Startsidan  Dreams Come True  Almänt

1 Year And 36 Days.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Så lyder den ny inkomna novellen :) Kollade med Jasmine från WTB om det var okej att jag också tog in läsare som käraktärer i novellen och gissa vad!? JAG FICK!!!:D Kommentera nedanför och beskriv dig själv som person. Eller om du vill skicka ett mejl till [email protected]. Skriv om t.ex vad du heter, hur gammal du är (Kan fixa att ni blir äldre om det går bra :P OM det behövs oxå.), Vad du gillar och ogillar, vad du gör på fritiden. Ja, You name it! Vill gärna att ni tar med er mejl också så att jag kan fråga er saker när det kanske behövs.
Ska försöka att få med alla och BELIVE ME! Det kommer inte bli under något kapitel utan genom HELA novellen som ni kommer vara med. Hoppas att ni kommenterar på nu!;) Det kommer bli helt AWSOME att läsa om er och veta vilka mina läsare är.
Om det skulle vara något mer så skriver jag ett inlägg.
// Angelina.