Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Gästbloggare? Kolla ner!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">

Läs igenom innan du hör av dig!
.
Jag vet inte ifall jag vill ha in ngn gästbloggare eftersom att dem senaste har bara lagt av typ.
Fast jag gillade Gabbi riktigt mkt. :P Hon var awsome.
Så jag ska göra så att jag ska försöka för att just nu så känns det som att det är det ända som blir bra just nu.
Har några krav bara...
  • Jag ska få lov att läsa igenom varenda kapitel som du har skrivit innan det publiceras eftersom att jag fortfarande vill att allt ska bli som jag vill.
  • Du ska ha tidigare erfarenheter om bloggning.
  • Du ska defernitivt inte ändra något i bloggen eller novellerna utan tillstånd av mig.
  • Vi ska ha bra kontakt och du ska vara trevlig att ha och göra med.
  • Länka inte hej villt på bloggen till din blogg eller dina kompisars bloggar eller ngt liknande. Sånt sköter jag.
  • Du ger givetvis inte ut lösenord till bloggen eller tar bort den.
  • DET ÄR ETT PLUS I KANTEN OM DU KAN FIXA DESIGN MEN DET ÄR INGET MÅSTE!
  • Du ska kunna skriva bra och inte särskriva.
T.ex att inte använda samma ord två gånger i en mening o.s.v.
  • Du ska också skriva bra noveller o.s.v! :)
  • Du ska INTE absolut INTE kopiera från andras noveller.
.
Detta var mina krav kanske kommer fler sen. :) Meddelar er isåfall.
Men det jag vill att ni ska göra är att ni skriver nästa kapitel på In fame novellen och lite om dig själv. Bara du själv har skrivit det och INTE kopierar från andra noveller.
Skicka sedan den till [email protected] och där väljer jag KANSKE en person som får gästblogga.
Om jag efter ett tag känner att jag gillar dig och att läsarna gillar dina kapitel så får du dela bloggen med mig men med samma krav.
Jag kanske inte behöver läsa igenom varenda kapitel dock. :P
Den personen som jag isåfall väljer får publicera det kapitlet eller ngt annat på bloggen och NI andra får bedömma det! :)
.
Under tiden som jag utser en person så skriver jag kanske på en annan novell. Eller så får hon/han publicera ett annat kapitel.
.
SKICKA IN DIN ''ANSÖKAN'' TILL MIG ([email protected]) SENAST DEN 8/1! SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!
.
OBS!
Jag hör endast av mig vid intresse eller om jag vill veta mer.
.
Kram!