Startsidan  Dreams Come True  Almänt

31 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Miles Away

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Dörren till toaleten flög upp. Justin kom in och kollade på mig.
"Jag måste berätta en sak." Han såg inte heller så glad ut. "Jag fick ett sms innan. Jag skå åka på World tour nästa månad." Jag kollade på honom. Mina ögon blev glansigare.
"Du kan hälsa på mig." Uppmuntrade han mig. Jag skackade på huvudet.
"Jag ska också bort. Jag fick rollen." Han kramade om mig medans vi båda lät våra tårar rinna.


Månaden med Justin var väldigt rolig men samtidigt nedstämd för vi visste att efter den månaden skulle vi vara tusentals mil ifrån varandra och inte se varandra på... Ja ungefär 4 månader. Vi har ju alltid datorn, mobilen osv men tyvärr har vi även tidskillnaden. När han sov kanske jag precis hade vaknat. Jag älskar verkligen Justin men vi båda vet att detta verkligen skulle sätta vår kärlek på prov. Han hade sin musikkärriär och fans att fokusera på medans jag var tvungen att fokusera på filmen.
"Vanessa du måste komma nu det är dags att filma nästa scen".
Jag tittade upp och såg Jessica stå där med ett headset så hon kunde hålla kontakt med resten av crewet. Jag reste mig sakta upp från den bekväma sammetssoffan som är i min loge och gick ut till inspelningsplatsen.
.
"Okej Vanessa, i den här scenen ska Amy, rollen som du spelar säga till Scott att du inte har några känslor för
honom på det sättet och när den här scenen är färdig inspelad så kan vi alla ta 1 dags ledighet och så forsätter vi
i övermorgon." sa John som var regissören.
.
Eftersom jag inte ville ha en karaktär med för många kärleksscener så hade dem valt temat obesvarad kärlek mellan Amy och Scott som var karaktärerna jag och ingen mindre än Taylor Lautner spelade. När jag hade fått reda på att han skulle spela Scott hoppade jag runt som en galning. Även fast vi inte ska ha några kärleksscener är det ju ändå hur roligt som helst att han ska vara min motspelare.
När vi spelat klart scenen och vi alla börjat göra oss klara för att dra iväg mot hotellet såg jag Taylor komma gåendes mot mig.
.
"Lite synd att det inte blir några kyss scener" sa han lite skrattandes och log sedan ett snett leende.
.
Jag bara skrattade tillbaka som svar eftersom jag visste det var oskyldigt flörtande för jag menar Taylor vet ju att det är jag och Justin. Vi avbröts av ett biltutande som var signalen att det var dags att åka tillbaka till det väldigt lyxiga hotellet här i Paris.
************
4 timmar senare, stod jag inne i badrummet och gjorde mig i ordning för kvällen. Mitt långa hår var ut borstat och det var även tänderna så allt som återstod var bara att gå på toan och sen lägga mig och sova. Medans jag tittade på mig själv i spegeln med tandborsten i munnen funderade jag på vad jag skulle göra imorgon på min lediga dag. Kanske jag och Taylor kunde dra iväg på någon liten bilresa eller varför inte Disneyland. Fast det blir nog väldigt svårt med tanke på att han är ju hur känd som helst och jag... Ja jag var väll lite av en kändis också.
.
När jag bäddat ner mig i den mjuka sängen med det varma gosiga täcket kändes det som John Blund tömt hela sin påse med sovpulver på mig och jag var 1 sekund från att somna när Justin röst väckte mig.

Vad gjorde Justin där eller hade hon somnat? Detta var det första inlägg jag skrivit i novellen och jag hoppas ni gillade det! Kommentera och säg hur jag skriver och om det är något jag borde ändra. Mitt skrivande kommer ju bli bättre för varje gång för jag kommer mer och mer in i novellen :)