Startsidan  Dreams Come True  Almänt

35 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Indonesia

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Ifall Selena försöker ta Justin ska jag visa henne att hon inte kan tro att bara för hon är känd eller whatever att hon ska få allt hon vill.

If the biatch wants war then so it shall be


.
Den dagen som jag och Taylor spenderade tillsammans ute som var för ungefär 3 veckor sedan var en dag jag verkligen behövde. Jag fick chansen att prata ut och berätta för någon hur jag känt mig dem här veckorna. Vi har även kommit varandra mycket närmare och han är verkligen min bästa vän, min bror.
.
Fast dem här 3 veckorna kanske låter roliga så har det inte varit så roligt som man kan tro. Manuset blev ändrat och jag och Taylor skulle trots allt ha en romantisk kyss vilket skapade ett bråk mellan mig och Justin. Jag försökte så gott jag kunde att förklara att kyssen inte kommer betyda ett skit för någon av oss. Tror ni han lyssnade? Nej, såklart inte! Han var helt berusad av avundsjuka men tillsist förstod han att jag inte skulle såra honom och förklarade att anledningen till att han verkligen var avundsjuk var för att han inte kunnat ens hålla min hand på flera veckor nu.
.
Efter det blev vi sams igen men tyvärr var det inte slut på dramat där. Jag hade en dag ringt Justin och gissa vem som svarade i HANS telefon. The one and only Selena -.-' När jag frågat varför hon hade hans mobil hade hon sagt att hon var i deras rum och han var i duschen. För det första visste jag inte ens att dem delade rum och jag hoppade Justin bytte om inne på toan. Känslan att han kommer ut i handduk och Selena som sitter och stirrar kändes inte bra... Men hon lät snäll på telefon och jag hade faktiskt lovat henne en chans.
.
Inspelningen av filmen mot sitt slut ungefär 1,5 dag sen och jag hade lovat Justin men även Taylor att åka på Justins turné eftersom Taylor tyckte att jag och Justin behövde umgås. Detta hade startat ännu ett litet gräl eftersom Justin inte ville ha Taylor där men jag fattade inte vad han hade emot honom och efter en halv minuts tystnad i telefonen erkände Justin att han inte visste det heller. Så nu sitter jag och Taylor här på väg mot Indonesien. Resan skulle 14,5 timmar men det var värt det för snart var jag i hans armar igen.
.
Jag vred huvudet åt vänster och tog bort lite hår som hamnat framför ögonen. Till min vänstra sida såg jag Taylor som sov djupt. Lite dregel hade runnit ner från ena mungipan och ibland ryckte han till lite. Ett litet tyst skratt undslapp mig för han såg ut som en liten oskyldig pojke.
.
Mina ögon blev tyngre och tyngre och med Justin i mina tankar somnade jag djupt.

Inte det bästa jag vet men jag skrev denna lite snabbt eftersom igår hade jag ingen tid att lägga ut något :/ Kommentera ändå för sånt blir man peppad av och peppning leder till mer kapitel ;) btw kommer nog en till runt 7-8 tiden :)