Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Bieber Romance Chapter 33 - In your arms... i am lost.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Vi log mot varandra.
"Are you okej? It dont look like that." Jag ryckte på axlarna.
"I dont know. It just feels like i dont have any control over my self. If you get it. I just feels like...." Jag sökte efter ett passande ord. "Uhhh?!" Dem skrattade.
"Yeah, i know. I feelt so when i hade flu. You feel tierd and you dont have any strength. "  Jag nickade.
"Maybe it's better if you goes upstares and take some rest?" Jag log mot Ajyden.
"Yeah."
"That means more favors. Cause i know that you are going to scream after watter and other stuff. "
Jag skrattade.
"Yes."

"Yepp, your sick." Mamma ställde sig upp från sängen jag låg nerbäddad i och visade mig termometern.
Jag satte mig upp lite för att få se dem digitalasiffrorna. 38,7.
"Well, it isnt 40." Sa jag med en suck och lät min överkropp falla mot madrassen. Hon nickade.
"Do you whant anything?" Jag skakade på huvudet.
"No, not for the moment but i guess i will text you or something if i do need something." Hon nickade en ytterligare gång.
"Okey. Im in the kitchen." Jag log mot henne innan hon gick ner.
.
Lukten hade smugit sig in i rummet. Även om jag halvsov så kände jag det.
Ett ljud, likt ett vrål hördes från magen. Jag hade en god lust att springa ner och äta. Vad som helt men jag orkade ingenting. Det kändes som om jag knappt hade några krafter kvar i kroppen. Mobilen vibrerade till på nattduksbordet. Jag vände mig om och öppnade upp smset.
"I'm at your's in 15."
Det var från Justin.
"I'm sick. I dont whant you to get that 2."
Jag suckade och kände hur ögonen ytterligare stängde ute ljuset från dagen.
.
Jag låg halvvaken igen i sängen. Huvudet pulserade itakt med smärtan medans jag kved hjälplöst.
Ett par armar omslöt sig runt mig.
"Justin?!" Viskade jag.
"Thats my name." Jag log med stängda ögon.
"Sorry that i dont can do anything with you. I really whant to sleep." Jag vände mig om och mötte hans ansikte.
"It's allright." Han smekte sina fingerspetsar längst mitt hår och lät hans blick långsamt följa dem. "You can sleep in my arms. Thats all i whant right now." Jag skrattade till lite gran.
Kanske var det värt? Att ligga i sängen med ingen ork eller styrka i kroppen? Utan med en massa huvudvärk och få vara med Justin?
För mig var det det.
"I'm going to sleep again." Mitt huvud letade sig in mot hans bröst och jag slöt mina ögon. Hans läppar mötte varsamt min panna och ett leende letade sig fram på mina läppar.
Jag kunde känna hur tröttheten och utmattningen spreds genom kroppen. Den blev som förlamad men jag kunde somna in i ro. En trygghet som ingen annan någonsin hade gett mig.
Vad var det han gjorde med mig?!
Inget som jag hade något imot iallafall...
******
Jag tog imot kycklingen på gafflen.
"Your mom is a really good cooker." Han tog gafflen och hävade i sig en bit av kycklinggrytan och riset.
Jag nickade och drog bort lite av grytan på underläppen. Han log mot mig och böjde sig mot mig. Justin kysste min mungipa och sög tag i min underläpp medans hans tunga slickade den.
Han smekte mig kind och tog en ytterligare tugga av maten.
"You missed some." Jag skatadde till.
"So, you sucked and licked my lip?!"
Han ryckte på axlarna och log.
"Yeah." Jag log och tog tag i gafflen. "Didnt you like it? Cause i can tell that you did?!" Jag nickade.
"I liked it." Jag stoppade in gafflen och log mot honom som jag hela tiden hade gjort.
"You can have some more?! If you dont mind..."
"Ican?!"
"Yes." Han kollade ner mot maten och tog en kyckling.
"Really?! Do it."
Han la undan tallriken på nattduksbordet och böjde sig ner mot mig så att jag la mig ner och började kyssa mig på läpparna och fortsatte ner mot halsen och axlarna.

Kommentera!!!
//Angelina!