Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 25- At the zoo

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Finally you're here we're just waiting for another person." Jeremy kom glatt gåendes mot mig.

"Oh okay... May I ask who this person is?" 

"I think you'll get your answer if you turn around." Bakom mig kom en annan bil som liknade min och mammas.

En klump bildades i magen när jag såg vem det var. Varför har jag en sådan freaking otur?




Justin's perspektiv

Med osäkra steg gick jag ur bilen. Sarah stod där borta med ryggen mot mig men jag kände igen henne ändå. Jag såg hur pappa sa något. Han tittade mot mig håll och Sarah vände sig glatt om. Modet höjdes inom mig. Kanske Kylie inte sagt något om vad som hänt än. Men modet sjönk lika snabbt när hon tittade kyligt på mig.



Osäkert gick jag fram mot dem. Pappa verkade inte märkt hur stel hela situationen blivit utan kom fram och hälsade glatt. Jazmyn som stått vid Sarah sprang fram till mig. Jag ville inte att pappa skulle märka att något var fel så jag gick fram till Sarah och kramade om henne. Till och med kramen kändes kylig och inte alls lika varm som den brukar.

"Well now when we all have arrived and said hello maybe it's time to go to the.... ZOOOOO!" Det sista skrek han högt vilket fick Jx2 att hoppa högt av glädje. Båda började springa runt och klappa nöjt. Sarah började skratta smått åt dem. Drömmande tittade jag på henne. Hon var verkligen som en ängel. Hur kunde jag förstört allt som vi hade. Nu kanske vi verkligen aldrig hade någon chans tillsammans.

"Are you coming?" Pappa och company hade redan gått flera meter ifrån mig utan att jag lagt märke till det. Lite generat sprang jag ikapp dem. Hela promenaden försökte jag få Sarah's ögonkontakt men hon tittade på ett annat håll eller pratade med pappa hela tiden. Jag kan förstå om hon blev avundsjuk eftersom hon hade känslor för mig men vi var inte tillsammans. Plus Kylie måste ju sagt att jag inte kunde fortsätta då jag älskade Sarah. Eller... Hade hon verkligen sagt det? Vem vet vad hon skulle kunnat ljugit ihop. Hon ljög ju innan om Sarah till mig om det dära med att utnyttja folk.

Det stora zoo:et uppenbarade sig längre fram på gångbanan. Minnen från detta zoo:et började dyka upp. Jag kommer ihåg när jag var liten så hade jag ätit på en glass och så kom en giraff och slickade upp hela glassen. Mamma berättade att efteråt grät jag i flera minuter tills dem bestämde sig för att köpa mig en ny glass. Envis unge jag var, haha! Kön var lång men pappa hade informerat zoo:et i förväg om att jag var på väg så dem hade sett till att extra säkerhetsvakter var utplacerade. Dem hade även sett till att inte alltför många människor vistades på zoo:et samtidigt som vi var här. Sarah tog Jx2 i handen medans pappa drog fram pengarna för att betala. Snabbt tog jag tag i hans handled. Han tittade frågande på mig. Jag bara log mot han och tog upp min plånbok.

"But no you can't..."

"Dad we both know who makes more money here so let's just not start arguing." Kassörskan som var en ung tjej på ungefär 20, harklade sig lite lätt.

"If you can give me an autograph and take a photo with me then I'll let you go on for free." Egentligen gillade jag inte att få saker gratis bara för att jag var känd men detta ska vara en rolig dag så jag orkade inte argumentera emot. Hon såg överlycklig ut när jag nickade. Snabbt kom hon ut ur den lilla hytten hon satt i. 
"Oh crap! I forgot my phone at home and I don't have any other camera." Hennes leende hade bleknat bort och hon såg nästan gråtfärdig ut. Det var uppenbart att hon var ett stort fan och tanken av att hon kanske inte skulle få ta ett foto med mig verkade göra henne helt förstörd.

"Aww don't worry babe I'll take it with my Iphone and post it on twitter so you can save it, does that sound good?" Hennes ansikte sprack upp i ett leende. Vi förde våra huvuden mot varandra. Hon gav kameran ett stort leende medans jag log ett svagt men glatt leende. Lite snabbt krafsade jag ner min autograf på ett papper hon höll fram. Tacksamt kramade hon om mig innan hon släppte in oss in i det enorma zoo:et. Direkt när vi kom in twittrade jag bilden för att jag inte skulle glömma det senare.



Sarah's perspektiv

Att vara här med Justin var rena plågan. Han var så grymt sexig som vanligt men allt han gjort mot mig och i synnerhet vad han gjorde mot Kylie hade jag absolut inte glömt. Vi var nu i Australien avdelningen. Det var absolut omöjligt att räkna upp vilka djur Jx2 klappat då dem sprungit runt som galningar och rört varenda djur dem kunde komma åt. Även om det var ett rent helvete att Justin var här, måste jag säga att se hela familjen umgås med varandra var en underbar syn. Kärleken som alla kände för varandra var omöjlig att missa om du inte var rejält förståndshandikappad. Jazmyn och Jazon hade fått syn på en gullig koala som klättrade på några träd dom placerat i dens "bur". När Justin fick syn på den sprang han fram till den som ett hyperaktivt barn.

"PLEASE PLEASE PLEEEAAASEEE TAKE A PICTURE SOMEONE HIHIHI OOOH" Jag skrattade åt han inombords. Aldrig att jag skulle visa honom att han fortfarande kunde få mig att le. Eftersom att jag var försjunken i tankarnas värld märkte jag inte hur alla 4 tittade på mig. Först fattade jag inte varför dem tittade på mig tills jag förstod att dem ville jag skulle ta fotot. Suckandes gick jag fram till Justin som sträckte fram sin Iphone.

När jag skulle ta hans mobil gjorde jag misstaget att titta in i hans ögon. Allting runt omkring stannade och det enda jag såg var hans underbara ögon. Skenet som dem oftast utstrålade sken inte lika starkt. Det såg snarare ut som om något plågade honom. Åh nej jag vet vad han försöker med. Snabbt drog jag undan mobilen från hans hand och gav han en sista kylig blick innan jag intog positionen. Ena handen lät han vila på koalan samtidigt som han log. 



Fast han försökte le och se glad ut kunde jag på långa vägar se att det inte var äkta. Jag tog ett kort och lämnade sedan över den till Justin som intensivt sökte min blick men utan någon vidare framgång.
Han tog surt emot den och vi fortsatte att gå. Efter 2,5 timme av ständigt gående blev vi alla så trötta så vi bestämde oss för att gå tillbaka hemåt. 

"Jazmyn and Jaxon really loves you Sarah and I really like you too." Jeremy tittade på mig och log stort.

"Thank you! I really enjoy spending time with them. They're sooo cute and you make me feel welcome."

"That's great and you are welcome anytime!" Jag log tacksamt mot Jeremy.

"How about you and Justin sleep over here and we can watch a movie or something?" Innan jag ens hunnit svara började Jazmyn och Jaxon hoppa runt som galningar samtidigt som dem skrek YEEEY. Att spendera +24 timmar med Justin ville jag verkligen inte men Jx2 såg så söta ut. Ååååh vad ska jag säga?

"Fine but only if you drive me to school tomorrow at 11 am." Gullungarna gav varandra high-five. Snabbt tittade jag på Justin för att se hans reaktion men han visade inget tecken på att ens hört vårt samtal. Jeremy verkade också märkt det så han knuffade till honom lite.

"Oh sorry. Yeah sure it sounds fun." Wow det hörde man ju verkligen på hans tonfall. Han lät ju JÄÄTTE exhalterad, nooot!


Shit hur ska det gå när dem är under samma tak i flera timmar nu när Sarah "hatar" Justin? Kommentera på denna och 24 för nu har vi varit riktigt duktiga med uppdateringen :) Många kommentarer och det kommer en till idag! / Gabbi o Angelina