Startsidan  Dreams Come True  Almänt

27 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Zachary Payhers

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Han satte på sig kondomen under täcket och sedan kännde jag hur han kom in i mig. Det gjorde lite ont men det var första gången.
.
Han la sig ner bredvid mig, båda var lika utmattade och anfåda. Svettet rann nerför våra kroppar.
"Ångrar du dig?" Justin log mot mig. Jag skackade på huvudet och skrattade till.
"Nej."
Efter ett tag somnade vi båda.





En lätt knackning fick både mig och Justin att vakna.
"Frukosten är klar." Pappas välbekanta röst hördes genom den oöppna dörren.
"Vi kommer." Svarade jag trött och drog en typiskt morgon suck. Justins hand kittlade min rygg. Jag vände mig om och kramade om Justin. Han skrattade till medans jag gossade in mitt ansikte i hans famn. Hans armar omfamnade mig. Jag andades in hans lukt och njöt.
.
Tumblr_lp3pbpfd9j1qhpxsso1_500_large
(Vanessas kläder.)

Jag satte mig ner på samma stol som jag alltid satt på hos pappa och rättade till den beiga tröjan. John satte fram ett fatt med druvor och andra frästande frukter innan han satte sig ner.
"Varsågoda, ta för er." Jag log mot honom och  tog en utav hans berömda pankakor som hade funnits i vår familj genom åren, ett par frukter och tog på lite lönnsirap på pankakorna.
"Kommer du ihåg Zachery?" Frågade pappa glatt. Zachary var den grabben som alla ville ha i skolan när jag bodde i Miami. Vi hade varit bästa vänner sedan jag kom hit. Jag kommer ihåg när jag träffade honom, hur han log mot mig varje gång jag sa något knäppt eller roligt. Jag nickade.
"Han har ju flyttat till ett kvarter närmare." Jag log.
"Jag måste bara träffa honom. Det var sjukt länge sen." Justin log stort mot mig.
"Bjud hit honom. Ni tre kan ju hitta på något kul ihop." Han stoppade i en druva i munnen och tuggade. Jag kollade på Justin.
"Ja, visst. Det skulle varit kul."
.
Det var längesen som jag ringde Zachary. Jag slog in numret och ringde upp honom. Signalerna gick och det känndes som en lång evighet innan hans röst bytte ut dem.
"Zachary." Jag visste inte vad jag skulle säga.
"Hej." Sa jag glatt. "Det är Vanessa. Vanessa Olsen."
"Hej! Jag hörde att du var i Miami." Jag log stort över att han kom ihåg mig.
"Ja, jag är här med Justin." Det tystnade i luren en kort sekund.
"Justin Bieber. Jag vet." Han lät inte lika glad i det svaret.
"Vi undrade ifall du ville hitta på något."
"Visst."
Vi sa hejdå och la på. Justin kom fram till mig, tog tag i min midja och kysste mig. Jag besvarade den och bakade när pappa passerade förbi oss.
"Jag måste åka och göra några ärenden." Log han. Jag nickade tillsvars.
.
Det plingade till på dörren och jag sprang fram för att öppna. Som jag hade trott så stod Zachary där med ett stort leende.
"Omg! Jag har saknat dig så." Jag kramade om honom.
"Jag har saknat dig med." Vi slingrade oss ur varandras grepp och log mot varandra. Justin gled upp vid min sida, la armen om min midja och sträckte fram handen mot honom.
"Justin, Justin Bieber." Hans blick gick rakt i hans ögon  och han log lite mot honom. Zachary sträckte fram sin hand.
"Zachary Payhers."
Tumblr_lp48agjxwh1qdmgceo1_500_large'
Zachery.

Kommentera! :D