Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 2 - Big or small lies are lies

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Kylie, you know that he's a sophmore and we're freshmens which means the only classes we have together is lunch and fysical education." Hon verkade ignorera det jag sagt eller så hörde hon inte men hur som helst gav hon inget tecken på att hon hört vad jag sagt.
Kyle var en kille hon haft en mega stor crush på i ungefär 2 månader men för att vara henne var det länge. Hon tjatade jämt om att det var ödet som fört dem tillsammans eftersom hon hette Kylie och han Kyle. Jag hade bara suckat och himlat med ögonen för det fanns typ ingen chans att det skulle bli dem två eftersom skolans andra populära tjej hade klorna i honom och han hade haft ögonen på mig ett bra tag nu.
.
Efter 15 minuter kom Violett, vår franska lärare in.
.
"Bonjour, ouvrez vos livres en français et tournez à la page 5" och med dem orden var skoldagen officellt igång.

Tumblr_lre6kuph231qerbano1_500_large
Skolan var slut och alla reste sig snabbt upp för att som en skock vild djur klampa ut genom dörren.
"Hey, Sarah!" Jag vände vi om och såg Kylie komma mot mig. "I think i'm going to stay over." Hon flinade busigt mot mig.
"What is stoping you to go?" Hon la huvudet på sne och kollade på mig med en menande blick.
"You know who, Kyle is staying over and so do I." Jag log snett och nickade.
"Fine, but I need to go. Cya!" Jag vände på klacken och mötte en för det mesta tom korridor. Det fanns bara några få som stanat kvar med en mattebok upptryckt i ansiktet eller bokmalar som läste tjocka böker.
**
"Oh, There you are!" Utan att jag märkt det stod det en kille framför mig så vi gick rätt in i varandra.
.
"Aouch!" sa jag när jag landade hårt på rumpan.
.
"Here take my hand. I'm so sorry I thought you saw me." Killen sträckte fram sin hand och med ett fast grepp drog han upp mig. Efter jag borstade bort lite smuts tittade jag mot killens ansikte för första gången. Den blick som mötte mig till hörde Chaz Somers som var en Senior Year vilket betyder att det var hans sista år på denna skolan innan College.
.
"So is there something you wanted?" Sa jag halvt frågande halv ointresserat eftersom många äldre killar kom fram till mig bara för att flörta. Alla rykten jag hört om honom och hans kompis Ryan Butler underlättade inte precis. Tydligen så utnyttjade dem det faktum att dem var bästa kompis med Justin Bieber bara för att få tjejer. Men om jag ska vara ärlig så verkade dem inte bry sig så mycket om sin populäritet hos tjejerna och att tro på rykten är det sista jag gör eftersom många sprider så många rykten om mig.
.
"Uhhm... What do you mean?" Jag bara tittade konstigt på honom men han såg verkligen helt oförstående.
.
"Well maybe I asked because you just made me fall to the floor when you stood right in front of me and said "oh, there you are". Remember?" Sakta såg det ut som om han fattade vad jag snackade om. Wow, trög kille eller vad?
.
"Yeah that's right, I did say that. Well anyway... You see prom night is coming soon and you have to like... Uhm.. Go with somebody and uhhmmm..." Han tog en paus och såg ganska nervös ut. Jag tyckte det var ganska gulligt eftersom detta var första gången en kille kommit fram till mig och pratat med mig som om jag var en normal människa.
.
"You want to go with me? Are you sure a senior wants to go with a freshment?" Sa jag och log ett litet leende som fått så många killar på denna skolan att falla för mig.
.
"Who wouldn't want to go with you? I mean, you seem like really nice girl and even thought the entire high school boys are talking how they would like to bang you, you couldn't care less. Besides you are probably the hottest girl I ever seen." Ett litet osäkert men väldigt gulligt leende prydde hans ansikte och jag kunde undgå att känna att han var otroligt gullig och snäll. Visst, han hade nämt mitt utseende men han sa det som om det inte var så jätte viktig anledning till varför han kom fram.
.
"Well I guess I could but I really don't know you and the experience I've had with guys isn't the best so if we could hang out some time..."
"If that's the problem then sure anytime.. Uhhm maybe tonight, or no tomorrow, or maybe you're busy or maybe you just don't wanna see me or..." sa han så stressat och så snabbt att jag blev helt snurrig i huvudet av att höra honom
"Wowowow slow down hahaha. How about on saturday and we can be at my house and maybe watch a movie or something?" Jag försökte ge han ett litet leende så han skulle sluta se så nervös ut.
.
"Great see you then." Sa han innan han stressat gick iväg. När jag skulle gå åt vänster och Chaz gick mot höger hörde jag honom säga ett tyst "YES" innan han ändrade sin gång från stressat till glatt.
.*************
Med avslappnad kropp slängde jag mig ner på sängen precis bredvid Kylie som såg ut som hon skulle spricka av glädje vilken sekund som helst. Tillsist blev jag för nyfiken så med en utmattad kropp satte jag mig upp och gav henne en frågande blick.
.
"Sarah, today something happened that will change the history. Kyle finally realised we are destent to be and you have no idea what he asked me." Hon suckade ett glatt suck och tittade upp mot taket med en drömmande blick.
.
"He... He asked me out or I think he did... Anyway he asked me to come to his house to study tomorrow. IIIPPP I might kiss the hottest boy on earth."
.
"My memory might me vauge but I though Justin Bieber, Taylor Lautner, Samuel Jones from Puerto Rico and tons of other guys were the "hottest guys on earth"." sa jag med ett litet flin. Utan förvarning hade hon plockat upp en kudde och så slog hon mig hårt i huvudet.
.
"AAAOUCH that hurt." Sa jag med en låtsas ledsen min.
.
"Well buhu cry then I don't care. But there is something I'm so scared of..." Hon tog ett hårt tag om kudden och pillade lite på en tråd som hängde från sömmen. Hon såg så ledsen och sårbar ut så jag var bara tvungen att krama om henne. Vi satt där och kramades en stund tills hon tillsist tog ett djupt andetag och berättade vad som oroade henne så mycket.
.
"Wo many guys have used me just to get to you. Everyguy seems to love you and not me and I really like Kyle in a way I never have before."
.
"I never wanted to say this before because I thought Kyle was just another flirt but he looks at you in a special way that can only mean one thing ;)" Leendes tittade hon mig och hennes blick blev sådär drömmande igen.
.
"So be honest now! He never flirted with you before?" Frågade träffade mig direkt för ni var jag vid ett vägskäl. Antingen berättar jag att han har smsat med mig ett ganska långt tag och han var faktiskt inte som jag trodde eller så säger jag att vi aldrig pratat förutom någon enstaka gång om det handlade om skolan.
.
"Don't worry sweety, we barely talked at all." Om jag bara hade vetat vad den lögnen skulle ge för konsekvenser...
.

Ugh den var riktigt kort men jag somnade typ 18.00 igår så jag kunde inte skriva något + att andra ägaren inte skrivit så mycket :/ Lovar att skriva någonting bra imorgon eller åtminstone längre :D // Gabbi BTW KILLEN HETER COLTON HAYNES (från Teen Wolf)