Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 23 - Kylie and Justin= Jylie?

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"NO! I just drank a lot for a reason. It's just because I saw what happend between you and Kylie at the party!" Han kollade oförstående på mig och var på väg att öppna sin mun. "You know what! Why don't you just call her and be her dad instead?!" Surt reste jag på mig innan jag gick bestämt ut ur huset. Väskan var kvar men jag var för arg för att bry mig. Dörren slängdes igen och jag gick planlöst ner för en utav Stratfords gator.




Jag hade nu kommit halvvägs. Förr eller senare måste jag återvända dit för att hämta min väska. Kanske det är bäst att gå dit nu när hans mamma eller morföräldrar inte är hemma... Efter en stunds tänkande vände jag på stegen och gick tillbaka till den personen jag älskade och hatade för tillfället. Tänk att det snart är sommarlov så grymt härligt! Då skulle Justin åka hem om bara någon vecka. Både sorg och glädje fyllde mig. Glädje för att det bara varit problem mellan oss och jag kanske bara borde komma över honom. Sorg för en del av mig vill inte släppa honom, aldrig.
På nolltid stod jag utanför dörren som jag bara för några ynka minuter sedan slängt igen av ilska. Jag knackade på och strax därefter öppnades den av killen som fått mig på fall.

"I forgot my bag." Sa jag snabbt för att undervika ännu ett awkward moment mellan oss.
Han steg åt sidan och jag gick in. Jag gick upp för trappan och in till hans rum för att ta min väska. Justin stod vid dörren. Hans ögon var glansiga och hans ansiktsuttryck var förvirat och ledsamt. Han kämpade för att det inte skulle synas men det var knappt att det hjälpte.
Det var tyst när jag tog tag i väskan och vände mig så vi stod mitt i mot varandra fast med ett par meter mellan oss.
Vi bara kollade på varandra. Hans vattniga ögon glänste i dagsljuset som trängde sig igenom parsienerna.
"Why do i fall for you and then make everything to a hell between ous?" Hans röst var hes av sorg, jag gillade det. Jag hade aldrig varit med om att någon kille hade ångrat allt med mig, dessutom så lät det otroligt sexigt.
"I don't know."
Han skackade på huvudet och började gå närmare mig.

"You know... You are the most beautiful girl in the world and it's amazing that a 14 year old can be so stunning." Han stannade mitt framför mig. Hans ögon hypnotiserade mig till någon slags trans. "Everytime you touch me, say my name or even look at me I feel like all gigglish." Hans ögon och ord tog andan ur mig. Hur mycket jag än försökte kom inga ord ur mig. Justin verkade märka att jag hade problem med att få ut ord så han backade. Förvirrat stirrade jag på dörren där Justin nu gått ut igenom. 

Hade han verkligen sagt sådär? Var han verkligen tvungen att göra så jag fallar för honom ännu mer när han envisas med att inte låta oss bli mer än vänner. Irriterat gick jag ner till hallen med väskan runt axeln. 

"Hey where are you going?" Justin stoppade mig precis innan jag hunnit öppna dörren.

"Eeh.. Home?" Svarade jag spydigt. Justin såg förvånad ut över mitt tonfall. Men vad fan förväntar han sig? Han leker med mina känslor, fattar han inte det eller?

"I.. I thought..."

"You thought that after all those nice words everything would be okay." Avbröt jag honom med. "Saying nice words ain't going to fix the fact that you don't even know what you want. I know I want you but you're waisting your time being worried about Chaz. I don't like him and he has to accept that." Justin tog ett djupt andetag och bet sig lite fundersamt i läppen.

"Come." Snabbt släppte jag väskan i hallen och gick efter honom in i vardagsrummet där vi för några minuter sedan bråkat. Han satte sig i ena hörnet av soffan medans jag satt i andra hörnet. Justin stirrade på en och samma punkt och såg ut att vara djupt försjunken i tankar. Tystnaden gjorde mig ännu mer irriterad. 

"Hallo, are you going to say something since you brought me in here again?!" Min röst fick tillbaka han till verkligheten. "What do you want do Justin, with us?" Jag pekade först på han sedan på mig. 

"Maybe... Maybe it's for the best that we just stay friends..." Hans blick var riktat ut mot fönsret som var på min vänstra sida.

"Whatever. See you when I see you." svarade jag kyligt och halvsprang från huset innan han hunnit reagera.

Strosandes ner för gatorna tänkte jag på vad jag skulle hitta på idag. Denna dagen har nästan precis bara börjat men den är redan kaos. Lite konstigt att mamma inte sms:at mig om vad som hänt eller vart jag är. Kanske Justin sagt till mamma att jag sov hos han? Nämen nämen nämen. Vem är det inte jag ser komma gåendes mot mig om inte Kylie. Om jag var sur på henne eller inte visste jag inte men det får jag väll svar på snart.

"SARAH! Oh my gosh where did you go last night?" Hon sprang emot mig och gav mig en hård kram. En kram jag inte besvarade. "Is something wrong?" Hon tittade frågandes på mig.

"No absolutely not." Ljög jag. Hon verkade köpa min lögn för hennes frågande blick utbyttes mot ett stor leende.

"Guess where I'm going? I'm going to Justin's house IIIP! Honestly I think he might like me." sa hon helt okänsligt. Hon vet vad jag känner för honom men ändå så gnuggar hon in i mitt ansikte att dem umgås. Om hon ska bete sig så ska jag vara exakt likadan tillbaka.

"Well have fun. I just came from there because I slept there." Jag log ett stort falskt leende emot henne.  Nöjt såg jag hur Kylie's ansikte blev blekt.

"Oh." Var det ända hon sa innan hon gav mig en lös kram och fortsatte mot sin käre lille gullegulle Justin. Bara tanken på att hon ser på honom som sin gud eller nåt gör mig illamående. Om hon bara visste hur han egentligen var.

Kylie's perspektiv

Försiktigt knackade jag på dörren till det lagom stora huset. Tänk att för några minuter sedan har Sarah varit här. Jag bryr mig inte vad jag måste göra men dem ska aldrig någonsin bli ett par. Ett sorgset och bekymrat ansikte mötte mig i dörren. Jag gav Justin ett stor leende i hopp om att han skulle bli glad. Men nej, han såg lika ledsen ut.

"Aww sweetie what happened do you need to talk?" Äntligen log han mot mig. Jag gick efter honom in i huset och tog av skorna.
Vi gick in till det ganska så stora vardagsrummet och satte oss i soffan. Platsen var fortfarande lite varm efter att någon annan suttit här, kanske var det Sarah.

"Do you wanna talk?" Jag log smått mot honom.

"Yeah..." Han suckade och lutade sig tillbaka.

"Then talk." Jag försökte låta positiv även om jag hade en viss aning av att det handlar om Sarah.

"It's about a girl that I really like. It's Sarah."
Och där kom det fram att jag hade rätt. Jag mumlade bara ett enkelt 'mmh' till svar.

"We just fighting all the damn time. I'm in love with here but I don't know how I'm going to work things out!" Han kollade med en sorgsen blick och jag hörde at han verkligen menade det han sa.

"Maybe you guys don't belong together." Han skakade på huvudet och bet sig i underläppen.

"I know that she's the one for me."

"How?!"

"I don't know, it just feels right when I'm with her." Hans ögon vattnades lite men inga tårar rann ner.
"Hey, lets just have a good time and don't think about her. For me? Please." Jag log stort mot honom. Han skrattade till och drog bort en liten tår som precis letat sig nerfrån ögat.

"Yeah."
Justins perspektiv.

Vi satt och kollade på film i mitt rum. Det var ganska mörkt i rummet och det var bara ett antal centimetrar mellan vår axlar. Jag sneglade på Kylie som satt och kollade in i tv:n. Hon var vacker, det var inget jag kunde förneka. Men hon var inget jämfört med Sarah. Hon kollade på mig och skrattade.

"Well hello." Jag skrattade också till.

"Hi sweetie." Hon log lite och ett gulligt fniss kom ut ur hennes mun. Jag fortsatte att kolla på henne.
Hon kollade på mig igen och det var tyst. Vi bara log mot varandra.

Av ren impuls böjde jag mig sakta framåt och våra läppar möttes i en intensiv kyss. Jag smekte hennes kind. Den var len och allmänt perfekt. Hon var bra på att kyssas, den saken var klar. Kylie la sig ner och jag la mig över henne.
Kyssen blev allt mer vild och jag kysste henne på halsen. Jag drog ner en bit av hennes ena sida av tröjan och fortsatte ner till hennes vänstra axel. Hon stönade till och jag blev allt mer upphetsad. Jag lät min ena hand leta sig in under hennes tröja och smekte försiktigt hennes midja. Hon drog av mig tröjan och jag drog av hennes.
Allt gick så snabbt och helt plötsligt låg vi bara i våra underkläder och kysstes. 
Hon slängde av sig bh och la sig över mig. Jag kunde inte få ut Sarah ur mitt huvud. Hon bara fanns där. Desperat kysste jag Kylie hårdare. Jag öppnade ögonen och tittade på Kylie. Skrämt ryggade jag till när Kylie såg ut som Sarah. Jag satte mig upp och drog på mig byxorna. Ur ögonvrån såg jag hur Kylie kollade frågande på mig med täcket virat runt henne.
Jag ställde mig upp och knäppte skärpet.

"I-I can't."  Sa jag och vände mig om mot henne. Hon kollade ner i täcket och nickade långsamt medans hon pillade med det.

"Okey." Hon kollade upp och drog in läpparna till ett smalt streck. Jag tog tag i tröjan och bestämde mig för att åka till Sarah.

"Look, Kylie. I need to go right now and solve things out. I can give you a ride home if you want to." Stressat drog jag på mig tröjan.

"No, I can go home." sa hon surt.

"No, please. It's dark outside. Come on!" Hon suckade och kollade på mig.

"You heard me I said I'll go by myself." Hennes tonfall fick mig att rygga tillbaka lite. Hon tittade på mig med en kylig blick. För stunden brydde jag mig inte så mycket om det utan sprang ner mot bilen.

Tyvärr vet jag att vare sig jag bryr mig om det nu eller inte kommer hela denna händelsen skapa problem...


Jasså vad tycker ni om det som hände nyss? Kanske blir det Jylie? 8 kommentarer för mer klarar ni det tror ni? <3 #neversaynever L0L
//Angelina o Gabbi.