Startsidan  Dreams Come True  Almänt

39 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Problem solved

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Let the game begin



Även fast jag fortfarande var sur på Justin kan jag inte förneka det faktum att han verkligen rocked the stage! Den passionen han hade när han dansade och när han sjöng kunde ta andan ur en. Speciellt "Down to Earth" som sjöngs med en sådan inlevelse att många i publiken stod och torkade bort tårar. Jag kan säga att jag gjorde exakt samma sak.
.
Selena hade varit Justins förband och hon var duktig på att få igång publiken men jag tycker hon borde hålla sig till skådespeleriet som hon verkar vara väldigt bra på. Hur som helst satt jag här på mitt hotellrum, ensam. Selena och Justin hade försvunnit nästan direkt efter konsertens slut och Taylor hade tyvärr blivit tvungen att åka tillbaka till USA för hans manager hade fått ett samtal om ett film erbjudande till en film som tydligen hette Abduction. Men jag skulle nog inte behöva ensam så länge till eftersom Scooter åkt till flygplatsen för att hämta upp inga mindre än Ryan & Chaz.
.
Scooter hade gett oss i uppdrag att planera en avslutnings fest som vi skulle ha i Jamaica efter turnéns slut eftersom det var slut stationen för My World Tour. Men grejen med det hela är att det är en överraskning till Justin.
.
Chaz perspektiv
.
"Bro' vi är framme. Kan lätt säga att detta var nog den längsta resan jag åkt någonsin men jag tror du håller med om att det är lätt värt det!" En tystnad uppstod medan jag väntade på svar men tillsist tyckte jag att det tog lite väl lång tid. Jag tittade mot flygstolen bredvid mig och märkte att Ryan fortfarande sov.
.
"HAHAHA! Time to wake up sleepyhead." sa jag med en fånig tillgjord röst och skakade om Ryan hårt.
.
"Jaja, sluta jag är vaken. Är vi framme eller?" sa han med hes röst.
.
"Nej jag väckte dig för att visa dig det fina molnet därute. Ja vi är framme -.-."
.
"Men oj vad du var rolig då. Så rolig att jag glömde bara bort att skratta."
.
"Oh just shut up!" sa jag med irriterad röst medans Ryan bara skratta.
*********
Att vara i Indonesien var riktigt roligt och det ska bli kul att få kolla på Justins konsert imorgon innan vi drar till Japan. Fast om jag ska vara helt ärlig är det inte att vara i Indonesien som ska bli roligast utan att få träffa Vanessa eftersom Justin har pratat om henne non stop. Klart man är glad för hans skull för han verkar vara helt såld men om hon verkligen är så vacker som han säger blir man ju lite avundsjuk, hehe.
.
Hissen plingade till och vi hade kommit fram till våningen där Vanessa,Justin och Selena bodde. Dem vuxna bodde tydligen en våning nedanför men vi skulle också få dela rum på gemensam våning som V,J och S.
.
"Okey, här får ni en nyckel till Vanessa och Justins rum så det är bara gå in där. Vanessa ska vara där men Justin och Selena är ute." sa Scooter och gav ett kort till mig som var nyckeln till rummet.
.
Jag såg att Ryan nickade lite som svar medans jag blev lite förvånad över att Vanessa var på hotellrummet medans Selena och Justin var ute. Men att han och Selena skulle ha något bakom Vanessas rygg skulle vara väldigt förvånande. 1. Justin är helt total bländad av den här bruden, 2. Justin är inte sådan som person. 3..... Äsch orkar inte tänka ut någon till men but I think I made my point.
.
Vanessas perspektiv

Det lagom varma vattnet strömmade behagligt ner på min kropp och gav mig gåshud. Att vatten kan vara så avslappnande är otroligt. Har man något man oroar sig för eller att man måste tänka igenom någonting behöver man bara ställa sig i duschen eller ta ett bad och voilá. Antingen har man svaret på alla sina frågor eller så kan man slappna av en liten stund och bara koppla bort från sina problem.
.
Jag hade redan duschat i ungefär en kvart så mitt hår var schamponerat och kroppen tvättad så jag bestämmde mig att gå ut från duschen för när som helst skulle Ryan och Chaz kunna komma. En mjuk, vit hotellhandduk hängde från en ställning så jag sträckte mig efter den och virade in den runt min kropp. Jag hade inte tagit med mig några kläder in i badrummet eftersom det ändå bara skulle vara jag som skulle vara här på hotellrummet utan dem låg där ute på en trästol.
.
Chaz perspektiv

"Ey bro', jag går till Scooter och frågar när den dära ungen kommer tillbaka." sa Ryan och skrattade lite.
.
"Yeah yeah whatever. Jag går in på hotellrummet så knacka bara på sen." svarade jag tillbaka och småskrek lite eftersom Ryan redan börjat gå i den långa korridoren som ledde tillbaks mot hissarna.
.
Med ett svagt klickande öppnades dörren när jag stoppat in hotellnyckeln. När jag slog upp hotellrummet var det helt tomt. *Kanske hon gick ut eller något* tänkte jag men spenderade inte så mycket tid åt den tanken. Plötsligt öppnades badumms dörren och ut kom en tjej. Hon märkte inte mig förrän hon kommit ganska långt in i rummet.
.
"AAAAAAH! UT UT UT!" skrek hon högt och hon såg alldeles livrädd ut.
.
Min koncentrationsförmåga stördes stark med tanke på att hon bara stod där i handduk och hennes långa bruna hår var blött och hängde över hennes ena axel. Damn säger jag bara! När jag äntligen kommit tillbaka till verkligheten kom jag på att jag måste presentera mig.
.
.
"Oh sorry, Scooter sa att vi bara skulle gå in! Jag är Chaz, Justins kompis som skulle hälsa på. Ryan har också kommit men han skulle gå till Scooter för att fråga när Biebs kommer tillbaka. Så vem är du då?" Jag försökte ge henne ett litet leende men det tycktes hon inte bry sig om.
.
Hon bara stod där alldeles stel och tittade på mig. Stämmnigen började bli lite obekväm och som jag alltid gör när det är obekvämt, började jag klia mig lite i nacken.
.
"J.. Ja.. Jag är Vanessa, Justin tjej." Hon verkade inte bry sig om ett svar eftersom hon snabbt raffade åt sig några kläder som låg på en trästol och låste in sig på toan igen.
.
Wow, var det där Vanessa? I sådana fall håller jag absolut med Justin. That girl was hooot! Fast det håller jag för mig själv,hehe.
Vanessas perspektiv

Åh snälla döda mig nu! Jag lät handduken glida ner till golvet och luften som blivit lite kallare eftersom dörren stått öppen kylde ner mig och gjorde att jag återigen fick gåshud. I spegeln såg jag hur mina kinder var knallröda vilket inte kom som någon chock. Det som precis hänt var nog det mest pinsamma som någonsin hänt mig! Efter att kontrollerat att mina kläder och att mitt hår såg hyfsat bra ut tog jag ett djupt andetag och gick ut.
.
Till min förvåning var alla där och med alla menar jag Ryan,Chaz,Justin och... Selena. Fast varför jag blev förvånad är ju konstigt jag menar hon verkar ju känna Ryan och Chaz så varför skulle hon inte vara här?
.
"Hej jag är Ryan." En kille med blont hår som såg väldigt snäll ut och skakade min hand. Enligt mig var han väldigt snygg fast Justin är ju såklart snyggare.
.
"Hej, jag är Vanessa men det kanske inte är så jäääätte svårt att lista ut." svarade jag med ett leende och Ryan började skratta.
.
"Nej det kanske är sant." sa han och blinkade med ena ögat och gav mig ett blänande leende.
.
.
"Okey slut med flörtandet Ryman hon är en upptagen kvinna." sa Chaz vilket fick alla skratta till minus Selena såklart eftersom hon beter sig som ett emo hela tiden.
.
"Ja och det där är Chaz som är en stor idiot... Ja jag tror inte det finns ett bättre sätt att förklara honom på." Sa Ryan vilket fick mig och Justin att skratta högt.
.
"HEEEY, jag har faktiskt många bra sidor!" sa Chaz lite sårat tillbaka fast på skoj såklart.
.
"Jo, visst har du många fina sidor Chaz!" sa Justin och Chaz såg ut att bli lite gladare.
.
"Är man mätt och har mat över vet man vem man ska kalla på." tillade han senare
.
Alla dem här skämten på rad fick mig att skratta så mycket att min mage började krampa. Att jag var sur på Justin hade jag glömt bort och alla var så roliga och down to earth att man kände inte sig ett dugg obekväm.
Det faktum att jag och Selena hade något emot varandra verkade inte störa heller för hon verkade bete sig normalt fast hon pratade ju inte med mig... Hon slängde knappt ens en blick men det brydde jag mig inte om.
.
"Älskling kan du komma lite jag tror vi behöver prata lite." Justins röst hade avbrutit mitt och Chaz samtal. Han var verkligen hur skön som helst! Vad han än sa började man skratta även om det han sa inte var menat som ett skämt.
.
Snabbt reste jag mig från soffan och små sprang bort mot dörren som Justin hade öppnat. Väl ute i korridoren började Justin gå mot hissarna. Lydigt gick jag efter honom och väl inne i hissen tryckte han på våningen under oss. Jag blev lite förvirrad och visste inte riktigt vad som skulle hända men jag fortsatte ändå att gå efter honom. Tillsist stannade han framför dörr 328 och med ett litet klick öppnades dörren.
.
När han stängt dörren efter sig måste han ha sett min förvirrade min för han log lite försiktigt och sa sedan:
.
"Förlåt... Jag förstår dig, alltså hur du känner. Anledningen till varför... Jag tror du ska sätta dig ner innan vi fortsätter." Eftersom jag var så nyfiken på vad han skulle säga sa jag inte emot utan satte mig snabbt ner på sängen. Justin var heller inte sen med att sätta sig bredvid mig. Han tog ett djupt andetag och fortsatte.
.
"Jo, anledningen till att jag behövde prata med henne var för att när du inte var här höll det på att hända något. Selena kastade sig på mig och försökte kyssa mig. Efter detta gav jag henne en utskällning eftersom hon flörtat med mig innan men jag tänkte att det bara var oskyldigt och jag bara inbillat mig."
.
Det han gjorde mig helt stumm. Skulle han berätta nu att mina värsta tankar var sanna? Skulle han säga att han och Selena gjort något? Mitt hjärta bankade snabbt och han måste sett mitt ansiktsuttryck för han tillade sen snabbt.
.
"Det finns verkligen inget att oroa sig för! Efter ett långt samtal idag förstod hon hur mycket jag älskar dig och allvaret med hela situationen. Hon bad så mycket om ursäkt och hon skämdes verkligen. Jag sa till henne att jag inte förlåter henne förrens hon sagt förlåt till dig."
.
"Hur kunde jag tro att ni hade något? Om någon skulle skämmas är det jag! Allt du har gjort är varit snäll mot mig och älskat mig och vad har jag gjort. Absolut inget förutom att ha tvivlat." Mina ögon riktades ner mot täcket och skuldkänslorna bubblade starkt inom mig.
Justin perspektiv

"Men älskling det är absolut inte så det ligger till! Om du älskar mig så har du gjort nog för din kärlek är allt jag behöver." Min hand åkte in under hennes haka och försiktigt riktade jag upp hennes vackra ansikte igen fast hennes blick vägrade möta min.
.
"Hey, titta på mig. Jag menar verkligen allvar! Selena ska skämmas rejält och jag ska skämmas för att inte ha visat att jag verkligen inte kände något för Selena istället för att låta dig gå omkring och vara orolig."
.
Hon svalde hårt men nickade sedan glatt.
.
"Förresten vems hotellrum är vi på?" hennes röst lät lite darrig men jag antar att chocken inte lagt sig riktigt än. För vem vet vad hon trodde jag egentligen skulle säga till henne.
.
"Mammas, hon och resten av crewet skulle gå på någon restaurant och sedan ut gå till någon club så dem kommer inte förrenst sent på kvällen."
.
Vanessas perspektiv

När han sa det fick jag genast upp tanken om vad jag lovat honom. Underkläderna som jag köpt hade jag på mig precis som jag lovat.
.
"Aha så vi har detta hotellrum för oss själva?" sa jag och tittade busigt in i hans ögon.
.
I hans vackra bruna ögon kunde jag skymta något busigt och jag förstod att han tänkte på samma sak.
Utan att ge mig något svar började han kyssa mig. Först var den mjuk och lugn men snabbt gick det över till hångel och den blev ännu mer passionerad. För att retas lite började kyssa han på halsen vilket jag vet att han blir upphetsad av. När han började bli riktigt upphetsad lyfte han upp mig och tryckte mig hårt mot väggen.
.
Hans mjuka händer trevade runt på min kropp ochs smekte den lätt medans mina händer hade ett grepp om hans underbara hår. När hans händer sakta smet in under min tröja och smekte min mage blev jag alldeles varm i kroppen.  Det är galet hur han kan få mig att känna. Kyssarna blev aggressivare och aggressivare så tillsist puttade jag bort honom så att han ramlade på sängen.
.
"Ooo rough" sa Justin och bet sig i läppen. Snabbt la jag mig på honom igen och han tryckte snabbt mina läppar mot hans igen. Våra andetag blev tyngre och snabbt drog vi av våra tröjor och byxor. Han tittade mig djupt i ögonen med en sådan kärlek att mitt hjärta började banka ännu hårdare. Tillsist orkade ingen av oss vänta längre och känslan när han var inne i mig kommer var och kommer alltid vara obeskrivlig.

Jahapp det var ju bra att dem löst det dramat men tro mig dramat är inte slut än! Sorry om jag inte skrev det så detaljerat men det är första gången jag skrivet någon sånt.  KOMMENTERA och tack för alla kommentarer jag fått hitills jag blir jätte glad fast det kanske bara är 2 ibland :)