Startsidan  Dreams Come True  Almänt

41 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Party Part 1

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
.
När jag själv tyckte att jag varit därinne lite för länge satte jag på kranen och tvättade ansiktet lite. Det var verkligen tur att jag inte haft smink på mig så mycket som jag gråtit därinne. Anledningen till att jag grät är för jag är rädd. Rädd att förlora den jag älskar mest. Jag hade äntligen för första gången på länge kunnat samla mina tankar och kommit på en lösning på mina problem. Justin är obeskrivlig och min kärlek för honom är obeskrivlig och jag brukar alltid säga "if you love something or someone then it's worth fighting for". Men om man kämpar och kämpar men får aldrig något förutom nya saker man måste övervinna, ska man ge upp då? Alla dessa frågor + tusentals till, har cirkulerat i mitt huvud medans jag satt här inne på flygplanstoaletten.
.
Efter en titt i spegeln och jag godkännt hur jag såg ut gick jag lite skyggt ut från toaletten. Till min lättnad var det ingen kö men till min förfäran stod Selena där utanför. När hon såg mig log hon ett överlägset och belåtet leende som om hon precis vunnit över mig eller något.
.
"Vad vill du?" fräste jag åt henne med samanbitna tänder.
.
"Får man inte stå här utanför och lyssna på dig medans du gråter som en patetisk lite bebis. Wäää wää" sa hon och skrattade åt mig som om jag var värd absolut INGENTING.
.
"Du tror du är så smart va? Du tror att en kyss, om ni ens kysstes, betyder att du vann. Men guess what! Det kan inte vara en tävling om bara en person spelar och hur kan det vara en tävling om den du tävlar mot redan har "priset"."
.
Selena bara stod och stirra på mig och jag såg hur något blixtrade till i hennes mörkbruna ögon. För varje sekund såg hon mer och mer ilsken ut.
.
"Din billiga slampa!" Jag var förvånad att hon ens kunde prata med hennes käkar så sammanbitna.
.
"HAHAHAHA! Är JAG slampan när det är du som går runt och kysser folk. Skulle inte vara förvånad om det fanns en könssjukdom namngiven efter dig." Sa jag medans jag log ett snett, falskt leende.
.
"Men oj vad du var rolig då. Kan inte fatta vad Justin såg hos dig. Såklart han är otrogen mot dig så som du ser ut. Att du ens trodde att Taylor var din vän är lika skrattretande. Han var med på min plan lika mycket som jag."
.
"Så du erkänner att allting bara var en plan för att splittra mig och Justin."
.
"Wow Einstein, kom du på det nu? Men det betyder inte att det jag sagt inte är sant. Jag tycker du förtjänade att veta att Justin bara legat med dig för att på något vrickat sätt tyckte han du var attraktiv. Men tro mig han kommer aldrig kunna älska dig som han älskar mig."
.
Där brann det för mig. Någon impuls inom mig höjde min hand och gav henne en hård, fet lavett. Hon såg alldeles chockad ut och sakta smekte hon sin kind med ena handen och där bröt catfighten ut, utanför en toalett.
.
Toaletten låg lite avskilt på något sätt så passagerarna kunde inte se oss men någon stod där utan att vi märkte det. Med ena handen i Selenas hår och hennes ena hand i mitt hår, tittade vi båda upp och såg den personen som det hela handlade om.
.
"Vad faskien håller ni på med?! Jag trodde du hade sagt förlåt Selena." Jag log lite inombords eftersom Justin såg rasande ut på Selena. Men snabbt skulle min glädje rinna bort.
"What the hell's going on?"
.
"OCH DU! Varför slår du henne?! Säg inte att du blivit avundsjuk igen? AAAH! Är ni så dumma i huvudet att ni står OCH SLÅSS I ETT FLYGPLAN!" Både jag och Selena hade frysit fast. Justins aniktsuttryck som oftast var mjukt och kärleksfullt var nu helt förvridet i ilska.
.
Ingen av oss sa något utan vi bara stod och stirrade på Justin.
.
"Anledningen varför jag kom hit var för jag vart orolig när du var borta sålänge och jag visste du hörde vad Chaz sa. Men att du gör något sånt här som att slåss... Jag trodde verkligen inte så om dig och du Selena... Vår vänskap är likamed över." Justin pratade nu med en lugn röst men man kunde verkligen inte undgå den ilska som dolde sig i rösten. Efter dem orden vände han sig om och jag antog han gick tillbaka till våra platser.
.
"Nej,nej,nej. Ha... Han får inte lämna mig." Jag tittade nu istället på Selena istället för att titta efter Justin som jag slutat kunna se för länge sedan.
Selena Gomez Pictures, Images and Photos
.
Hon gled ner mot väggen och la sitt huvud i sina händer samtidigt som hon grät högljutt. Även om det var över för deras skull hade jag ingen aning om hur det var mellan mig och Justin och trots allt ska jag hålla mig till min plan. Med bestämda steg lämnade jag Selena och gick tillbaka mot våra platser. Justin satt mittemellan Ryan och Chaz med huvudet vänt bort från mig. Men tillsist måste han ha märkt att jag satt och stirrade på honom för han vände sig emot mig och mimade:
.
"Du och jag ska prata sen." En liten nickning var mitt svar för jag orkade verkligen inte prata just då.
**********

Men det dära med att prata efteråt blev aldrig av. Selena fick stanna kvar på turnén enbart för att hon var förbandet, jag, Chaz och Ryan hade planerat hela festen som vi skulle hålla snart och jag och Justin pratade inte en endaste gång under dem 2 dagarna vi var i Japan och nu var vi i Jamaica där festen och Justins sista konsert skulle hållas. Det där med min plan gick inte så bra men jag har bestämmt mig för att ta tag i den nu för ifall jag för höra det jag inte vill höra kan jag åka hem men hade jag gjort det innan skulle jag behöva dras med honom.
.
En annan sak som har hänt är att Chaz verkar stöta på mig väldigt mycket vilket känns... Lite konstigt. Men jag vet ju inte ens om jag singel eller inte och att gå från Justin till hans bästa vän skulle vara helt fel! Egentligen skulle ju mina bästisar följa med till filminspelningen i Paris men det blev ändrat och faktum är att vi inte pratats vid på hela den här tiden jag varit borta men igår kväll hade jag skrivit världens längsta ursäkt och förklarat mitt röriga liv. Så fantastiska som dem är sa dem att dem förstod och att dem gärna kom på festen som jag bjudit dem till.
.
All planering som jag, Ryan och Chaz gjort skulle ikväll skrida till verket för festen skulle hållas ikväll. Det känns lite sorgligt att turnén är slut för på den här tiden jag varit med Justin på turné har varit jobbig men även fantastisk. Alla dem människor jag nu kan kalla vänner är helt underbara människor som alltid får mig att skratta. Jag hoppas verkligen att efter den här dagen att jag kan hålla kontakten med dem.
.
"Voilá! Du ser magnifique ut." Sa den franska stylisten som fixat mig inför ikväll.
.
Jag gick bort mot den långa spegeln och inspekterade mig själv.
Med ett stort leende sa jag tack och gav Claire en stor kram. Hon skrattade lite och gick sedan ut genom den mörka trä dörren. Jag väntade spänt för vilken sekund som helst skulle Sky och Amanda komma och vi hade gjort en överrenskommelse att ikväll skulle vi glömma alla våra problem och bara ha roligt.
.
Men även fast jag gått med på det villkoret visste jag att ikväll var det dags... Dags att följa min plan.

Detta är part 1 så det kommer alltså part 2. Egentligen skulle allting bli i ett inlägg men novell biten skulle bli så lång då. Men tro mig jag har redan en massa planer för denna novells framtid ;) SÅ KOMMENTERA NU OCH FÅR JAG MÅNGA KOMMENTARER KOMMER PART 2 UT MYCKET SNABBARE! :D