Startsidan  Dreams Come True  Almänt

36 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Those lips

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Mina ögon blev tyngre och tyngre och med Justin i mina tankar somnade jag djupt.


.
Tröttheten som fortfarande var kvar inom mig eftersom jag precis vaknat struntade jag fullständigt i, jag sprang för mitt liv. Det  vackra leende som jag saknat så mycket skapade ett slags pirr och när jag äntligen kommit fram till honom kramade jag honom hårt samtidigt som han lyfte upp mig i en snurr.
Justins perspektiv
.
Äntligen! Jag hade väntat på denna stunden alldeles för länge! Allt jag ville göra var att pressa mina läppar mot hennes men bilderna som folk kunde ta skulle väcka alldeles för mycket uppmärksamhet, en uppmärksamhet jag inte behövde nu.
.
När kramen var avslutad släppte jag ner henne och stod och stirrade in i hennes underbara ögon. Hennes leende bländade mig och jag märkte själv att jag stod och log som en idiot. Smärtan i mina käkar spelade ingen roll, ingenting spelade någon roll när hon var där. Att Taylor kom lunkandes på hennes väska samtidigt som han drog sin egen spelade ingen roll. Att Selena stod bakom mig och säkert stod och tittade på oss spelade absolut heller ingen roll.
.
Jag tänkte tillbaka på hur Selena reagerat när hon visste att Taylor skulle komma. Hennes ansiktsuttryck hade verkligen avslöjat att glad var det sista hon var. Men jag älskar Vanessa och om det gör henne glad att Taylor följer med så bryr jag mig inte om Taylor och Selenas "gräl".
.
"Äntligen står du här framför mig. Jag hade nästan glömt bort hur ditt vackra leende och hur dina ögon kunde ta mig ur balans." Jag hade lutat mig fram och viskade det i hennes öra.
.
Jag backade några steg bak men jag var fortfarande väldigt nära. Hon log stort mot mig och även om hon inte sa något tillbaka förstod jag att leendet var hennes svar.
Plötsligt verkade som om hon kom på att Selena också var där. Sakta riktade hon sitt huvud mot Selena och log ett svagt med glatt leende och sa
.
"Hej! Jag är Vanessa men det kanske du redan vet. Det ska bli kul att få lära känna dig eftersom du och Justin verkar vara bra kompisar." När hon sa den meningen växte hennes leende lite mer och såg ännu gladare ut.
.
Selenas reaktion förvånad mig starkt. Vi hade känt varandra ett tag nu så jag kunde läsa av henne ganska lätt. Hon log och skakade hennes hand men det kändes en aning falskt. Inom mig bad jag tyst för att hon inte skulle ha något emot Vanessa och att det inte skulle leda till något bråk. Jag älskar Vanessa och om Selena tvingar mig att välja mellan henne och Vanessa kommer Vanessa alltid först!
******
Taylor och Selena hade gått ut på en promenad nu på kvällskvisten. Jag antog att dem hade mycket att reda ut vilket är fullt förståeligt. Vad som verkligen hände mellan dem är jag inte riktigt 100% säker på men jag vet att det inte slutade på det bästa sättet. Mina ögon hade fastnat med blicken när jag satt där och tänkte men jag återgick sakta till verkligheten. Jag vred mitt huvud lite åt höger i soffan och såg Vanessas vackra ögon titta på mig.
.
"Äntligen är det bara du och jag. Jag har saknat dig något galet mycket." sa hon och tittade allvarligt men kärleksfullt in i mina ögon. Jag kunde verkligen känna allvaret hon menade när hon sa hon saknade mig och jag förstod henne för jag hade saknat henne säkert 10000 ggr mer!
.
"Aw, jag har saknat dig med shawty." sa jag och log mot henne.
.
Hon reste sig sakta upp men tittade mig fortfarande in i mina ögon fast med en aning busig blick. För varje ord hon sa kom hon närmare och närmare mig.
.
"Det jag saknat med dig är dina varma gosiga kramar, dina händer i mitt hår men det jag saknat mest är dina intensiva kyssar, dina läppar som masserar mina."
.
Tillsist hade hon kommit så nära mig att hennes knän nuddade mina när hon stod upp. Plötsligt hade hon satt sig gränsle över mig men tittade djupt in i mina ögon hela tiden.
Vanessas perspektiv
.
Jag visste hur mycket han älskade kyssar på halsen så jag lutade mig mot hans hals och kysste han försiktig. Jag hörde hur han tog ett djupt andetag och jag kunde se framför mig hur han blundade. Efter en liten stund slutade jag kyssa hans hals och lutade min panna mot hans. Bara för att reta han lite så satt jag kvar så och log ett busigt leende. Tillsist kunde han inte hålla sig längre utan tog ett grepp bakom nacken och pressade hans läppar mot mina i en intensiv kyss. Jag hade längtat så länge efter detta eftersom vi inte kysst varandra när Taylor och Selena var där.
.
.
Kyssen blev intensivare och han särade på läpparna för att sticka in sin tunga. Hans fuktiga, mjuka läppar masserade mina försiktigt men ändå så passionerat. Försiktigt la jag mig ner i soffan med Justin ovan på mig. Hans medel varma händer smög in under min tröja och smekte min mage försiktigt och det kittlades till på ett härligt sätt. För varje sekund blev jag mer upphestad och jag skulle precis ta av mig tröjan när vi hör Taylor och Selenas skratt men det slutar tvärt. Det enda jag kunde se var Justin men jag kunde ana hur deras ansiktsuttryck såg ut. Justin satte ställde sig upp och drog upp mig med honom. Selena och Taylor stod där lite stumma och visste inte riktigt vad dem skulle säga eller göra.
.
"Ehm.. Jaha..." sa Taylor för att ta bort den pinsamma tystnaden men enligt mig gjorde det bara situationen ännu mer pinsam.
.
"HAHAHAHAHA! Okej varför reagerar vi såhär? Jag menar vi är mogna människor och vi vet att ni är tillsammans och ni får göra vad ni vill" sa Taylor och blinkade lite med ena ögat.
.
"Ja I guess you're right." sa Justin och gav ifrån sig en nästan ljudlös, lättad suck.
.
"Men snälla rätta till erat hår." sa Taylor med skrattet i halsen.
.
Snabbt och med lite panik rättade vi till vårat hår så att det såg någorlunda normalt igen.
Men Selena bara stod där. Hon rörde inte en min och jag kunde se att något inte var rätt.
.
"She didn't flinch"
.
När hon äntligen efter en liten stund kommit ur sin trans log hon lite svagt mot oss och gick iväg mot sitt hotellrum. Vi hade bestämt att jag och Justin skulle dela hotellrum medans Selena och Taylor hade ett varsitt.
Men varför reagerade hon så? Det kanske bara var den pinsamma stunden för enligt mig var den verkligen pinsamm. Hon kanske bara ville vara snäll och låta oss vara ifred eftersom hon visste hur mycket vi saknat varandra.
.
"Thanks bro för det där därute. Lät som du och Selena har blivit vänner igen?" sa Justin från något som lät från "köket"."
.
Han måste gått iväg utan att jag märkt det. Eftersom jag gick iväg till badrummet för att fixa mig inför kvällen hörde jag aldrig Taylor's svar men jag måste verkligen lägga på minnet att tacka honom, haha!
När jag sagt godnatt till båda och gett Justin en ordentlig kyss la jag mig i sängen och lyssnade. Killarna hade börjat spela något slags spel på playstation 3 som vi hade i vårt rum och det lät som något sportspel. Att vi hade playstation gjorde mig inte så förvånad för hotellrummet såg inte så billigt ut precis.
.
Den digitala klockan blinkade 23.47 och fast jag redan sovit på planet var jag så trött. Medans jag låg i sängen och lät det otroligt mjuka täcket värma min kropp tänkte jag på allt möjligt. Selena var faktiskt mycket snällare än vad jag trodde. Kanske alla dåliga misstankar jag haft bara var just det misstankar och inte fakta. Men jag hade ju inte hunnit lära känna henne så bra eftersom det var inte så länge sedan vi landade här i Indonesien så vem vet, kanske det var fakta trots allt. Men dem problemen tar jag imorgon. Anledningen till varför jag kallar det problem är för att en liten bit inom mig säger att denna resan inte kommer vara problemfri.
.

Because what if she really wants war... Will she do everything to win it?




Det kommer snart bli drama men jag funderar lite på hur jag ska skriva det. Kommentera idéer om ni har det. Seriöst jag vill ha mer kommentarer än vad jag får! Jag kommenterar typ alla novellbloggar jag läser för det tar max 1 minut! Så kommentera nu så ska jag ha en bra uppdatering :)