Startsidan  Dreams Come True  Almänt

7 - (♥ Dreams come true ♥ ) - Lets take a walk on the beach and count every single star.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Min telefon började ringa. Inte ens dess irreterande tjut kunde väka mig från honom. Efter ett tag slutade det. Justin böjde sig fram och kysste min kind. Hans varma läppar mötte min kind. Jag kände hur hela kroppen pirrade. Mina armar slingrade sig runt hans nacke. Han höll om mig och jag slöt mina ögon. Hans hand kramade om mitt hår och hans läppar flyttade sig mot min panna. Jag tryckte in mitt ansikte mot hans hals. Mina läppar nuddade hans nakna hud. "Är det så här du får alla killar på fall? Du gör mig galen."Viskade han. Jag log lite för mig själv men innerst inne skrek jag. "Jag antar det."Log jag. I evigheter satt vi där i varandras armar. Där kände jag mig speciell, älskad och trygg. "I think i'm falling in love with you..." Viskade han och likaså gjorde jag. Jag blev som förtrollad. Jag blev förälskad...

Efter att vi släppt varandra var vi tysta. Det var ingen pinsam tystnad. Vi bara satt och flinade mot varandra. Justin satt mitt i mot mig, fortfarande i bar överkropp och stirrade. Det var därimot lite pinsamt. "Varför är vi så tysta?" Frågade Justin och skrattade. "Inte vet jag." Sa jag och ryckte på axlarna. "Kom, Vi tar en promenad på stranden,om du vill?" Sa han och reste sig upp. Hans hand sträcktes fram och jag tog den. "Visst." Log jag och reste mig upp. Våra ansikten var bara cemtemeter från varandra. "Jag ska bara ta på mig en tröja så kan vi gå." Sa han och vände sig om. Han tog tag i en vit t-shirt och tog på sig den. "Jag ska bara ringa mamma så att hon vet att jag är här." Log jag. Han nickade. "Visst."
Efter att jag hade ringt mamma gick vi ner till en strand i närheten. Det var rätt sent och man kunde inte se en enda människa längst stranden. Bara några fåglar som cirkulerade i skyn efter mat. Jag gick närmast vattnet och lät fötterna bada i dem små vågorna som svepte sig fram på sanden. "Vad fint det är." Sa jag och log mot honom. "Visst är det. Jag älskar stranden. Det är så fridfullt och..." Vi stannade och jag kollade på honom. "Romantiskt." Sa han och log mot mig så att tänderna syntes. "Visst är det." Log jag. Han la ena handen på min midja och kom närmare. Hans läppar mötte min nacke och jag skrattade till.
.
Himlen hade börjat mörkna och vi låg ner en bit bort från stranden på en gräsplätt. Jag lutade mitt huvud mot hans bröst och blundade. Hans ena hand hade han under sitt huvud och den andra på mig rygg. "Snart är det den 4 Juli." Sa han. Jag nickade. "Vad ska du göra då?"Frågade jag och kollade upp en anning mot honom. "Vara med crewet och familjen. Vi brukar igentligen inte göra något märkvärdigt då men vi ville göra något roligt. Vad ska du göra själv då?" Log han. "Inget. Det är första gången vi är med om USA's nationaldag, iallafall för mig. Men jag kanske ska vara med Amanda, Sky... familjer." Log jag. "Om det inte blir av så kanske du kan komma hit." Jag vände mig och lutade mitt huvud mot mina händer och log mot honom. "Visst." Han reste sig upp och kollade på mig. Natthimmlen var utsmyckad med gnistrande stjärnor och man kunde fortfarande höra vattnet nere vid stranden. "Om du skulle gemföra mig med något vad skulle det vara?" Frågade jag och lutade överkroppen mot mina armar. "Det går inte ens att gemföra dig med en diamant. Du är för vacker." Blinkade han. "Men stjärnor då?" Log jag. "Nej." Sa han och lutade sig fram mot mig. Hans hand lyfte lätt upp mitt ansikte mot hans. "Du är fortfarande för vacker..." Viskade han och våra läppar möttes i en passionerad kyss.

Kommentera!!!:D Beundrar er läsare!Blev en liten del men det KANSKE kommer en till idag.