Startsidan  Dreams Come True  Almänt

3 - (♥ Dreams come true ♥ ) ... I've got strawberrys?!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Tidigare:
Till slut ville han se mitt rum som jag helst hade velat skippa men så blev det. "Här är det." Sa jag och öppnade den vita dörren. Han gjorde en imponerad minn och stoppade händerna i fickorna. "Va stort det var." "Nja, jag har vant  mig." "Det var fint iallafall. Jag gillar den lila väggen. Gillar du också lila?" Sa han och vände sig om. "Tack. Ja, bara dem mörka men min favoritfärg är grönt." "Som dina ögon. Mörka och mystiska det gillar jag." Han tog två steg närmare mig. "Ja." Han sneglade mot klockan som hängde jämte honom. "Ska vi gå ner?" Jag nickade och vi gick ner till dansgolvet, igen. Vi dansade tillsammans och tiden sprang förbi. Justin och dem andra åkte iväg med Tito. Hans Range Rover fick stå kvar här tills imorgon då han skulle hämta den. Amanda och Sky fick sova över när mamma och dem var borta så att jag inte var själv.
Vi somnade snabbt med leenden på läpparna.

Solen sken från balkongens dörr. Jag vände mig om för att undervika dem starka strålarna som bländade mig. Sky och Amanda sov fortfarande. Sky var vänd med ryggen mot mig medans Amanda låg med öpen mun. Bara att få se detta fick mig på bra morgon humör. Jag la mig på rygg och drog en djup suck medans jag sträckte mig. Min mobil plingade till och jag satte mig upp. Jag satte stadigt er mina fötter på golvet och kollade bak på Amanda och Sky som lyckligtvis inte störts av sms signalen. När jag kollade tillbaka såg jag att det var från Justin. Med ett enkelt knapptryck öppnade jag det.
"Hej! Du kanske inte är vaken men när du är det kan du väl ringa mig? :)" Jag gick till garderoben och hämtade kläder. Det fick bli en gul långarmad tröja och ett par höga shorts. Sen gick jag in till mitt badrum och hämtade smink sen gick jag till badrummet på nedervåningen för att inte väcka dem andra. Snabbt tog jag på mig och sminkade mig lite lätt. Medans jag gick till köket för att äta lite frukost letade jag upp Justins nummer i kontaktlistan och ringde upp honom. Efter några ynka singnaler svarade han.
"Hej. Var du vaken när du fick smset?" Frågade han.
"Jepp. Fast jag ringde inte direkt för jag fixade iordning mig först." Log jag.
"Okej.Kan jag hämta bilen nu?"
"Visst, Kom du." Sa jag och hällde upp flingorna i skålen.
"Men då ses vi."
"Yes." Vi la på och jag gick till kylskåpet för att hämta jordgubbar. Efter att jag hade skölt av dem hällde jag dem i en röd skål och dukade upp frukost på takvåningen. När jag kollade på morgonens utsikt såg jag att Justin hoppade ur en svart sportbil. Jag antog att han hade fått sjuts och gick ner för att släppa in honom. När jag öppnade mötte jag en glad Justin och vi kramade om varandra. "Hej." sa jag. "Hej." Vi släppte varandra och log mot varandra. "Vill du hålla mig sälskap medans jag äter."  "Visst." Nickade han. Vi gick upp och satte oss. Jag böjde mig fram, tog skålen och åt en sked. "Om du vill får du också äta. Det finns jordgubbar." Han skrattade. "Det är lungt." Hans ena arm vilade på ryggstödet på soffan och det andra på armstödet. "Okej, du vet inte vad du missar." Sa jag med en anning uppspärade ögon. "Ha-ha." Log han. Jag tog en jordgubbe och åt den. Ur ögonvrån såg jag att Justin kollade med öppen mun på mig. Jag vände mig om och kollade på honom medans jag tog en ytterligare sked med youghurt. Det uppstod en sorts pinsam tystnad. "ohh." Sa jag och böjde mig huvud bakåt. "Det känns så awkward att äta när någon glor på en när det är tyst." Tillade jag. "Jag glor inte." "Gör du ju." Flinade jag mot honom. "Ät nu." Vi båda skrattade och jag gjorde som han sa. "Du skulle inte typ vilja hitta på något idag?" Sa han efter en stund. "Visst, som vaddå?" Log jag. "Vi kanske inte direkt behöver gå till stan men kanske äta hos mig?" "Visst." log jag och ställde ifrån mig tallriken. "Jag måste nog åka nu." Sa Justin och reste sig. "Okej." Vi gick ner och in till garaget. "Så, blir det bra vid tre tiden så kan vi umgås lite innan." Frågade han. "Visst." Han kramade om mig och jag besvarade den. Vi släppte varandra och han backade. "Då ses vi klockan tre hos mig." "Yes." Sa jag och la armarna i kors. "Okej. Ses!" "Ses." Jag stannade tills han var utan synhåll. När jag inte kunde se honom längre vände jag mig om.

Kommentera! :D Kan jag kanske få minst 2 kommenterer? :)
Vad tyckte ni? Vad tror ni det kommer gå på "dejten"? ;)
Stavningskollade inte texten!