Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 27- Don't act surprised

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Den var lång och hans hand smekte min kind. Jag har kysst många killar men ingen av dem kunde slå denna. Hans ansikte drogs sakta ifrån mig, men bara några få centimetrar.
"So... what do you think now?" Jag skakade på huvudet.
"No way that I'm going to say those words now." Han flinade.
"Then I have to kiss you even more." Han log busigt mot mig. Jag skrattade innan våra läppar möttes ännu en gång.



Efter härliga 2 minuter av kyssandes avbröt vi det. Han la en hårslinga som hamnat i ansiket bakom örat. Han tittade djupt in i mina ögon och jag skulle kunna ligga så här hur länge som helst men tyvärr började klockan bli lite mycket.

"Do you wanna sleep with me tonight." Jazzys söta, pipiga röst hördes från dörren. Snabbt satte sig Justin upp och den härliga ögonkontakten vi hade bröts. 

"Umm Sweetie I think I'm going to sleep in here." svarade han tillbaka.

"No it's cool." Svarade jag vänt mot Justin. "Jazzy, Justin will sleep with you." Glatt skuttande hon iväg. Justin tittade irriterat på mig.

"Hey, why did you do that for? I wanted to sleep with you." Han tittade låtsas sårat på mig.

"So do I but we should take things slow and not rush in to things." Han nickade förstående mot mig.

"You're right." Innan han satte sig upp kysste han min kind och suckade. Justin drog upp byxorna lite men inte hela vägen upp och gick ut från rummet. Jag låg kvar och kollade upp i taket. Mina tankar var tomma och jag kände mig lycklig för en gångsskull. Vanligtvis så brukade jag fråga mig själv om det var värt att offra en till bit av mitt hjärta, men det var som om att jag inte behövde fråga mig själv den frågan just nu... Jag litar på honom.

Jag steg upp och gick mot badrummet för att göra mig i ordning för natten. Borstat tänderna hade jag gjort innan men jag behövde verkligen gå på toa. När jag gick in i badrummet såg jag hur Justin stod där framför spegeln med tandborsten i munnen. Justin hade tagit av sig sin tröja och hade nu på sig ett par pyjamasbyxor.
Han hade inte upptäckt mig än så jag smög upp bakom honom och la mina armar runt hans midja. Jag kände hur han ryckte till i min famn men han slappnade av när han mötte min busiga blick i spegeln. Han log mot mig och jag ställde mig på mina tår och började kyssa han försiktigt på nacken.
Hans hud reste sig så att han fick gåshud. I spegeln såg jag hur han stängt sina vackra ögon. Jag älskade att jag kunde få han att njuta, att jag hade en sån "makt", hehe. 

"Why did you stop?" Han hade spottat ut tandkrämen och pratade med en hes, sexig röst med ett plågat tonfall.

"Because you shouldn't get to much of the good." Sa jag flörtigt tillbaka.

"Oh stop teasing me." Han hade tvingat mig att backa eftersom han hela tiden kom närmare mig och nu stod jag upptryck mot väggen med Justin bara några centimeter ifrån mig. Hans vänstra hand smekte sakta uppför mitt bara högerben. Beröringen gjorde det svårt att andas jämnt. Jag stängde ögonen och bara njöt av hans beröring. 

"The exact effect I have on you now is what you give me everytime you're near." Hans ord fick mig att öppna ögonen. All inre kraft jag använt för att stå emot honom, släppte nu och jag pressade hans kropp mot min.

Snabbt därefter möttes vi båda i en passionerad kyss. Hans hand tog ett fast grepp om min rumpa vilket fick mig att le. Men inte så mycket att det tvingade oss att avbryta kyssen. 

Justin's perspektiv

Åh shit hur den här tjejen gjorde mig galen. Jag hade blivit riktigt upphetsad och hela min kropp ville ha henne. Istället för att ha ena handen i hennes mjuka hår och den andra på hennes fylliga rumpa, flyttade jag dem mot hennes lår och lyfte upp dem så dem hamnade runt min midja. Min kropp tryckte jag ännu närmare hennes. Vår kyss hade övergått till hångel och den hade blivit riktigt vild.

"Justin... We... Have.. To... Stop..." Sa hon mellan kyssen. Att höra hur upphetsad jag gjort henne fick mig ännu mer "galen". Men tyvärr hade hon rätt, vi var tvungna att sluta. Emot min vilja släppte jag greppet om hennes lår så att hon kunde stå på sina egna ben. "I never thought that a guy would ever make me feel this way." 

"Then you should know how you make me feel. It's amazing that a 14 year old can be so freaking hot."

"Hahaha well trust me you're pretty sexy too." Hon blinkade flörtigt med ena ögat innan hon slank ut genom dörren. Varje rörelse hon tog gjorde mig helt omskakad. Jag höll verkligen på att falla för henne. Jag höll på att falla hårt.

Jag gick tillbaka till mitt rum jag hade här hos pappa. Där låg Jazmyn och sov djupt. Hon såg så otroligt gullig ut, min lilla favorit tjej. Försiktigt smög jag ner bredvid henne. Mina ögonlock blev tyngre och tyngre.



Nästa morgon vaknade jag av höga skratt från nedervåningen. Sömndrucket satte jag mig upp med säkert världens rufsigaste hår. I spegeln såg jag att jag hade rätt. Mitt hår stod åt alla möjliga håll och kanter. Med en grimas fixade jag till håret som jag var väldigt noga med alltid såg perfekt ut. Nyfiket gick jag nedför trappan för att se vad orsaken till allt tomult var. En god doft av pankakor träffade ansiktet när jag steg in i köket. Jeremy satt vid bordet med Jazzy och Jaxon medans Sarah stod och gjorde American pancakes. Hon pratade om något med pappa som jag inte riktigt brydde mig Det enda jag var fokuserad på var hur vacker hon var.

"Oh Justin you're awake." Pappa hade märkt att jag kommit in i köket. När Sarah hörde mitt namn vände hon sig om och log mot mig.

"Hi Biebster." Hon log finurligt mot mig vilket fick mig att skratta till lite.

"Hi hot..." Jag stannade mig själv i meningen. Hade jag precis tänkt säga hottie inför pappa, Jazzy och Jaxon. Sarah fattade nog vad som höll på att hända så hon vände sig om och harklade sig lite besvärat. Rädd tittade jag på pappa. Till min lättnad var han djupt försjunken i en artikel i tidningen så han märkte ingenting.

Jag tror att både jag och Sarah tänker samma sak. Vi båda gillar varandra men vi vill veta hur vårt föhållande kommer utvecklats. Eller egentligen är vi ju inte tillsammans vi dejtar ju. Min mage gav ifrån sig ett högt kurrande och avbröt mina tankar.

"Aww someone's hungry. Don't worry the pancakes are done." Hon serverade pannkakorna med färska jordgubbar och skurna bananbitar. Min mun vattnades bara av att titta på dem.



Snabbt högg alla in på pannkakorna som smakade gudomligt.

"Wow these pancakes are amazing! This girl is really a keeper Justin." Pappas ord fick mig nästan att sätta i halsen. Höga hostningar hördes från Sarah's håll också. "Oh please, stop acting like you're suprised. You think I didn't notice the way you look at eachother." Pappa fnös till. Sarah's kinder färgades röda vilket fick henne att se ännu sötare ut.

Pappa log mot oss båda innan han fortsatte hugga in i pankakorna. Vi satt länge och pratade och skrattade. Jag blev glad att se hur bra Sarah kom överens med pappa. Oavsett hur det blir mellan mig och Sarah hoppas jag att vi kan vara vänner livet ut för människor som henne hittar man inte överallt. Precis som pappa sa "she's a keeper"

Sarah's perspektiv

"Maybe we should go now?" Jeremy tittade på mig med munnen full med pankaka.

"Yeah. Are you coming here afterwards or are you going home?" sa han när han svalt ner all mat han hade i munnen.

"Nope she's going home because later I'm taking her out." Justin hade plötsligt hoppat in i vår konversation.

"Well then I know. Thanks for the delicious pancakes and for an awesome day yesterday." 

"You're welcome and thank you so much for letting me stay here." Jeremy log mot mig medans han knöt sina skor.

"Naah that's nothing to say thank you for. You're welcome here at anytime." Justin kom fram till mig.

"Good luck today and I'll pick you up at 7 o'clock at your place." Justin log det leendet som alltid fick det att pirra i hela kroppen.

"You can't pick me up at my old place because mom and Marc decided to move together so I'll text you the new adress." Han nickade mot mig och gav mig en lätt puss på kinden.

Jeremy hade redan gått ut genom dörren. Snabbt pussade jag och kramade om Jazzy och Jaxon. Dem gav mig varsina varma men kanske inte så stora kramar med tanke på deras små gulliga korta armar. Precis innan jag gick ut genom dörren vände jag mig om mot Justin och gav han en luftpuss.



Ett högt brummande hördes ifrån bilen när Jeremy vred om nyckeln. Smidigt svängde han ut på vägen och nu var vi på väg. För första gången slog tanken mig att Kylie kommer också vara i skolan nu... Samtidigt som jag.
Oh shiet, hur ska detta gå?

Ja hur tror ni det kommer gå nu när Sarah och Kylie hatar varandra?  :) KOMMENTERA <3