Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 21- Don't Think Just Drink

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">

Trött av all gråt ställde jag mig upp och begav mig hemåt. Kanske Gud inte ville det skulle bli vi. Kanske jag glömma han och gå vidare....







Justins perspektiv

"Like I don't get what I did wrong bro'" Ointresserat låtsades jag sitta och lyssna på Chaz samtal om Sarah. Varje gång han nämde hans namn värkte mitt hjärta. Hennes vackra leende som kunde lysa upp ett mörkt rum och allt annat med henne som var så perfekt gjorde det inte lättare för mig att glömma henne. 
"Dude are you dead?" "mm" sa jag lite tyst och gav han ett halvhjärtat leende. Chaz tittade konstigt på mig men som tur var ryckte han bara på axlarna och fortsatte med att städa sitt rum

"Kids the food is ready!" Kathrine (Chaz mamma venne om hon heter så på riktigt) höga stämma hördes ända upp. DEt var lite "gulligt" att hon fortfarande kallades oss kids fast vi snart fyllde 18. Både jag och Chaz tittade på varandra med den blicken som bara betydde en sak.

Båda började springa i full fart för att få titeln som den snabbaste. Såklart vann jag som vanligt, hehe. En hög duns hördes när vi satte oss hårt på skinnstolarna. Kanske det inte var så konstigt att hon kallar oss kids när vi beter oss som vi gör. Katrine log mot oss och skakade på huvudet. Hungrigt började jag sleva upp av spaghetti och kötfärsåsen på tallriken. Unngefär 20 minuter senare lutade vi alla oss bakåt nöjda och belåtna med mätta magar.

"Thank you Katherine, the food was delish!" Jag kallade henne bara Katherine och inte Mrs Somers då jag känt Chaz ganska länge nu.

"Aw thank you sweety but shouldn't you guys get ready for the party?" Jag tittade lite frågande på Chaz. Han nickade mot mig. Vi bärde in tallrikarna till köket innan vi i lugnt takt gick upp till hans rum för någon tävling pallar jag inte med utan att spy upp maten jag precis ätit.

Väl uppe i rummet stod Chaz och posade framför spegeln. Han såg så fånigt ut så jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. "Bro' you gotta stop doing that! PLEAAASE!" Chaz vände sig om och tittade oförstående. Kan det killen vara trög ibland? VERKLIGEN. 

***********

Min mun var format till ett stor O. Detta huset var till och med större än var mitt var. Om det är så stort måste det vara mycket människor vilket betyder att chansen finns att många fans är här. Lite nervös var jag allt men att festa är något jag längtat efter länge nu. Självklart inget drickande eftersom folk kan ta bilder men man kan ha riktigt ballt utan alkohol. Musiken dunkade högt och folk dansade tätt intill varandra. Ah, jag har saknat tonårsfester... Ja helt enkelt det vanliga tonårslivet.

"This is gong to be awsome!" Chaz stora flin gick knappt att förklara. Jag instämde med ett skratt och fortsatte att gå mot huset.
När vi kom in var det ganska packat med folk. Vissa kände igen mig och kom fram men det var skönt att dem förstod att jag ville vara ifred och allt.
Vi gick ut mot dansgolvet och drogs med i musikens rytm. Jag hade så kul just nu. Allt det där med Sarah var som bortglömt. Det enda jag höll på med var att släppa lös min inre party guru.
Ryan kollade över min axel och hans skratt blev snabbt utbytt till ett fejkat och oroligt leende.

"Hey, dude. Whats wrong with you?" Sa jag skojsamt.

"Justin." Han skakade huvudet och jag slänge en blick över axlen.
Min blick fastnade på en tjej med kroppsrörelser jag aldrig sett. På hennes höfter fanns ett par händer. En kille runt min ålder dansade tätt intill henne bakifrån. En viss avundsjuka strömmade i kroppen när folkmassan skiljde min blick från Sarah.
.
Luften var svall när jag satte mig ner på den avskiljda platsen. Jag kunde inte stoppa henne från att springa omkring i mina tankar. Hon var perfekt enerligt mig. Jag vet att ingen är helt perfekt men hon var det för mig, i mina ögon.
Jag suckade och drog händerna i håret där jag lätt dem stanna medans jag kollade ner i gräset.

"Dude, is everything allright?" Chaz satte sig jämte mig och Ryan satte sig jämte honom. Han kollade på mig med en ' I tried to stop him.' blick eftersom att jag tidigare sagt till honom att jag ville vara själv ett tag.

"Yeah, I just needed to go out a little." Han nickade.

"Yeah, it's really hot in there." Han log mot mig. "But when I've been your friend for a long time I know that is just a lie." Jag suckade.

"I don't lie! I would never do that to you... You know that." Sa jag och försökte säga det med en självklar ton.

"You just did that." Chaz kollade allvarligt på mig. Jag reste på mig argt.

"Just leave me alone." Jag lät allmänt grinig i tonnen. Båda kollade chockat på mig. " I think i have to go. I need to think over some stuff." Jag vände på klacken och började gå mot huset.
.
"Stop." Det var en välbekant röst som hördes från ett ganska så kort avstånd.

"Why? Were having a good time babe."
Det var en full och sliskig röst som svarade henne. Sarah.
Jag rundade hörnet och såg samma kille som tidigare hade dansat med henne. Sarah försökte putta bort honom när han tryckte upp henne mot väggen. Utan att tveka sprang jag fram till honom och slog till han hårt i ansiktet.

"Creep leave her along and DON'T EVER TOUCH HER AGAIN!" Skrämt ställde han sig upp. Han höll sig för näsan och sprang därifrån. Oroligt tittade jag på Sarah. Hon satt på golvet helt berusad. Varför hade hon druckit så mycket?

Försiktigt tvingade jag henne att stå med mig som stöd. Vingligt och fnittrande förde jag henne bort hem till mig. En positiv sak var i alla fall att hon inte verkade berörd av vad som precis hänt men det där creepet.

"Yo-u look r-eally go-od." Sa hon mellan hickningarna. Hur kunde jag låtit detta hända? Hon är fullare än jag någonsin varit och hon är bara 14 år. Ledset tittade jag på henne. Hon tittade på mig med en flackande blick och log ett berusat leende. Även fast hon var fnittrig och riktigt irriterande just nu så var hon slående vacker. 

Till min lycka var vi ensamma hemma. Hur länge vet jag inte. Hallampan tändes när jag tryckte på lampknappen. Med min hjälp satte sig Sarah ner och jag började hjälpa henne av med skorna. Hon tittade upp på mig. I den sekunden när hon log tog hon andan ur mig.



Vem försökte jag lura? Aldrig någonsin skulle jag kunna gömma mina känslor för denna vackra människa. Chaz får helt enkelt acceptera att vi båda har fallit för varandra. Ena handen förde jag in i hennes knäveck och lät hennes huvud luta mot den andra armen när jag bärde upp henne till mitt rum. Höga andningar hördes från henne, hon hade redan somnat. Hon såg så fridfull ut när jag lagt ner henne på sängen och bäddat ner henne. 

Imorgon var jag tvungen att snacka med henne men samtidigt var jag rädd. Tänk om jag var anledningen till hon druckit så mycket som hon gjort...

Förlåt för uppdateringen men nu i helgen kommer mycket mer! :) // Gabbi o Angelina