Startsidan  Dreams Come True  Almänt

24 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - A Trip To Miami.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Vi la oss ner i sängen. Jag drog en lättad suck och log mot Justin i mörkret. Hans vita tänder och ansiktskonturer syntes. Han böjde sig fram och pressade sina läppar mot mina i en varm kyss.
"I love you. God natt baby." Justins hesa röst viskade.
"Jag älskar dig med.God natt, baby." Mina läppar mötte hans lena kind innan jag vände mig om och slöt mina ögon.
"Tack för att du finns, Justin." Jag log och tycktes höra ett leende på hans läppar.


"Har du allt?" Jag kollade runt mig. Fyra av fyra väskor med allt jag behövde stod vid min vänstra sida. Jag nickade.
"Jepp, du?" Han nickade och jag sa hej då till alla innan vi gick ut till bilen. Vi hade valt att åka vanligt flyg fast i första klass. Ett klickande ljud uppstod när jag satte i säkerhetsbältet. Justin satte sin ena hand på ratten och suckade lättat.
"En hel vecka i Miami med dig. Kan det bli bättre?" Han log stort mot mig och jag skackade på huvudet.
"Det skulle krävas en del för det." Han skrattade till och startade bilen. Justins blick gick från mig till bakåt. Hans ena hand bafan sig bakom mitt nackstöd och han kollade koncentrerat på garagets uppfart.
Vägen till flygplatsen var inte lika lång och tråkig med Justin. Det känndes som att tiden flög förbi och vi var framme på en noll tid. Vi klev ur bilen och fick hjälp in till planet. När vi kom in satte vi oss ner med en duns. Sömnen kom fram när jag slappnade av. Justin tog av sig jackan och böjde sig fram.
"Hoppas att tiden går fort nu." Han lutade sig tillbaka och la armen om mig. Jag nickade och lutade mitt huvud mot hans axel. Han kysste mig och sen somnade jag.
.
Jag andades in luften av mitt tredje hem. Varför tredje? första:Svergie andra:L.A och tredje... you name it. Justin kramade om mig och jag blundade.
"Kom, vi måste leta efter din pappa." Han tog tag i min hand och vi gick mot utgången. Mitt på parkeringen står han, min pappa John Olson. Jag sprang fram till honom och kramade om honom hårt. Han ställde ner mig.
"Hur mår du?" Han lig stort.
"Bara bra, tack." Hans blick vändes mot Justin som kom gåendes med händerna i fickorna. Han var nervös, det syntes.
"Vad är det här för ung man" Justin log och deras händer möttes i en skackning.
"Justin."
"John." Båda log varmt mot varandra medans jag stod och flinade.
Vi hoppade in i bilen efter att vi fått vårt bagage och åkte hemåt. Efter ankomsten till huset åt vi middag, pizza. Snabbmat kanske skulle passa bättre.
Jag tog en tugga av den tre kantiga pizza biten och log. Vi pratade lite om allt möjligt och skrattade. Tiden gick och jag bestämde mig för att visa Justin gäshuset där vi skulle sova.
.
Efter att jag hade vissat Justin gästhuset fanns det bara ett rum kvar, sovrummet. Vi satte ner våra fötter på det mörka trägolvet. Justins blick undersökte rummet. Dem vita väggarna, familjefotorna som fanns på bänkar och väggar, dubbelsängen som stod mot en vägg åt vänster, den stora vita mattan mitt i rummet. Hans blick slutade vid mig. Vi log mot varandra.
"Gillar du det?"
Han nickade.
"Om jag gör..." Han kom närmare mig och kysste mig, mjukt och bakade. Jag följde med honom.
Justin tryckte upp mig mot ett utav sovrumets vita väggar och kysste min hals. Hans varma händer letade sig i under min tröja. He went wild. Jag stönade till av välbehag. Han slutade och skackade på huvudet.
"Du får inte göra så. Jag vill bara ha dig mer och mer." Jag log.
"Det var du som började." Han skrattade till och bet sig långsamt i läppen. Jag ville, men det var nog för tidigt. Men vad visste jag...
Hans blick var vackrare än någonsin. Passionerad, romantisk och kärleksfull.


Kommentera! Vad tycker ni? Är det tidigt? När tycker ni det ska hända? xD haha lol!