Startsidan  Dreams Come True  Almänt

20 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Dreams And Reality.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">

EXTRA LÅNGT KAPITEL!
-För att det har varit besöksrekord!:D-


Det var varmt och vi gick längre och längre ut. "Shit." Jag kollade ner på dem små fiskarna som cirkulerade runt våra ben och kasstade mig i Justins famn. "Det är bara fiskar." Flinade han. "Dem kan bitas." Jag höll hårt om honom. Vi badade ett tag innan vi gick upp. Ett gäng paparatzzis började fota oss men ingen av oss bryde sig. Han stannade och tryckte mig närmare sig. Han kollade mot dem, bet sig i läppen och tryckte sedan upp mig mot en klippa. "Låt oss avslöja allt nu." Vi båda flinade innan vi kysste varandra.


Vi packade ihop alla saker i tystnad. Ingen dålig, ingen pinsam bara en tystnad med två stora flin. "Du, kan du inte komma över till oss ikväll? Vi kanske kan sova över eller något." Justins röst brött tystnaden. " Visst." Jag log ett brett leende och stoppade ner min handduk i strandväskan. "Schysst." Sa Justin medans vi reste oss upp. Över min bikini hade jag tagit på mig en grå oversize tröja. Justin tog tag i min hand och vi började gå mot mitt hus. När vi hade gått en bit hörde jag två välbekanta röster lite längre bort.
"Hey, kolla!" Jag sprang lite längre fram för att se vilka det kunnat vara. Två blondiner som även råkade vara mina två bästisar. Jag skrattade högt. "Det är Amanda och Sky." Sa jag och började springa. "Vänta!" Justin kom springandes efter mig. "Amanda, Sky!" Ropade jag. Dem vände sig om och skrek till samtidigt som dem började springa mot oss.  Vi möttes i en stor grupp kram och skrattade. "Shit, du är sämst på att höra av dig!" Amanda slog till mig löst på axlen. "Jag vet..." Jag kollade ner i marken och tänkte på det hon sa. Det stämde så väl in på mig just nu. "Lova att du blir bättre." Log Sky. Jag nickade ivrigt. "Ja. Den här gången lovar jag."  Alla log ."Så, vad ska ni hitta på då?" Amanda drog baksitt hår med fingrarna. "Vi ska hem till Vanessa och packa. Hon ska sova hos mig, omhon får." Justin drog mig närmare hans kropp med ett leende. "Okej, men ska vi hitta på något någon dag?" Både Amanda och Sky kollade på mig. "Visst. Men vi måste nog gå nu." Jag lipade med munnen och kramade om dem. "Hejdå." Sa dem samtidigt. Både jag och Justin vinkade hejdå. Sedan fortsatte vi att gå hem.
.
Jag pustade ut när jag ställde ner väskan med packning på en två kilo. "Varför tog du med dig så mycket saker om du ens inte orkar bära på det?" Skrattade Justin och la sig på sängen. Jag ryckte på axlarna. "Jag behövde allt och för att jag trodde att du kunde hjälpa till att bära som du sa." Flinade jag och satte mig jämte Justin. "Jag hjälpte ju till men sen så ville ju du ta den själv bara för att jag inte var tillräkligt försiktig." Jag log. "Jo iför sig." Jag la mig bredvid Justin som la sin arm runt mig. "Shit." Jag höjde ena ögonbrynet."Ha?" Justin flinade. "Inget." Jag kollade nyfiket på honom. "Säg det." Han skackade på huvudet."Ditt hår har blivit ljusare." Han tog en slinga och kollade på den. Jag suckade och la mig ner till rätta. "Va jobbig du är."
Pattie hade lagat mat och alla tre var samlade runt bordet. Det var tacos. "Så jag antar att Justin hälsade tack så mycket från mig när han fick sova hos er. Jag är så tacksam." Pattie log vänligt mot mig. "Javisst gjorde han det. Det var inget." Skrattade jag och fyllde tortilasbrödet med fyllning. "Hur gick det på auditen?" "Bara, bra tack." Filmen skulle handla om romantik och dans. Jag kunde få vilken roll som helst men jag hade sagt till regisören Sasha att jag inte ville ha någon roll med en massa kyssar och sånt, jag hade ju trotts allt Justin nu.
Vi åt upp och hjälpte Pattie att plocka undan allt från bordet. När vi var klara gick vi upp till Justins rum. Min mobil ringde och jag svarade utan att kolla vem det var. "Ja hallå."Sa jag glatt. "Hej gumman.Hur mår du?" Rösten som befan sig på andra sigan luren var min pappa. "Hej! Jag mår bara bra. Du då?" "Bara bra. Jag undrade bara ifall du och Justin ville komma hit till miami någon gång nu när det är sommar lov?" Han hade tydligen fått reda på det av bilderna från stranden eller mamma. Kanske både och. "Visst, det ska väl inte vara några problem."
Vi pratade lite till sedan la vi på. Jag skulle skicka iväg något sms till honom när jag visste när vi kunde komma sa han.
"Var det din pappa?" Log Justin. "Ja, han undrade ifall vi kunde komma till Miami och hälsa på honom? Han ville verkligen träffa dig." Han nickade. "Självklart, vi kanske kan åka till Stratford också någon gång och hälsa på min pappa." Hans leende blev allt större av förväntan och lika så gjorde mitt. "Det kommer bli skit kul ju." Sa Justinoch jag nickade instämande. "Typ helt awsome." Skrattade jag.
.
Jag drog snabbt på mig ett par mjukis shorts och en stor t-shirt innan jag kom in till Justins rum. Han låg redan i sängen och smsade. "Jag har frågat pappa om vi kan komma till honom någon dag. Han ville också gärna träffa dig." Jag bäddade ner mig i sängen. "Så bra då." Han släckte lampan och kysste mig. En lång passionerad kyss. "Im lost, in dreams and reality..." Viskade han.

Kommentera!!!:D Hoppas det blev ett långt kapitel för er!
6 4 kommentarer så får ni mer!