Startsidan  Dreams Come True  Almänt

19 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Officiall Love

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Jag reste mig upp och kysste henne. "Jag borde ha vetat bättre, förlåt." Hon kollade ner och när hon väll kollade upp så var hennes ögon tårfyllda. "Nej, jag har varit en player men jag är inte det längre." Jag smekte hennes kind och hon log. "Jag skulle aldrig göra något sånt." Vi kramade om varandra och dröjde ut på den ordentligt. "Jag måste nog åka hem nu." Log jag. Hon nickade. "Vi kanske kan ses imon?" Hon suckade. "Jag har en audition då men det ska väl inte ta hela dagen. Du kanske kan hänga med?" Hon log och jag skrattade. "Det kan jag säkert." Vi kysstes och sedan satt jag i bilen på väg hem.




Jag vaknade upp av att mobilens irreterande alarm skar i öronen. Den var fortfarande inte bytt. Jag suckade irreterat, tog tag i den andra kudden som låg bredvid och tryckte den mot huvudet för att stänga tjutet utanför mitt huvud. "Vakna nu!" Alicia stängde av mobilen och hoppade upp i sängen. "Mmm" Mummlade jag. Jag satte mig upp och Alicia satte sig ner jämte mig. Hennes blonda hår var flätat i två flätor som löpte ner till hennes midja. "Höredu du." Flinade jag. Hon höjde ena ögobrynet. "Kan inte du fixa frukost till mig medans jag bytter om?" Jag reste mig upp och gick mot garderoben. "Visst." Hon hoppade ner från sängen och sprang med korta steg ner till köket. Jag tog på mig ett vit svart randigt linne och ett par slitna shorts, gick in till badrummet och fixade iordning resten. Jag tog mobilen och knappade in ett sms till Justin. "Hoppas du har vaknat!:D Vi åker snart. Ska bara äta. ;) xx <3" Jag halvsprang ner för trappan och satte mig ner på en utav dem åtta köksstolarna runt bordet. "Här." Alicia ställde skålen med flingor framför mig. Hon skickade fram en tallrik med sin egna macka på. Bredvid den la hon en kniv. Jag log medans jag skar bort kanterna. "Så..." Jag skickade tillbaka den och hon tog en tugga. "Är du nervös?" Frågade hon och jag tog en sked med flingor i munnen. Jag skackade på huvudet. "Inte så mycket." Log jag. Min mobil vibrerade och jag tog upp den. Det var från Justin som jag trott och jag öppnade det. "Då ses vi snart!;) xxx <3" Jag log och knappade in "Jajemensan!;Dxx<3". "Vem var det?" William lutade sig över min axel och jag kännde lukten av hans vax i håret. Han hade det typiska svenska kill håret - eller igelkottshår som jag och mamma brukar säga. Det verkade gå hem riktigt bra här i USA eftersom att han hade tjejer efter sig hela tiden. "Justin." Jag la mobilen på bordet och William satte sig ner jämte mig med ena armen lutad mot köksbordet. "Ska han med?" Han flinade och jag nickade till svars. "Schysst." Han sträckte sig efter en sked och fiskade upp ett par flingor från min skål. "Det är svårt att fixa sin egna frukost nuförtiden va?" Jag suckade och drog skålen från honom. "Jepp." Han gjorde en macka och åt upp den på nolltid. Jag åt upp resten av flingorna och städade undan alla grejer från bordet. Mamma kom ner springande för trappan. "Vi måste åka nu. Justin är klar va?" Jag nickade. Vi sprang ut till bilen och åkte iväg till Justin. När vi var framme han vi precis innan det var min tur. Jag sa mina repliker och sedan var det bara att åka hem och vänta. Vi stannade utanför Justins hus.
"Ska vi hitta på något?" Frågade Justin. "Visst, vi kan gå till stranden?" Han nickade. "Jag ringer när jag är klar." Log han. Vi sa hej då och jag åkte hem för att byta om.
.
Jag satte mig på handuken och väntade på Justin. Han kom springades mot mig och höll i hans keps sedan kysste mig. "Har du väntat länge?" Log han."Nej, jag kom precis." Han skrattade och drog upp mig. Vi gick hand i hand ner till vattnet. Det var varmt och vi gick längre och längre ut. "Shit." Jag kollade ner på dem små fiskarna som cirkulerade runt våra ben och kasstade mig i Justins famn. "Det är bara fiskar." Flinade han. "Dem kan bitas." Jag höll hårt om honom. Vi badade ett tag innan vi gick upp. Ett gäng paparatzzis började fota oss men ingen av oss bryde sig. Han stannade och tryckte mig närmare sig. Han kollade mot dem, bet sig i läppen och tryckte sedan upp mig mot en klippa. "Låt oss avslöja allt nu." Vi båda flinade innan vi kysste varandra.

Kommentera! Bara något stressat kapitel innan jag ska åka. :) När jag loggar in nästa gång vill jag se en heldel kommentarer! ;D