patetisk skola som jagar efter en betyder inte att man är vacker. För vad är några patetiska pojkar jämfört mot en stor kändis? Men jag hade aldrig en endaste gång tänk på Justin som någon annan än vanliga Justin och inte den Justin Bieber. 

Mina ögon började klia och sticka efter allt gråtande. Uff idag behöver jag verkligen något att göra. Kanske jag kan sms:a Ayjdan och fråga om han vill göra något. Snabbt lyfte jag upp mobilen från det mjuka täcket. Ayjdans nummer var ett knapptryck bort men när jag precis skulle trycka ring fick jag ett sms.

Justin: I'm coming to your house because I finally realize things I should have long time ago xoxo Justin

Var den här killen mentalt vrickad? Jag insåg nu, här i min säng med rödgråtna ögon att det var dags att avsluta den lilla romans eller whatever som vi hade. Tårarna rann återigen när jag knappade in mitt svar.



Tyngden, sorgen och smärtan som jag trodde skulle försvinna när jag avslutat allting fanns fortfarande där. Att vara kär och allt sådant där har jag aldrig upplevt. Alla känslor jag känner med Justin är helt nytt för mig. Det hade nu gått en halvtimme och jag hade fortfarande inte fått något svar. Kanske var det bäst så? Återigen försökte jag göra ett försök att sms:a Ayjdan. Sms:et visades som skickat då mobilen återigen plingade. Det kändes som hjärtat stannade. Tänk så är det Justin som svarat. Vill jag verkligen veta vad han tycker mitt sms... Jag tog ett djupt andetag innan jag klickade upp sms:et. Mitt mod hade höjts drastiskt då jag tittat på skärmen och sett Jeremy.

Jeremy: Hi! Jazmyn and Jaxon have been talking constantly about you and I don't need any babysitting today but if you would like to come here and be with them for a while then I think they would be really happy.

Då var det avklarat, då har jag trots allt något att göra idag. Halv glatt gick jag till garderoben för att välja en passande outfit. Vädret var hyfsat varmt så kanske något med shorts. Men om jag ska leka med barnen får shortsen inte vara för tajta eller obekväma. Hmm vad ska jag välja. Efter en stunds tänkande hade jag byggt upp en outfit som jag tyckte passade till idag.

"Mi hija. ¿Qué vas a hacer hoy?" (min dotter vad ska du göra idag?) Mamma ropade från köket.

"Yo estaré con Jaxon y Jazmyn." Det var första gången på länge jag svarat henne tillbaka på spanska.

"I'm impressed! It wasn't yesterday you answered me back in Spanish" ropade hon tillbaka. "Well Marc let me borrow his car so I can drive you to Winnipeg. You will earn much more time."

"Thank you sooooo much!" Jag hade sprungit ut till mamma och kramat om henne hårt.

"Haha take it easy, of course I can drive you." Mamma backade lite från kramen. Plötsligt tittade hon på mig oroligt. "Sweetie why are you crying? Is it because of me and Marc?" Oförstående drog jag pekfingret under ögat. Hon hade rätt, jag hade börjat gråta.

"There's just so much going on..." Mamma visade bestämt att jag skulle sätta mig ner. Hon gav mig ett uppmuntrande leende. "Lately I've grown feelings for Justin and apparently he has too. One day we kissed but he said it was a misstake. Later today we decided that we should be just friends but I'm still a bit irratated at him because he says all these nice things to me and then he says we shouldn't be together. Then a couple minutes ago Kylie texted me saying that they had sex but he said that they had sex so he could cool down his needs."

Mamma tittade chockat på mig vilket jag kan förstå. Inte nog med att hon inte trodde att så mycket kunde hänt på så få dagar utan även för att hon nog trodde Justin var den snällaste människan på jorden.. För det trodde jag.

"I-I." Hon stammade fram orden. "I really don't know what to say. But one thing I've learned is that you shouldn't listen to just one version of the story even though Kylie might never lie to you." 

"I know but I'm just so irritated with Justin that it really doesn't matter."

"But of course it matters darling. You love him and people that you care for matters. There for the things that they do matters." Försiktigt strök hon mig över kinden. "But let's forget him this one day and have fun with the kids." Hon log glatt mot mig och jag mådde genast bättre. Som tack gav jag henne en hård och kärleksfull kram. Hon pussade mig på pannan innan hon gick iväg mot hallen.

När vi kom ut tittade jag imponerat på bilen. Detta var verkligen en dyr bil det såg man på en gång. Mamma började skratta åt min min som säkert fick mig att se ut som ett stort fån. Tillslut började jag också skratta lite lätt.



"Talk about nice car huh." Mamma blinkade med ena ögat innan hon slank in i förarsätet.

"Well it's better then our old car that we sold. A wooden car would have been better." Mamma skrattade högt åt min lilla kommentar. Jag älskade att hon blivit så glad på senaste tiden.



Efter en halvtimme saktade bilden ner framför det välbekanta huset. Mamma vinkade glatt genom bilfönstret innan hon gasade iväg rejält. Jag hade inte ens hunnit ringa på dörren innan dem två små busfröna sprang emot mig.

"Hi cutepies." Ingen av dem nådde upp till min famn så båda stod och kramade om varsit ben, hårt.. Väldigt hårt xd.

"Finally you're here we're just waiting for another person." Jeremy kom glatt gåendes mot mig.

"Oh okay... May I ask who this person is?" 

"I think you'll get your answer if you turn around." Bakom mig kom en annan bil som liknade min och mammas.

En klump bildades i magen när jag såg vem det var. Varför har jag en sådan freaking otur?



Vem tror ni att det är? Tack för alla kommentarer! Egentligen sa jag 8 men fick 6 men ni är så underbara så jag slängde upp en ändå // Gabbi