Startsidan  Dreams Come True  Almänt

21 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Forever 21

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Jag drog snabbt på mig ett par mjukis shorts och en stor t-shirt innan jag kom in till Justins rum. Han låg redan i sängen och smsade. "Jag har frågat pappa om vi kan komma till honom någon dag. Han ville också gärna träffa dig." Jag bäddade ner mig i sängen. "Så bra då." Han släckte lampan och kysste mig. En lång passionerad kyss."Im lost, in dreams and reality..." Viskade han.


Justins andedräkt smekte min bara hals. Jag ville bara ligga kvar och njuta av det.
"Är du vaken?" Jag vände mig om och mötte ett par hasselnötsbruna ögon, dem vackraste jag sett.
"Ja." Vi log mot varandra och jag kröp in i hans varma famn. Han kysste mig på pannan. Vi låg där ett tag men tillslut bestämde vi oss för att bytta om. Jag tog fram en vit tub topp som var ganska kort, ett par shorts och gick in till badrummet. Morgontrött som jag var så satte jag på mig mina shorts. Dörren öppnades och Justin kollade in. "Oj, förlåt." Han kollade ner i marken och backade undan. Jag kollade frågande på honom och bet mig i läppen för att inte bryta ut i skratt.
"Du vet det gör inget." Jag kikade ut mot Justin som kollade på mig. "Du har liksom sett mig i bikini och det är typ samma sak plus att du har sett andra i underkläder." Han skrattade till.
"Jo iförsig." Han log mot mig och stoppade ner sina händer i byxfickorna.
"Ville du ha något speciellt?" Han skackade på huvudet.
"Borstatänderna, men det kan jag vänta med." Jag nickade och satte på mig toppen, ett par smycken. Vi gick ner till köket och började fixa frukost. Medans vi skar frukt så vibrerade min mobil. Jag tog upp den och det var från Sky.
"Vem var det?" Log Justin och tog fram en till Jordgubbe från kartongen.
"Sky." Log jag och öppnade meddelandet.

"Tjenare tjejen! :D <3 Fick ett sms från Amanda att det skulle bli fest idag hos Chris! Kan inte du hänga med? Ta med Justin om det skulle gå bra. xxx"

"Vad ville hon?" Jag log stort.
"Hon undrade ifall vi ville hänga med på fest hos en kille från parrallelklassen. Vill du gå?" Han suckade och log.
"Jag kan prata med mamma, vart bor han?" Jag tänkte efter.
"Inte långt härifrån allafall men jag kan fråga." Han nickade och jag frågade Sky vart han bodde.
.
"Shit, vart ska man börja?" Sky suckade medans våra blickar pendlade mellan alla affärs skylltarna. Justin fick gå ut och jag antog att han var hos Ryan eller hemma för att hitta kläder. Själv var jag, Sky och Amanda ute för att shoppa.
"Vilka mer kommer?" Frågade jag.
"Vet inte riktigt men var beräd på att Katie säkert kommer." Jag suckade och nickade.
"Här! Snacka om att dem har kläder där!" Amanda styrde sina fotsteg mot Forever 21. Jag hade tappat räkningen på hur många gånger vi hade varit här inne och shoppat. När vi kom in möttes vi av en massa kläder. Golvet glänste och vi gick mot klänningarna. Efter ett tag av letande så hittade jag en söt klänning.
"Jag går och provar denna." Sky och Amanda nickade.
Jag stängde porten till provrummet och satte på mig den. Perfect. Tänkte jag och log.
När dem andra hade hittat sina klänningar gick vi och betallade, sedan åkte vi hem för att fixa iordning oss.
"När skulle Justin komma?" Amanda rotade runt i sin sminkväska. Jag ryckte på axlarna.
"Vet inte, men jag har för mig att Lil Twist ska komma." Jag log och dem andra skrattade. "Inte för att jag vet vad det har med saken att göra men ni kanske ville veta." Skrattade jag.

Kommentera!!! Kommer ett eller två (hoppas på två) till kapitel senare ikväll, imorgon kommer även runt två kapitlen eller tre. Ska försöka lägga ut två eller tre kapitlen om dagen nu eller mer!:)
OBS KAN FINNAS STAVNINGSFEL!VET ATT DET FINNS.