Startsidan  Dreams Come True  Almänt

34 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - The war is on

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Allt hände på en millisekund och jag hann verkligen inte reagera för plötsligt hade Taylor kastat sig mot mig och tryckt upp mig mot badrumms väggen.

Just i den sekunden visste jag vad som skulle hända...


Mina armar försökte reagera och putta bort honom men det var som varenda muskel i kroppen var helt stela.
Med en rädd och osäker blick tittade jag på Taylor och försökte visa vad jag ville med min blick.
.
"HAHAHAHAHAHA!" Taylor brast ut i skratt helt plöstligt och satte sig ner på golvet och bara skrattade.
.
"Hehe, vad är det som är så roligt?" Min röst var skakig och osäker. Att jag lyckats säga hela meningen utan att rösten bröts kändes som ett mirakel i detta läge.
.
"Trodde.. HAHA.. Du.. HAHA.. Verkligen att jag skulle göra något? Åh snälla nån. DU SKULLE SÄTT DIN MIN!" Tjöt han ut och nu låg han ner och skrattade medans han rullade runt.
.
"Hehe.. Ehhm.. Jag går och byter om i sovrummet istället så kan vi dra ut sedan."
.
Med vacklande steg gick jag ut till sovrummet. Mina tankar snurrade runt i en enda röra och jag var tvungen att blunda för att försöka samla mig. Även fast jag nu visste att Taylor inte hade i avsikt att göra något mot mig så visste jag inte det i den sekunden när allt hände. Förvirran var inte det enda jag kände utan även rädsla. När allt hände var det en liten bit i mig som faktiskt skrikit "JA!"... Men det kan ju inte ha varit för jag gillade Taylor för det gör jag verkligen inte. Den enda som har mitt hjärta är Justin till 100%. Svaret varför jag ville det skulle hända var för att jag saknade någon famn att mysa i, någon som sa till mig hur vacker jag såg ut, någon som kysste mig, någon som heter Justin.
.
Men kände Justin verkligen lika stor saknad som jag gjorde? Han verkade ju ha det ganska bra med henne medans jag satt här och tänkte på honom 24/7 samtidigt som avundsjukan att Selena har chansen att umgås med världens underbaraste människa när hon vill under 3 månader till, åt upp mig innifrån.
Taylors skratt hade nu slutat men jag hörde hur han ibland snyftade till av alla tårar som runnit efter hans skrattattack. Snabbt bytte jag om och gick sedan in i badrummet för att borsta tänderna samt håret.
********
"Wow, det är så otroligt vackert." Sa jag medans jag åt på en croassaint vi köpt på en affär där vi också köpt allt
annat till pickniken vi bestämmt att ha. Vädret var helt perfekt. Solen lyste starkt men den kyliga vinden som gav en lite gåshud, gjorde att värmen balanserades jämnt. Utsikten från kullen vi hittat var otrolig. Den låg lite utanför Paris men man kunde se den stora staden långt där borta vid horisonten.
.
"Du är verkligen vacker när vinden tar tag i ditt hår"
.
Dem orden han precis sagt satte mig i samma stela tillstånd som jag haft innan idag. Sakta vände jag mitt huvud mot honom och tittade in i hans mörkbruna ögon. Han log det vackra snea leendet mot mig... Vänta tänkte jag precis vackra? Utan att jag märkt det hade hans ansikte kommit närmare mitt men där insåg jag att det var nog!
.
"Taylor nej! Jag gillar dig verkligen, du är en underbar kompis men absolut inget mer. Jag älskar Justin och jag skulle aldrig göra något för att såra honom medvetet."
.
"Hah, tror du verkligen han bryr sig om det? Klart han älskar dig också men Selena verkar stilla hans behov av saknad."
.
Exakt dem orden var dem SISTA jag behövde höra för det var exakt vad jag funderat över också.
.
"Som du säkert vet är Selena mitt ex och för att vara ärlig så kan hon vara den mest underbaraste människan men när hon vill ha något ser hon till att skaffa det. Även om hon kanske inte vill göra något för att såra så har hon och Justin ett förflutet och hon kanske tycker att hon har rätt att göra som hon gör eftersom hon "hittade han först"."
.
"Va? Vänta här nu lite. Nummer 1, vi vet inte ens om hon gjort något och nummer 2, har dem ett förflutet?"
.
Med darrande ben reste jag mig upp och började gå. Min andning var hackig och allt det han sagt gjorde mina misstankar ännu värre. Mina ögon vattnades lite vid tanken att distansen trots allt var det som skulle splittra oss. Hur går det senare då när det kommer fler konserter? Tänk om någon annan fångar hans hjärta? Hade jag ens han hjärta längre?
.
"VÄNTA VANESSA! Justin är en otrolig kille och han ska bara veta hur lycklig han är som har dig och tro mig jag tror han vet det. Det ni har är äkta kärlek och det krävs mer än Selena att bryta det bandet. För nuläget finns det inget du kan göra än att lita på honom. Men personligen tycker jag att direkt efter filminspelningen att du följer med han på hans resterande turné och visar honom hur mycket han verkligen betyder för dig."
.
Ja blev lite chockad av hans fina ord men han hade verkligen rätt. Det finns absolut inget jag kan göra än att lita på honom. Men som jag sa innan, jag litar på Justin men om Taylor verkligen har rätt kanske Selena verkligen kommer kämpa för honom. Att han är flera tusen mil bort gjorde inte situationen lättare för just nu kan Selena göra vad som helst för att få hennes plan att funka utan att jag är där för att stoppa det.
.
"Ifall jag ska åka till honom vill jag att du ska komma med."
.
Taylor tittade på mig med ett chockat uttryck innan han sprack upp i ett vackert leende som visade hans vita tänder.
.
"Vill du verkligen det? Absolut allt för dig!"
.
Även fast jag visste att det kunde betyda drama struntade jag i det. Varför skulle Justin bry sig om jag tog med mig Taylor när Selena var med på turnén? Ifall Selena försöker ta Justin ska jag visa henne att hon inte kan tro att bara för hon är känd eller whatever att hon ska få allt hon vill.
If the biatch wants war then so it shall be

Det kanske inte blev så jätte långt men jag har många idéer på dramat som kommer senare.  Om ni har några idéer så skriv gärna dem :) KOMMENTERA för att jag varit så duktig idag med 2 inlägg fast jag har läxor // Gabbi