Startsidan  Dreams Come True  Almänt

28 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - It's A Secret.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Det plingade till på dörren och jag sprang fram för att öppna. Som jag hade trott så stod Zachary där med ett stort leende.
"Omg! Jag har saknat dig så." Jag kramade om honom.
"Jag har saknat dig med." Vi slingrade oss ur varandras grepp och log mot varandra. Justin gled upp vid min sida, la armen om min midja och sträckte fram handen mot honom.
"Justin, Justin Bieber." Hans blick gick rakt i hans ögon  och han log lite mot honom. Zachary sträckte fram sin hand.
"Zachary Payhers."

Tumblr_lmo872fwbx1qazj2jo1_500_large
Stämningen när vi satt i rummet var spänd.
"Så... vad ska vi göra?" Jag lät så glad jag kunnde för att lätta upp stämningen. Justin kollade på Zachary och båda ryckte på axlarna. "Okej..." mummlade jag för mig själv.
"Seriöst!? Vad är det som är fel?" Röt jag irreterat. Båda kollade på varandra och mig. "Ni har varit helt konstiga hela tiden!" Tillade jag. Dem kollade bara ner i marken. "Inget svar." Suckar jag och gick ut ur rummet. Jag ville vara ifred.
Justins perspektiv.
Great! She's gone man! Tänkte jag för mig själv. Zachary och jag satt bara tysta kvar. Jag antog att jag var rädd. Rädd för att hon skulle få upp ögonen för honom även fast jag vet att hon aldrig skulle göra något sånt. Inte efter igår kväll.
"Jag går till henne." Sa jag och reste mig upp. Zachary nickade. Jag tog mitt första steg, längre han jag inte innan han började prata.
"Säg att jag är ledsen. Jag antar att jag är avundsjuk. Du är lyckligtlottad Justin." Han log smått och jag log tillbaka.
"Det är jag. Jag är mycket lycklig lottad."
.
Hon satt orörd i ett utav hörnen på trädgården. Hennes blick var besviken när hon kollade på mig.
"Vi är ledsna Vanessa. Vi var avundsjuka på varandra." Jag satte mig ner jämte henne. Hon skrattade till sött.
"avundsjuka? Kom igen. Varför?" Jag log och ryckte på axlarna.
"Vi gillar dig mycket." Hon kollade på mig. Hela hon strålade upp.
"Ah. Du ser alltid bättre ut med det leendet." Log jag.
"Hur lyckas du?" Frågade hon.
"Med vad?"
"Du får mig alltid att le." Jag kysste henne och drog henne tättare intill mig. Hon vilade sitt huvud mot min axel.
"Det är en hemlighet."
.
Tiden gick och Zachary hade åkt hem.
"I love you." Sa jag och tryckte hennes kropp imot min. "Jag har aldrig känt så här förut." Jag kollade på hennes läppar.
"Jag älskar dig med. Inte jag heller." Jag kysste henne passionerat och hon besvarade den.

Kommentera!:D Kanske inte så intresserad del men har några framtida planer om vad som ska hända:) Glöm inte att skicka in önske mål om att gästblogga!:D