Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 26- You are so damn sexy

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Fine but only if you drive me to school tomorrow at 11 am." Gullungarna gav varandra high-five. Snabbt tittade jag på Justin för att se hans reaktion men han visade inget tecken på att ens hört vårt samtal. Jeremy verkade också märkt det så han knuffade till honom lite.

"Oh sorry. Yeah sure it sounds fun." Wow det hörde man ju verkligen på hans tonfall. Han lät ju JÄÄTTE exhalterad, nooot!





Sarah's perspektiv

Huset var alldeles tyst förutom mina små lätta steg som trippade över parkettgolvet. Jeremy & co hade åkt till Wallmart för att handla en godsaker till ikväll. Ännu en gång hade klädproblemet en lösning. Tydligen hade Erin som är hans ex fru's lillasyster lämnat kläder här som han glömt att slänga så jag fick använda dem imorgon. Det svarta pianot glänste så fint inne i vardagsrummet. Äsch det skulle väll inte göra något om jag satte mig ner och spelade lite. Försiktigt satte jag mig ner på pianostolen. Under det glansiga locket fanns vackra svarta och vita tangenter. *Vilket låt ska jag spela?* En låt som jag tyckte passade perfekt in i hela min livssituation just nu, ploppade upp i huvudet.




I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore?
You lost the love I loved the most

I learned to live, half-alive
And now you want me one more time

And who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?

I hear you're asking all around
If I am anywhere to be found
I have grown too strong
To ever fall back in your arms

I've learned to live, half-alive
Now you want me one more time

Who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?

Dear, it took so long
Just to feel alright
Remember how to put back
The light in my eyes

I wish I had missed
The first time that we kissed
'Cause you broke all your promises
And now you're back you don't get to get me back

Who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Don't come back at all

And who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?

Mina fingrar spelade mjukt men ändå så kraftfullt på pianot. Tårarna forsade ner men jag fortsatte att spela. Jag hade aldrig velat bli sångerska. Anledningen till varför jag var för musiken kunde få ut alla känslor på ett bra sätt. På den sista tonen bröt jag ihop totalt. Mitt huvud la jag på alla tangenter medans jag snyftade högt. Höga applåder hördes bakom mig. Panikslaget vände jag mig om. Genom alla tårar som blockerade min syn, kunde jag se Justin stå där. Generat torkade jag bort tårarna som gjort mina kinder alldeles blöta.

"Wow-that-was-amazing." Nu när jag torkat bort tårarna kunde jag se han tydligare. Som tur var verkade han vara ensam för jag kunde varken se eller höra Jeremy, Jazon eller Jazmyn.

"Don't Justin." sa jag när han börjat gå emot mig.

"What happened with us? I though we agreed to stay friends?" Hans tonfall irriterade mig. Han lät så lugn, frågande och helt omedveten. Är han f*cking trög eller?

"You slept with Kylie and told her that... How could you tell her that she was nothing but a one night stand. All this makes me scared because I thought you were different. Because I was so blind and didn't see that you're just a jerk like every other guy." Justin tittade sårat på mig. Han såg nästan ut som att han skulle gråta. Återigen försökte han komma emot mig. Snabbt höjde jag handen varnande som i en signal att han skulle stanna där.

"I don't know what Kylie told you but that's not true. We were watching a movie and yes we started kissing. I desperetly tried to get you out of my head but it didn't work. I told before I started kissing and after that I loved you and I couldn't keep going. How did we get in this position Sarah? It's all because of me. At this point I realize that I love you so damn much. Everytime you smile, laugh, say my name or if your just in the same place where I am my hearts starts poudning twice as fast." 

"But it doesn't work that way. Assume that I actually belive you the fact that you have hurt my feelings still remains." Han nickade förstående.

"Of course it does but I don't think you understand. I'm willing to make an effort and repair the damage that I've done."

"No you don't understand Justin. It will never be us."

"Never say never" Ögonen var fulla med tårar men jag såg hur han lutade sig fram och gav mig en svag puss på kinden. Varenda muskel i mig till och med hjärtat, skrek till mig att jag skulle pressa hans läppar mot mina. Men i slutändan är det hjärnan som styr alla ens rörelser och i denna situationen förmådde den sig inte att lyda mitt hjärta. Han gick iväg till någonstans jag inte vet vart. Det enda som jag var medveten om var vad han sagt. 

Tänk om han talade sanning. Hade Kylie, min syster, mitt allt, verkligen ljugit för mig? Varför? Men oavsett så hade han kysst henne fast han vet hur mycket jag skulle ta skada av det. Men tanken att han sett mig framför han hela tiden, om han talade sanningen, fick mig att le. Betydde jag verkligen så mycket för han, älskade han verkligen mig. Nej såklart inte för då skulle jag redan varit hans. Jag är en vanlig 14 årig tjej och som jag tänk så många gånger innan så är han en världskändis. Plötsligt kom jag på att mamma hade ju ingen aning om att jag skulle sova över här. 

To Mom: Hi I'm sleeping at Jeremy's house, Justin is here. Apparently Kylie lied and they didn't have it. And guess what. He said he just did it because he was trying to get my out of his head. If you ask me I think he's talking bull.

Jag hoppades att mamma skulle svara snabbt med lite moderliga råd. Till min förvåning svarade hon väldigt snabbt.

From Mom: Remeber when you told me that Justin thought you were using guys. I don't think that idea would just suddenly pop up in his head. Have fun and I'll see you tomorrow. Te quiero <3

Oh my gosh... Hon hade rätt... Justin's lila McBook Pro låg på vardagsrumsbordet. Snabbt slog jag upp den och den var redan på slagen sedan innan. Skype ikonen hoppade några gånger då jag klickade på den innan den startades. Med ilande fart skrev jag in mina användaruppgifter. Mina ögon for över kontaktlistan och till min lycka var hon inne. Direkt när hon startade samtalet slog båda på kameran. 

(tjock text Kylie Kursiv Sarah)

Hi! May I ask you where you are. It doesn't look like your apartment.

Oh I'm at Jeremy's place. With Justin. Jag betonade Justin extra hårt. Hon höjde på ögonbrynen.

How can you be with him after all he's done to me. Plötsligt började hon brista ut i gråt. Hade jag inte sett henne i videon skulle jag gå på det. Men gråten var lika falsk som hon. 

Don't start. I know that you've been lying the whole time and trust me you will never ever get him! Hon tittade på mig med en bitchblick.



Oh really. Well my plan already worked. You two have fought and hurted eachother too much so there's no way that you can get back to where you were in the beginnng.

There will be times when fake ass bitches destroys the friendship with another guy because she's jealous and they say that you can never get back to where you were. This is what I tell them. NEVER SAY NEVER AND I DON'T GIVE A F*CK ABOUT YOU.

Det sista skrek jag ut och gav henne fingret innan jag stängde ner Skype™. Kylie's snopna min spelades om och om igen på näthinnan. Skrattandes stängde jag av datorn. Precis när den var avstängd kom resten av familjen in.

"Where have you guys been?" Frågade jag dem men mest Jeremy.

"Justin took all the bags because these little punks wanted to play on the playground." Han rufsande håret på dem skrattandes barnen. Jag skrattade med och nickade.

****************

Vi satt och kollade på film under tystnad i Justins rum. Båda två låtsades som ingenting, som om allt var perfekt.
Gång på gång såg jag hur Justin kollade på mig. Då och då mötte vi varandras blickar och log men min kyliga blick fanns fortfarande kvar.

"Justin." Han nickade och kollade på mig. "I know that she lied about that you guys hade sex. We talked in Skype earlier today and I actually realized that she is a fake and a stuck up bitch."
Han log mot mig.

"Well finally!" Skrattade han fram. Skrattet som nu kom från oss båda två blev till en tystnad med två flin och ögonkontakt.
Plötsligt la sig Justin nästan över mig och kollade på mitt ansikte och undersökte det med blicken.

"You are damn sexy." Jag började skratta åt Justins ord. Det sättet han sa det på var så sjukt roligt och sexigt på samma gång. Hans 'I Look Sexy' blick fick mig nästan att bryta ihop.

"Thank you, I guess." Sa jag medans jag höll på att lugna ner mig.

"What?! So you're not going to say something like 'Ah, Justin you are so hot."?" Jag skakade på huvudet.

"Why should I?" svarade jag lite kaxigt tillbaka. Han rynkade pannan och log.

"Because I am hot." Jag skrattade. "What?! You have to agree that I am good looking."

"No." Jag nickade och log.

"Say It!" Jag skakade på huvudet.

"And if I don't?" Frågade jag kaxigt.

"This.." Vi kollade tyst på varandra. Hans ögon fick mig att känna en obeskrivlig känsla. En bra känsla.
Hans ansikte kom närmare mitt och våra läppar möttes i en kyss. En kyss som var bättre än den förra.
Den var mer passionerad och mer intensiv. Jag gillade det... Nej jag älskade det.



Den var lång och hans hand smekte min kind. Jag har kysst många killar men ingen av dem kunde slå denna. Hans ansikte drogs sakta ifrån mig, men bara några få centimetrar.

"So... what do you think now?" Jag skakade på huvudet.

"No way that I'm going to say those words now." Han flinade.

"Then I have to kiss you even more." Han log busigt mot mig. Jag skrattade innan våra läppar möttes ännu en gång.

Awwwww finally eller hur? :D Men jag har en känsla av att dramat inte är riktigt över? Kylie existerar ju fortfarande ;)