Startsidan  Dreams Come True  Almänt

17 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Romance And A Player?

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Plötsligt om jag på att jag måste ringa min mamma så jag letade upp henne i kontaktlistan och ringde upp henne. Hon svarade nästan direkt. "Hej." Svarade hon."Hej." "Hur har du det?" Frågade hon."Bara bra." Log jag. Vanessa reste sig upp och satte sig på en annan stol jämte mig. "Va bra, du får tacka dem så mycket." Sa hon. "Det ska jag göra."
Vi pratade ett litet tag till sedan umgicks jag med Vanessa. Efter ett tag bestämde vi oss för att äta på donken (mc Donalds). Vi tog på oss skor och jackor sedan tackade jag för att jag hade fått sova här. Jag tog min väska och sedan åkte vi iväg.



Vi tog på oss solglasögon och varsin keps. Justin brukade tydligen ha ett par i bilen utifall att. Jag fick en vit NY keps och han hade en vit som passade hans kläder. Vi hade även hämtat upp Kenny som skulle se till att vi inte blev påhoppade och sånt. Vi gick in snabbt men dessvärre blev vi upptäckta. En bunt av människor sprang mot oss. Vi kollade ner i marken och svarade ingen. Vi kom in och alla stirrade på oss när vi gick mot kassan för att beställa. "Vad ska du ta?" Frågade jag. "Vet inte. Vad ska ni ta?" Jag ryckte på axlarna och vi kollade på Kenny. "Big Mac." Log han. "Gosh, dem här glasögonen är ju livsfarliga. Jag ser ingenting." Justin och Kenny skrattade till. "Ta av dem då. Dem har ändå sätt oss." Flinade Justin. Jag tog av dem och satte dem på kepsens skärm. "Nice." Skrattade Kenny. Tillslut var det vår tur att beställa. Vi beställde, tog imot maten och satte oss längst in i ett hörn. Ett par fans kom mot oss och vi log. "Hej, kan vi få ta ett par bilder och få autografer." Stammade en blond tjej som stod tillsammans med ett par andra tjejer. "Visst." Log Justin han reste sig upp, tog ett par kort och skrev autografer. "Kan inte du också vara med på en bild?" Frågade dem. Justin nickade och drog upp mig från den lilla soffan. "Ja, det vill hon." Vi tog ett par bilder och jag skrev autografer.
Jag och Justin satte oss igen och började äta. "Det känndes konstigt." Sa jag och doppade en pommes i ketchupen. "Det är bara bra att du vänjer dig." Flinade han. "Det kommer bli värre sen." Sa Kenny. "Jag beundrara verkligen er som klarar av det. Det måste vara svårt." "Det är det, så njut nu av lungnet." Justin smålog och fortsatte att äta.
.
Jag kollade ut genom bilrutan. Träden sträckte sig längst vägen, vissa var mindre än dem andra. Efter att vi hade ätit klart skjutsade vi hem Kenny. Justin ville vara ifred med mig vilket jag tyckte var väldigt gulligt. "Vart ska vi?" Frågade jag och kollade nyfiket på honom. "Det är typ tionde gången du frågar det. Du får vänta och se." Skrattade han och la handen på mitt lår. Jag suckade och log. Vägen var lång och naturen skiljde sig från stans stressande miljö. En natur lik Sveriges skogar som man hittade lite här och där. "Miljön påminer mig om Sverige." Log jag. "Jag har hört det. Många säger det. Jessica Alba berättade även att alla var snygga där och att luften var ren. Det där med tjejerna tror jag på." Blinkade han.
Justin parkerade bilen och sprang snabbt över till min sida. Likt en gentleman öppnade han dörren till mig. Jag klev ut och tackade. Hand i hand gick vi mot en brygga. Luften var frisk, fåglarna kvittrade och vattnet lungnande. "Det är verkligen jätte skönt att vara här." Log jag. "Jag vet, det är därför detta är mitt favoritställe." Han kysste mig och gick rakt fram så att jag gick backlänges, bort från vattnet. Vi la oss ner på marken. Han kysste min nacke och hans händer lekte under min tröja.
.
Vi åkte hem och Justin kysste mig godnatt. "Bye." Vinkade jag. "Hejdå shawty." Han åkte iväg och jag var tvungen att gå en liten bit för att komma hem. Det var mörkt ute och endast gatulyktorna, stjärnornas ljus lös upp gatan. "Hey!" Jag kollade bak och fick syn på Katie. "Jag varnade dig." Hennes blick var som själva djävulen. Dem skrek av ilska och det ända du vill göra är att springa...men rädslan gjuter fast dig i marken, du kan inte andas. Hon kom närmare och tillslut ståg jag öga mot öga med henne. "Varför fortsätter du att vara med honom." Viskade hon hotfullt. "Jag antar att jag älskar honom för mycket." Jag kollade på henne med samma blick. Hon var tyst. "Synd." Log hon. "Varför?" Hon flinade. "Han älskar mig mer." Jag visste att det inte stämmde. "Du ljuger." Hon skackade på huvudet. "Du tror mig inte va?" Hon såg allvarlig ut. "Han är en player Vanessa!?" Jag skackade på huvudet, rädd för att det var sant. "Är du så upptagen med att kyssa honom utan att fatta?" Röt hon. "Ända sen festen har vi smsat. Kolla!" Hon vissade upp sin mobil med glädje. Jag kollade bort."Du vet det va? Ska jag läsa högt?" Frågade hon. Hon psykade mig totalt. "Hey babe! Jag saknar dig med. Dina ögon är dem vackraste jag någonsin sätt." Jag fick en playback till den där gången jag tvättade hans sår."Du vet den första gången jag såg dig var när du var på Jay Leno."Sa han."Vet du vad det första jag såg?" Frågade han. Jag skakade på huvudet."Nej." Sa jag tyst. "Dina ögon... och det är det fortfarande det första jag ser hos dig." Det betyder ju att dem är vackra? Va? "Jag älskar dig mer än Vanessa. Det kommer aldrig bli något mellan oss." Fortsatte hon...
"I love you." Hade han sagt här om dagen. " Slash Bieber." Hon avslutade högläsningen och jag raffade åt mig mobilen. Allt stämde, det stod så. Jag kollade vilket nummer det var från och jämförde det med Justins riktiga. Jag kunde inte tro det... Det var samma nummer. Det var från Justin...

Vad tror ni? Är det från honom? :O KOMMENTERA!!!
Under helgen kommer det inte up någon ny del eftersom att det är den 22-24 så ni får vänta lite. :/