Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 13 - The kiss

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Tröttheten kom smygandes över mig och ögonlocken blev tyngre och tyngre och sömnen hade ett hårt grepp om mig. Halvt inne i drömmarnas värld hörde jag ett högt kras från hallen. Kanske mamma äntligen har kommit hem. Men fast jag försökte blunda och falla in i drömmarnas värld igen, försvann inte oroligheten. Tunga steg fick trägolvet där utanför att knarra och knaka.

Okej nu vet jag verkligen att det inte är mamma för när hon går har hon inte sådär tunga steg.
Men om det inte är mamma.... Vem är det då?

Jag satte mig upp och drog täcket närmare mig medans fotstegen kom närmare. Hela kroppen skakade och jag var grymt rädd- Dörren till mitt rum öppnades och ett välbekant ansikte syntes i mörkret.

"Sarah?! Are you sleeping?"
Justins hesa röst gick inte att ta miste om.

"No, I'm just talking in my sleep." Sa jag sarkastiskt. Han skrattade och kom in.

"You forgot to look the door so..." Han kom och satte sig jämte mig.

"Is it locked now?" Han nickade.

"Yeah..." Hans ögon lös i det mörka rummet.

Jag drog snabbt handen genom håret och fixade till det lite diskret för man vill ju inte se ut som en katastrof, hehe.

"So why are you here? Shouldn't you sleep or something?" Justin skrattade till lite.

"I have to get to know the person that will babysitt my two little angels." Han blinkade till med ena ögat och slickade sig lite om läpparna. För att vara ärlig såg det grymt sexigt ut. 

"Okay..."

"If it's okay that I'm here I mean I don't think I can walk in anyone's house 'cause I'm Justin Bieber I mean I really want to get to..."

"Daaamn cool it down boy, haha!" Justin hade avbrutit mig med hans babbel som verkligen inte hade en endaste punkt.
"If it wasn't okay I would have kicked you out ;)"

"Sorry, well lets do the game 10 questions. You ask me questions but of course it can be more than 10. You start." Jag nickade lite lätt och rätade på mig. Justin följde mitt exempel och lutade sig mot sänggaveln.

"Are you single?" Egentligen brydde jag mig inte så mycket om han var det eller inte men jag kom inte på något bättre.

"Yes m'am I am." Att han var singel kom som en liten chock. Han var ju omringad av tjejer 24/7.

"Have you had your first kiss yet?" 

"Yes I have." svarade jag sanningsenligt för den hade jag fått för typ 2 år sedan.

"What do you think about Kylie?" Om hon nu gillade honom ska jag, som den bra vännen jag är, hjälpa henne att lägga in en stöt.

"I don't really know... She seems nice but there's something... As I said I don't know." 

"She's super nice but whenever she likes a guy she acts really weird but if you give her a chance as friends you'll notice that she's super nice. + you have to admit she's really good looking too!"

"Haha I guess she is good looking but I know a girl who would beat her anytime." Det lät lite taskigt att säga så men samtidigt tog nyfikenheten över vem det var tog helt över.

"Really who is this girl?" Justin log snett och bet sig i läppen. Jag fattar varför tjejer är runt omkring han 24/7 för han vet verkligen vad man ska göra för att vara charmig.

"Look in the mirror and you'll see her."  Inombords himlade jag med ögonen.

"Thank you." sa jag med ett lätt leende. Även om Justin är hur charmig som helst har jag (inte för att skryta) hört det hur många gånger som helst, så tyvärr har alla dem idioterna som sagt det förstört det fina med dem orden.

"I thought you were going to blush or something." Han lät sårad på skoj. Jag knuffade till han lite lätt och skrattade.

"I'm sorry to dissapoint you but unfourtanetely all those douches who said those words, destroyed the kindness in those word." Genast började jag tänka på Kyle vilket ledde till Ayjdan. Jag hade fortfarande inte sagt förlåt och jag kan fortfarande inte fatta hur jag kunde såra någon så djupt. Tänk att en endaste person kan förändra en så mycket. 

"You want to tell me about it?" Hans röst lät så mjuk och den fick den dåliga känslan inom mig att försvinna. Så jag bestämde mig att berätta. Jag tog ett djupt andetag.

"When I moved here with my mom when I was 10 years old, we almost had to live on the street if it wasn't for Kylie and her mom. A few years later when I was thirteen I met this guy named Kyle who goes to my school. He's the same age as you but at the time he was 16. He treeted me really good but then he became really aggressive and all he did was trying to get in my pants. When I told him I had enough he said "but don't you get it? When you hang out with me you'll be popular and you will never be teased or bullied ever again." At the time I didn't understand what he was trying to do so I forgave him and we didn't break up. But later on he tried again and I didn't care if I got bullied 'cause I would rather get bullied than raped. So I left him and apparently a lot of guys liked me and thought I was hot which gave me popularity among many but also alot of hate. All the popularity is really fun but alot of people try to use me which I don't really get 'cause it's just popularity in one little school! I'm not a big celebrity."
Hela tiden hade Justin varit tyst och tittade på mig. Någon gång kanske han sa "mm" eller "okay" men han lät mig till största delen prata utan att avbryta och det var jag glad för.

Justin's tumme smekte mig på kinden när han torkade bort en tår som ofrivilligt runnit ner

"You must think I'm the weakest little girl ever but the fact that they treat me like I'm just some toy they can play around with, really hurts my feelings." Hans händer satte han på mina kinder och förde mitt ansikte rakt fram så jag såg rätt in i hans ögon.



"Don't ever think that again. Maybe I just met you but you seem like a really nice girl and you don't deserve all of that! Never ever forget who you really are even though people try to change you into something they want you to be like." Han kramade om mig hårt och den säkerheten jag fick i hans famn var något jag behövde just nu.

"Thank you Justin. You really are something special." Han log snett mot mig innan han reste på sig.

"I guess I gotta get going now. Thanks for not kicking me out or yelling at me." Vi båda skrattade till lite medans vi gick till hallen.

"No problem, the pleasure was on my side." Han knöt klart sina skor innan ställde sig upp. Han tog några steg mot mig och han kom närmare och närmare. Nervositeten steg inom mig när han stod riktigt nära mig. Sakta lutade han sig närmare mig men den intensiva blicken han hade gjorde mig helt avtrubbad. Hans huvud svängde lite åt höger och hans mjuka läppar nuddade försiktigt min högra kind innan han gav mig en sista intensiv blick och gick ut genom dörren.

Chockat smekte jag området hans läppar nuddat min hud. Det var ju bara en kompis puss men ändå fick han mig att känna på ett sätt jag aldrig gjort innan. Snurrig i huvudet gick jag tillbaka mot sängen med Justin i tankarna. Det ska verkligen bli kul att lära känna honom mer för han verkar vara riktigt snäll och jag kan inte undgå känslan av att det verkligen är något speciellt med honom...


Idag har jag (Gabbi) mycket tid så ifall ni vill ha många chapters idag får ni kommentera mycket! ;) <3