Startsidan  Dreams Come True  Almänt

33 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Nightmare

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Är det såhär det ska vara? Ska vi glida isär pågrund av distansen? Jag litar verkligen på Justin... Men jag litar inte på Selena.


(tänk att han har en tröja på)
(Vanessa och Taylor fast inte samma dag)

"Det är slut! Det är Selena jag vill ha"
.
Jag satte mig käpprakt upp i sängen och andades häftigt. Om jag hade förklarat drömmen för andra kanske dem inte skulle förtstå det läskiga men det var den värsta drömmen jag någonsin drömt. Att förlora den man älskar till någon annan... Att förlora Justin till henne, är det värsta som någonsin skulle kunna hända mig!
.
Jag förde min hand som hade blivit litte svettig av drömmen, mot kinden och kände något blött. Utan att jag märkt det hade jag börjat gråta lite lätt. Kanske jag gråtit i sömnen...
.
*Knack, knack*
.
Mina tankar blev avbrutna av knackandet på hotelldörren och insåg snabbt att det måste vara Taylor. Men skulle han verkligen komma så tidigt jag menar klockan kan ju inte vara så... 12.13? Wow, det var det längsta jag sovit på länge. Snabbt rättade jag till håret lite och torkade bort kallsvetten i pannan med handen och öppnade dörren.
.
"He.. Hej.. Woow" sa han medans han bet sig lite lätt i läppen. Precis som... Justin. Shit vad jag saknar honom!
.
"Ehm, hej?" svarade jag med ett litet konstigt tonläge eftersom han stod och stirrade på mig med stora ögon.
.
Då kom jag på det, jag stod i bara underkläder!
.
"BLUNDA!! Oh shit, förlåt jag hade helt glömt bort att jag sov i mina underkläder!"
.
"Åh tro mig det är VERKLIGEN lugnt." Jag tittade på honom och han skrattade samtidigt som han blinkade med ena ögat.
.
Så typiskt killar tänkte jag samtidigt som jag visade med en gest att han skulle komma in. När jag sett till att han verkligen kommit in trippade jag snabbt iväg mot badrummet. *Vänta vart är kläderna?* När jag skulle börja sätta på mig kläderna märkte jag att jag inte ens hade tagit med mig några. *Oh crap* tänkte jag. Nu måste jag gå ut dit igen, eller så kan jag ju bara be honom att välja ut några kläder och sticka in handen. Ja, så får det bli.
.
"TAYLOOOR! Jag glömde ta med mig kläder så kan du rota lite i min resväska och hitta kläder som passar för en dagsutflyckt?"
.
"Visst, vänta lite bara" skrek han tillbaka och jag kunde höra hur han rota runt i min väska.
.
Medans jag väntade stod jag och studerade mig själv i spegeln. Jag hade alltid gillat mitt egna utseende om jag ska vara helt ärlig men jag hade blivit så trött på mitt bruna hår. Kanske svart skulle passat eller...
.
"Öppna dörren så sticker jag in kläderna."
.
Taylor hade återigen väckt mig från mina funderingar och jag öppnade dörren. Istället för att han bara stack in handen öppnade han hela dörren. Han stod där och bara stirrade mig i ögonen med en blick jag inte riktigt kunde tolka. Allt hände på en millisekund och jag hann verkligen inte reagera för plötsligt hade Taylor kastat sig mot mig och tryckt upp mig mot badrumms väggen.
.
Just i den sekunden visste jag vad som skulle hända...

Japp nu kom ett ganskta kort kapitel men jag kommer skriva en till idag för jag vet redan vad som ska hända ;) och snart kommer lite drama om kanske 3-4 kapitel. Titta in igen runt 19.00 OCH KOMMENTERA! Tack Marina och Steffi för kommentarerna! :D // GAbbi