Startsidan  Dreams Come True  Almänt

2 - (♥ Dreams come true ♥) - Let´s Party All Night Long!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">

Tidigare:
"Hej!" Jag kollade upp och där stod Justin. "Hej." Svarade vi samtidigt. "Jag måste bara få fråga. Du är väl Vanessa Olsen som är med i "Yes i do!"?" Frågade han och kollade ner på mig. "Aha..."
"Schysst." Sa han och log. Mellan hans händer pendlade en amerikansk fotboll. "Varför är det inte så mycket folk runt dig?" Frågade Sky. "Vet inte? Men det är skönt." Vi skrattade. "Vill ni komma till Vanessa idag på fest?" Frågade Amanda. Snabbt kollade jag på henne med en allvarlig blick. "Visst, om vi får. Men kommer kanske inte att vara där hela tiden med tanke på alla människor." Han skrattade till. "Klart ni får varför skulle vi annars fråga." Sa Sky och Amanda. Justin log och kollade på mig. "Kom ni." Sa jag och log. "Bra, kan jag ringa sen. Måste snacka med mamma." Vi gav han våra nummer och sedan gick vi hem till oss.
"GOSH va het han är." Sa Amanda. "Ja, det var han verkligen." Jag nickade. "Jag såg hans magrutor." Sa jag och blinkade mot dem. "Men, åhhh. Vem som helst kan ju se dem." Sa Amanda och skrattade. "Va? Hade han magrutor?" Sa Sky. Vi skrattade.
"Och vart ska ni då? Förbereda innför er fest eller?"
Katie....


Fan! Tänkte jag. Hur kunde hon få reda på det? "Hey, hur visste du..." Amanda tog ett kliv framåt mot Katie. Katie log mot marken och kollade upp. En vind pust blåste till och en hår slinga blåste för mitt ansikte. "Hur jag visste att ni skulle ha en fest." Hon skrattade. "Jag har mina tjallare." Hennes huvud lades på sne medans hon hånlog. Katie kollade på den vita D&G klockan som smyckade hennes högra handled. "Måste gå nu. Jag måste kolla på kläder. Ses." Hon vinkade och gick mot sitt hus. "Bitch..." mummlade jag för mig själv samtidigt som jag drog hårslingan till rätta.
Vi gick in och fixade allt. Blåste ballonger, spred ut rosenblad i poolen samt jacuzzin, handlade chips och fixade drinkar. Sky hängde upp den sista ballongen på trappräcket och vände sig om. "Nu är det bara vi kvar antar jag." Sa hon och log. Med förväntansfulla steg gick vi upp till mitt rum. Amanda och Skys grejer stod i ett hörn i mitt rum. Väggarna var klädda i vitt och en mörklila fond vägg med en massa mönster i en ljusare lila.
Efter en timma var vi klara. Jag hade en svart cut out dress med ett par beiga pumps, Sky hade en vit axelbandslös klänning med vita klackaroch Amanda hade en blå klänning med tunna axelband och ett par svarta pumps. "Ska vi gå ner?" Frågade Amanda. "Gå ni, jag ska bara kolla en grej." Svarade jag och satte mig på sängen. "Okej." Båda två skrattade på vägen ner. Jag fnissade till. Plötsligt kände jag att mobilen vibrerade. Av ren reflex sträckte jag mig efter den. På displayen stod det Justin.
"Hej!" Sa jag glatt.
"Hello! Vi kommer snart och kan du komma ut och typ... möta upp oss?" I bakgrunden hörde jag resten av gänget som sjöng till "Looking for love" med Usher och Diddy.
"Okej." Sa jag och skrattade åt dem. Festen var visst redan igång för deras del. Jag berättade vart jag bodde igen eftersom att han hade glömt det och sen gick jag ner. Musiken dunkade och folket hade redan börjat komma. Jag sa till Sky och Amanda att jag skulle ut och möta dem och gick ut. Utifrån hördes musiken tydligt och folk som skrek. "The party of the year." Mumlade jag för mig själv och log. En svart Range Rover körde upp mot grinden. Genom fönstrerna såg jag Justin, Lil Twist i framsätena och Ryan, Chaz där bak. Jag sprang glatt och öppnade grinden. Sakta rullade bilen upp på gruset och man kunde höra hur det knastrade under däcken. Samtidigt vevades rutan ner till förarsättet och Justin kollade ut. "Hej." Sa han och kollade på mig. "Hej" "Kan jag parkera i garaget?" Frågade han. "Visst jag måste låsa upp det bara." "Okej,Va vacker du är." Sa han och kollade mig djupt in i ögonen. Jag skrattade till. "Kör fram nu bara." Han log och gjorde som jag sa. Jag öppnade och han parkerade. Alla hoppade ut och Justin satte på sig ett par solglasögon. Lil Twist gick fram till Justin. "Ahh man, ska du verkligen ha på dig solglasögon i mörker. Alla kommer tro att du är knäpp." Han slog till Justin lätt i bakhuvudet och skrattade. Han tog av sig dem. "Det är ditt fel ifall jag blir anfallen." Sa Justin och log. Vi gick in och festen var i full gång. Snabbt drogs jag med i ruset. Amanda och Sky hittade mig och alla sju dansade tillsammans. Sky och Chaz dansade och Amanda dansade med Ryan medans jag fick två att dansa med. Plötsligt kommer någon och dansar med oss. Självklart var det Katie. Amanda och Sky kollade äcklat på henne. Hon hade på sig en röd cut out dress som jag och pumps. "Hej Bitches." Sa hon och gick närmare Justin. Lil Twist kom närmare mig. "Vem fan är hon?" Frågade han. "En idiotisk plastic från vår skola. Hon bor typ granne med mig." Han skrattade och kollade på Justin. Han såg inte ut att ha det så roligt. Jag nickade till Justin att han skulle komma. Han drog sig loss och kom till oss. Alla skrattade åt hans min. "Det var fan inte kul!" Skrek han. "Wooh, Chilla." Sa Twist. "Kom så dricker vi något." Sa jag. Vi gick till baren där Tito stod. Han var ofta servetris på våra fester. "Hej!" Sa han och putsade glas. "Hej!" "Vad vill ni ha då?" Alla sa vad dem ville ha men Justin ville inte ha något först eftersom att det var han som körde men Tito erbjöd sig att köra hem honom så att han kunde dricka lite. Vi gick ut till poolen och satte oss för att snacka och vila.  "Vart är dina föräldrar?" Frågade Ryan. "Min pappa bor i Miami nu när dem är skillda och mamma och mina syskon är i New York och hälsar på vår moster." Dem nickade. Efter ett tag tog jag av mig skorna och satte mig med fötterna i poolen. Mina ben bultade. Justin kom och satte sig jämte mig. "Har du ont i benen?" Jag nickade och vände mitt huvud mot honom. Han log. "Jag är trött också." Sa jag. "Trött?" Sa han förvånat med ett leende på läpparna. Jag skrattade till och sparkade lätt med fötterna under vattnet. "Du är så söt." Sa han. "Tack, det är du med. Fast jag tror det är alkoholen som börjat verka nu." Han skrattade. "Efter ett glas? Skulle inte tro det du." "Vi kan väl gå in och drika mer så kan du sitta här och säga en massa snälla saker om mig?" "Visst." Vi hämtade mer dricka men Sky och dem andra gick in istället och dansade. Vi pendlade lite mellan dansgolvet och andra ställen. Till slut ville han se mitt rum som jag helst hade velat skippa men så blev det. "Här är det." Sa jag och öppnade den vita dörren. Han gjorde en imponerad minn och stoppade händerna i fickorna. "Va stort det var." "Nja, jag har vant  mig." "Det var fint iallafall. Jag gillar den lila väggen. Gillar du också lila?" Sa han och vände sig om. "Tack. Ja, bara dem mörka men min favoritfärg är grönt." "Som dina ögon. Mörka och mystiska det gillar jag." Han tog två steg närmare mig. "Ja." Han sneglade mot klockan som hängde jämte honom. "Ska vi gå ner?" Jag nickade och vi gick ner till dansgolvet, igen. Vi dansade tillsammans och tiden sprang förbi. Justin och dem andra åkte iväg med Tito. Hans Range Rover fick stå kvar här tills imorgon då han skulle hämta den. Amanda och Sky fick sova över när mamma och dem var borta så att jag inte var själv.
Vi somnade snabbt med leenden på läpparna.

KOMMENTERA!!! :D
Vad tyckte ni?