Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 31 - Chill day.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Justin, come on. A whole theatre?" Han nickade.
"It's kind of hard to date when it's fans in here so I got one just for us." Jag log.
"What movie is it?"
"The Notebook." Jag började skratta.
"Its amazing how you can know me so well after a short time."
Filmen drog igång och jag lutade mig mot Justins axel. Tänk att han gjort så mycket för lilla mig. Jag tittade upp på honom och log. Han var så fin när han sätt där helt koncentrerad. Det bästa var att han var lika fin på utsidan som insidan. Jag hoppas verkligen att det kommer bli jag och han en dag.

Ni vet när man vaknar upp och man känner sig som att allting är perfekt. Idag var det sådan dag för mig. Gårdagen kan bara beskrivas med ett ord och det var perfektion. Alla härliga känslor jag kände varje gång han tittade på mig, rörde mig eller ja helt enkelt när jag såg Justin, gjorde kvällen ännu mer perfekt. Jag hoppas verkligen att allt går som det ska och att jag snart kan kalla han min.
Jag gick in till badrummet och tog en varm dusch innan jag tog på mig ett par shorts och en tub top.
Det var skönt att skolan var slut och att man kunde ta all tid i världen på sig på morgorna. Lukten av nyrostade bagels nådde mig och hungern inom mig släpptes lös med ett vrål. Jag gjorde en grimasch och sprang ner för trappan.
.
Det var full rörelse i köket. Mamma hade precis tagit ut bagelserna från ugnen och höll precis på att lägga i dem i en brödkorg. Hon puttade lät undan dem till sidan och sköljde av sina händer. Jag satte mig på en barstol vid köksbänken.

"Good morning honey!" Hon log mot mig och torkade av sina händer på en vit kökshandduk. Hennes varma leende strålade idag.

"Good morning." Jag log tillbaka och hörde hur både Ajydan och Mark kom ner från den svängda trappan. Dem båda såg trötta ut . Ajydan var shirtless och hans hår stod åt alla möjliga håll.
Han hade abs, det var något som man kunde se på långavägar.
Jag skakade av mig tankarna och vände blicken mot mamma som kollade åt deras håll. Mark kom och kysste mamma på läpparna. Äcklat la blicken på kökbordet. Ajydan satte sig jämte mig och suckade tyst för sig själv. Alla hälsade på varandra innan vi satte oss vid matsalsbordet och högg in på godsakerna som stod uppdukat framför våra näsor. Solen sken intensivt genom glasdörren ut till altanen och lös upp bordet i någon sorts halleluja känsla.
Det var år sedan jag åt någon sån här stor frukost. Vi hade helt enkelt inte haft pengarna till det.

"So, whats happening today?" Mamma kollade på mig och Ajydan.
Jag ryckte på axlarna och likaså gjorde han.

"Just chill." Ajydan instämde och vi började äta.
.
Min mage var full och jag låg nöjd i hammocken på altanen med ipoden i högsta hugg. Jag låg och blundade till. Musiken strömmade ut från hörlurarna in till mina öron och gav mig en slags lugnande effekt. Idag skulle vara en ganska chill dag eftersom Justin var i Toronto för en presskonferens. Om det hade varit innan hade jag smsat en kompis och bett dem hänga. Men nu när jag tänkte efter hade jag inga riktiga vänner kvar förutom Justin och Ayjdan. Mitt hjärta värkte vid tanken av att förlorat två stycken som betytt mycket för mig och fortfarande gör. Trots det Kylie gjort så saknade jag henne, men aldrig i hela mitt liv kommer jag ge henne en till chans.

Sen har vi ju Chaz. Chaz betyder fortfarande mycket för mig och jag kan förstå han på ett sätt. Han tycker att Justin tog mig ifrån honom efter som han såg mig först. Men jag är ingen slags leksak som man reserverar i förhand ;s Om han nu älskade mig så mycket borde han bry sig om mina känslor också. Men inte en endaste gång gav han intrycket av att han brydde sig om vad jag tyckte om hela denna messed up situationen. I alla dessa deprimerade tankar lät jag musiken vara min tröstande kram. Eftersom solen var så stark bestämde jag mig för att gå ner till stranden. Kanske Ayjdan vill följa med? Halvt svettig ställde jag mig upp för att bege mig mot var nu Ayjdan än var. Jag hittade honom sittandes framför tv:n och spela Battlefield. Hur kan man sitta inne och spela när vädret utanför är bättre än vad det varit på hela sommaren? Busig som jag är gick jag bakom tv:n. Ayjdan verkade inte bry sig om vad jag gjorde utan var helt fokuserad på spelet som den nörd han är. 

Speciellt teknisk är jag inte så jag fick stå ett tag och vela mellan vilken sladd jag skulle dra. *Vänta här nu lite... Shit hur kunde jag inte tänka på det? Jag behöver ju bara dra strömsladden -.-'" Det var tur ingen visste hur idiotisk jag precis varit för då skulle jag skämts rejält! Den svarta strömsladden fångade min blick och på tre röda var sladden urdragen.

"HEY WHY THE HECK DID YOU DO THAT?!" En arg Ayjdan skrek högt. Hans ansikte hade nästan färgats rött av hans irritation. Ett skratt letade sig upp och tillsist flödade det ur min mun. "Yeah, relly fun huh?!"
Jag lungnade ner mig.
"Sorry. I just wondered if you whanted to join me to the beach?" Han slängde kontrollen på soffan och suckade.
"Fine."
Vi båda sprang upp och bytte om. Jag tog på mig en enkel bikini under min magtröja och mina shorts.
*****
Sanden stekte under fötterna när vi gick för att hitta en bra plats att lägga ut handdukarna på. Vi valde en skuggad plats vid ett träd. Snabbt drog vi av oss tröjorna och byxorna och sprang ner till vattnet. Det känndes som en evighet sen jag hade badat.
Vi hade allmänt kul och efter ett tag så gick vi upp och satte oss i solen. Jag la mig ner och kännde hur vattendropparna på huden dunstrade bort.
"So is everything fine with Justin and you?" Jag nickade och log.
"Yes. Why are you asking?"
Han log ett snabbt leende.
"No nothing."
Jag öppnade ögonen och kollade på honom.
"Are you sure about that?" Han nickade igen. "Fine." Jag la mig ner igen och stängde ögonen.
.
Vi klev in i huset. Det var svalt och skönt tillskillnad från strandens hetta.
Det var tyst och verkade inte som om någon var hemma så vi gick in till vardagsrummet och slog oss ner i soffan.
Min mobil låg orörd på bordet där jag förmodligen hade glömt den. Det kanske ändå hade varit bäst så för att undervika att den skulle bli stulen eller något.
Jag tog upp den och såg att jag hade ett flertal missade samtal och meddelande.
Alla sms var från Justin och hälften av samtalen också. Resten var från mamma.
Jag började med att läsa alla meddelande. Det var meddelande som "Miss u." och "I love u, dont forget that.".
Jag log och skrev snabbt ett sms tillbaka.
"Love u2. How could i forget that? ;)"

Sorry för dålig update har ju krånglat en hel del med internet som sagt när vi bytte. :P Bahhaha!
Vet dock inte vf Gabbi inte skrivit?! :/ Men det finns ju alltid någon anledning. :P
Hon kanske oxå hade internet problem. Hehe. Vilket samanträffande isådanafall.
Kanske inte det bästa kapitlet men stressskrev det sissta.
// Angelina och Gabbi