Startsidan  Dreams Come True  Almänt

37 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Secret Plan

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Because what if she really wants war... Will she do everything to win it?




(Vanesas outfit)

(Justins outit)

.
Justins perspektiv
.
Den drömmen jag hade haft var underbar. Det var absolut inget speciellt bara om mig och Vanessa men till och med i drömmarnas värld hade hon mig helt fångad. Jag vred huvudet åt höger och där låg hon vacker som alltid. Hon såg så fridfull ut när hon låg där och sov. Den digital klockan blinkade 10.00 och även om det var ganska tidigt så ville jag gå upp för att hinna utforska lite och vara med Vanessa & co eftersom senare skulle det vara konsert.
.
Försiktigt böjde jag mig ner och pussade först hennes panna. Hon gav ingen reaktion så jag kysste hennes kinder istället men fortfarande ingen reaktion. Tillsist pussade jag lätt på hennes näsa. Då såg jag hur hon började vakna till. Min blick gick ner mot hennes läppar som såg så inbjudande ut. Med en långsam rörelse neråt mot hennes läppar började sedan kyssa henne försiktigt. Hennes vackra ögon slogs upp och hon besvarade kyssen.
.
Känslan inom mig var helt obeskrivlig. Jag kunde svära på att jag hörde fyverkerier och fjärilarna i magen fick värsta utbrottet! Kyssen blev ännu mer intensiv och damn vad den tjejen kunde göra mig upphetsad!
Hennes läppar slutade kyssa mina och besviket backade jag från henne och såg att hon log.
.
"Det var nog det bästa sättet någonsin någon väckt upp mig på." sa hon och blinkade med ena ögat.
.
"Anything for you shawty." sa jag flörtigt tillbaka
.
"Om du skulle kunna flytta dig lite från mig så kan jag gå upp och göra mig iordning. Idag hoppas jag vi hinner med en massa roligt innan din konsert + att jag verkligen vill lära känna Selena!"
*****
Men Selena kom inte. Taylor stod och knackade på hennes dörr hur länge som helst men inget svar. Först blev jag lite orolig men bara en liten stund efter vi gått fick jag ett sms från henne där det stod att hon inte mådde bra.
Något stod inte rätt till och efter vi kommit hem från vår rundtur på stan skulle jag absolut prata med henne.
Just nu var vi på stan och solen stekte lagom mot huden medans vinden svalkade ner en lite.
.
Eftersom jag gått och tänkt lite för mig själv hade jag hamnat lite efter och Taylor och Vanessa gick där framför och skrattade högljudt. Problemen mot Taylor hade jag löst för längesedan men dem intensiva blickarna han kunde ge Vanessa ogillade jag starkt... Men vad skulle jag säga? Om jag började klaga igen skulle hon bara tro jag blivit avundsjuk eller något igen. Men det var jag ju eller på sätt och vis. Vanessa var verkligen lätt att prata med men detta problemet måste jag nog diskutera med Selena när jag får chansen. Om hon bara kunde börja bete sig normalt igen. Fast hon kunde ju vara sjuk på riktigt vem vet, jag menar Selena är inte personen som ljuger om sådana onödiga saker.
.
"JUSTIN! Honey, kommer du eller? Vi hade tänkt att gå in på den affären." Mina tankar avbröts och jag såg att jag hamnat riktigt långt bakom dem. Snabbt sprang jag lite fram mot dem så att vi kunde gå in i affären.
.
Vanessas perspektiv
.
"Ååh jag kan inte bestämma mig! Sitter dem här underkläderna verkligen bra eller inte?" sa jag lite för mig själv medans jag inspekterade underkläderna från Victoria Secret i spegeln.
.
"Åh oroa dig inte shawty jag är här".
.
Tydligen måste Justin hört vad jag sa för plötsligt hade han gått in i mitt provrum.
.
"Daaaamn! Eehm jag menar.. Dem.. Ehhm sitter.. Jätte sexi... Fint.." sa Justin och stammade medans han blick var helt fastnaglad på min kropp i spegeln. Han svalde hårt och bet sig sexigt i läppen.
.
.
Jag log mot honom i spegeln och väntade på att få hans ögonkontakt. Efter en stund märkte han vad jag försökte med och tittade mot mig i spegeln. Han gick närmare mig och drog mitt hår åt ena sidan medans hans händer la sig på mina höfter. Hans blick i spegeln var så intensiv och hans fina ögon tog andan ur mig precis som varje gång. Han andades lite i min nacke innan han mjukt och ömt började kyssa min hals.
.
Varje gång någon kysste mig på halsen blev jag upphetsad. Sakta vände jag mig om och tog ett fast grepp runt hans nacke och började kyssa han passionerat. Hans tunga lekte med min och hans händer gled ner till min rumpa. Mina händer låg fortfarande bakom hans nacke men nu tog dem ett fast grepp i hans lena hår.
.
Kyssen började bli lite för instensiv och Justin började bli lite för upphetsad så jag avbröt det hela och gav han en busig blick men viskade i hans öra "ikväll och då ska jag ta på mig underkläderna". sa jag och blinkade med ena ögat.
*********
Taylors perspektiv

"Du vet vad du vill ha och jag vet vad du vill ha. Vill man ha något får man kämpa för det tills man har det i sina händer." Selenas röst lät bestämd och helt övertygad om att detta var rätt.
.
"Asså jag gillade också idén från början men allt Vanessa har gjort mot mig och att Justin har varit snäll mot mig fast jag kladdat lite på Vanessa är otroligt snällt."
.
"Ja, jag visste det. Du har alltid varit patetisk. Aldrig kunnat göra något rätt. Har du inte förstått än att det är därför din pappa lämnade dig när du var yngre? Han såg på en gång att du aldrig skulle kunna göra något nyttigt i världen förutom vara med i någon töntig film och spela någon töntig varulv som visar sina magmuskler hela tiden. Du har nästan sålt dig själv, hahaha!" .
Selenas skratt var kallt och hennes ord sårade mig djupt men jag visade inget för att visa mig svag inför henne var det sista jag ville. Den Selena jag en gång älskat fanns inte därinne längre...
.
"Vad har hänt med dig? Vad fick dig att bli såhär?" Min röst lät förfärad och sårad.
.
"Inget har hänt! Inget alls! Jag ska bara ta det som en gång borde varit mitt."
Jag ville verkligen säga emot den här dumma planen men jag visste att om jag sa emot henne skulle någon kunna bli allvarligt skadad... Tyvärr kommer någon bli det ändå...

Oh oh! Vad tror ni ska hända ;) OCH FOR CRYING OUT LOUD KOMMENTERA annars skriver jag inget eftersom ni inte visar någon uppskattning bryr sig väll inget om jag slutar eftersom ni inte verkar tycka det är bra...