Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Chapter 6 ~ Did You Feel Anything?

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Han började smeka benet med sin hand och följde den med blicken.
"Du vet, du är sååå vacker, snygg,sexig OCH het." Han kollade in i mina ögon och jag knuffade till honom. Vi båda föll bakåt och skrattade. Båda låg på rygg och höll varandra i varandrades händer. Skrattet dog snart ut och vi kollade på varandra.
"Du är full." Han skrattade till och kollade menande på mig.
"Vem av oss är det egentligen som är fullast?" Jag fnös till av skratt och lät hans kropp rulla sig över min. Han kollade på mig och böjde sig ner mot mig. Våra läppar möttes i en kyss som varade ganska länge. Jag älskade det. Jag älskade hur fyverkirierna avfyrades inombords och hur vi båda skrattade när vi kysste varandras nacker.
Men jag kunnde inte avgöra ifall den var så seriös som jag ville att den skulle vara. Den var passionerad och våra tungor lekte med varandra men vad, vad fick oss att göra det. Alkoholen eller något annat?
Hursomhelst så gillade jag det. Allt var så bra. Även fast jag kanske inte var i världens bästa medvetande.

Jag vaknade av allas röster. Smärtan i huvudet fanns där. Varför skulle jag druckigt så mycket?.
Jag låg på magen och kisade trött med ögonen. Energin fanns som vanligt inte i mig direkt efter jag vaknat. Det kanske händer någon gång då och då men det var sällan. Med tyngden på mina underarmar reste jag mig upp men huvudet snurrade och jag la mig ner med en duns igen. Huvudet var intryckt i kudden medans jag gav ifrån mig ett högt och irreterat stön. Det blev tyst innan dem började skratta. Jag fnös till och vände mig om så att jag låg på rygg.
"Gud!"Jag drog handen genom håret och blundade. Med en duns slängdes armen ner på madrassen.
"Du tappade lite kontroll igår va?" Chaz skrattade fram orden medans jag bara nickade utmatat som svar.
Jag satte mig upp och lutade mig mot väggen. Alla satt i Chaz säng med pjamasarna. Jag kollade på alla. När jag såg mot Justins håll så kollade han tomt ner mot täcket. Det var då som jag kom ihåg cad som hade hänt mellan oss. Helst så hade jag bara velat gå hem eller något, men min kropp orkade inte.
"Jag orkar seriöst ingetting." Sa jag med en suck. Jag kollade fortfarande på Justin. Då och då kollade han upp lite, men utan att lyfta huvudet. "Kan ingen skjutsa hem mig? Jag vill bara sova nu." Tillade jag. Det var inte förens då han kollade upp. Just hans ögon kollade in i mina. Hans mun var en anning öppen. Min blick kunde inte undgå att kolla på hans läppar som jag bara för några timmar sedan hade mött. Eller hans nacke som var varm. Den där nacken som fick mina kalla läppar att bli varma igen. Det var det som jag gillade. Jag kom på att tänka på en utav Biologi lektionerna när Tomas- vår lärare, hade nämnt att efter en kyss eller rent ut sagt att man hade hånglat så fanns saliven kvar från den andra i två år. Jag skulle allt så gå och bära på Justins saliv i två år.
"Vill du åka nu? Jag kan skjutsa hem dig." Justins läppar rörde sig mjukt. Jag kollade in i hans ögon och nickade.
"Tack."
.
Vi hoppade in i bilen och var påväg hem mot mig. Det var tyst mellan oss. Han kanske ångrade att han kysste mig och allt det där. Gång på gång ville jag bara avbryta tystnade mellan oss, men vad skulle jag säga? "Ångrade du allt?" eller kanske "Gillade du det som hände igår?". Vägen känndes så mycket längre nu än var den varit innan. Justin vände sig om mot mig lite snabbt och log. Jag log tillbaka innan han kollade på vägen igen. Vi stannade vid ett röd ljus och ur ögonvrån såg jag att han kollade på mig och något ville komma ut ur hans mun.
"Du vet det som hände igår..." Jag kollade på honom och nickade. "Kände du något?" Jag svalde djupt. Han kanske inte gjorde det medans jag gjorde det. Tusentals tankar snurrade i huvudet. Jag vände snabbt blicken mot folket som marscherade över övergångsstället och nickade snabbt. Det var både äldre människor och småbarn. Han kollade fortfarande på mig. Med ett léende.
"Gjorde du?" Utan att vända blicken så inväntade jag spänt mitt svar. Han nickade och bilen började återigen att rulla.
"Det gjorde jag."

Kommentera! Ursäkta för ett bildlöst inlägg. ;)