Startsidan  Dreams Come True  Almänt

1 - (♥ Dreams come true.♥) - The Unexpected Guest.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">




1. Vanessa's hus  2. Vanessa's kompis Sky  3. Justin 4. Vanessa  5. VIP armbanden  6. Drink   7. Vanessa  9. Vanessa's andra kompis Amanda.


Los Angeles, CA. USA's lyx stat. Här bodde jag i en villa vid
Long Beach med min familj. Mamma Ellen, Storebroschan William och lillasystern Alicia. Min pappa John bodde i Miami efter att dem skillt sig. Jag har alltid drömt om att få ha en pojkvän som älskade mig för den jag är men det senaste året har den drömmen gått i kras

"VIP BANDEN HAR KOMMIT!"  Det var Amanda, en utav mina två bästa vänner och även skolans killmagnet.
Hon kom in med en stor kartong. Både jag och Sky reste oss upp från soffgruppen i vardagsrummet och gick fram till henne. Hon ställde ner kartongen på golvet och drog en suck. Vi satte oss ner och öppnade den.
"Hur många får komma?" Frågade hon. "Dem sa inget direkt antal utan bara att vi inte skulle vända upp och ner på huset eller göra som Katie gjorde." Alla nickade medlåtande och höll totalt med. Katie var en utav skolans plastics. Nonchalant, självisk och elak. Hon bodde bara något hus ifrån mig vilket jag hatade. Den senaste festen hon hade slutade som dem brukar. Polisen kom och fick stoppa allt. "Hon har allvarliga problem." Sa Sky och satte på sig ett vit VIP armband.  "Skojar ni eller?! Minns ni Hannah?" Sa Amanda. Vi nickade och kollade med en frågande blick på henne. "Katie hade tydligen satt sig på hennes kille." Fortsatte hon.
"Var det därför hon bytte skola och bitch slapade honom?" Frågade jag. Amanda nickade.
"Okej, back 2 busniess" Avbröt Sky och la sin anteckning bok i knät. "Så... killarna får ha dem svarta banden och tjejerna får dem vita." fortsatte Amanda.
Efter all planering bestämde vi oss för att gå ner till stranden som låg precis bakom vårt hus. Jag gick upp till mitt rum och tog på mig en vit bikini. Över hade jag bara ett par shorts eftersom att det var varmt.
Jag sprang ner till hallen. Amanda och Sky var redan klara så vi gick ut. "Festen kommer bli awsome!" Sa Sky och log med ett brett leende. "Ah, typ the party of the year!" Tillade Amanda. "Katie kommer döda oss." Sa jag och tittade ner på marken. "Om inte Katie får komma på årets fest tillåter hon ingen att komma. Hon kommer göra allt för att sabotera för oss." Tillade jag. "Då säger vi inget till henne om det. I värsta fall får vi väl släppa in henne." Sa Amanda. Vi alla rös till av tanken. " Wooh! Kolla in dem killarna där." Sky pekade ner mot kiosken som stog mitt i stranden. Det var fyra killar. Jag kände igen dem. "Omg! Det är ju Lill Twist, Ryan butler, Chaz och Justin!" Skrek jag. Båda drog in mig bland palmerna för att inte skäma ut oss. Jag höll mig själv för munnen. "Shit va jag blev sugen på en cola nu." Sa Amanda och blinkade mot oss. "Kom. Vi går dit." Innan jag hann protestera eller bortförklara mig var vi på väg dit. Hela vägen fram kollade jag ner på marken. Tänk så blir jag igen känd. Jag hade alltid varit blyg för killar, fråga inte varför för det vet jag inte. Plötsligt stannade vi. Det var då som jag tog mig till mods och kollade upp. "Vad vill ni ha?" Framför oss stod en man med sina händer mot bänk skivan som var formad som en halv cirkel. "Jag tar en cola." Sa Amanda. "Jag med." Tillade Sky. Han kollade på mig efter att få en ''order''. "En vitamin dryck." Sa jag. "Vilken smak?" "Melon & Strawberry." Sa jag.
Efter att vi fått det som vi ville ha satte vi oss ner på våra handdukar. Jag öppnade flaskan och tog en klunk.
"Han kände igen dig." Sa Amanda. "Vem?" Frågade jag. "Justin såklart." Sa hon. Jag nickade. Sky och Amanda kollade på något annat  och fnissade till. Jag rynkade pannan. Vad kollade dem på?
"Hej!" Jag kollade upp och där stod Justin. "Hej." Svarade vi samtidigt. "Jag måste bara få fråga. Du är väl Vanessa Olsen som är med i "Yes i do!"?" Frågade han och kollade ner på mig. "Aha..."
"Schysst." Sa han och log. Mellan hans händer pendlade en amerikansk fotboll. "Varför är det inte så mycket folk runt dig?" Frågade Sky. "Vet inte? Men det är skönt." Vi skrattade. "Vill ni komma till Vanessa idag på fest?" Frågade Amanda. Snabbt kollade jag på henne med en allvarlig blick. "Visst, om vi får. Men kommer kanske inte att vara där hela tiden med tanke på alla människor." Han skrattade till. "Klart ni får varför skulle vi annars fråga." Sa Sky och Amanda. Justin log och kollade på mig. "Kom ni." Sa jag och log. "Bra, kan jag ringa sen. Måste snacka med mamma." Vi gav han våra nummer och sedan gick vi hem till oss.
"GOSH va het han är." Sa Amanda. "Ja, det var han verkligen." Jag nickade. "Jag såg hans magrutor." Sa jag och blinkade mot dem. "Men, åhhh. Vem som helst kan ju se dem." Sa Amanda och skrattade. "Va? Hade han magrutor?" Sa Sky. Vi skrattade.
"Och vart ska ni då? Förbereda innför er fest eller?"
Katie....


Så vad tycks? Kommentera!!!! Hoppas längden var bra! :P
(Glöm inte att tips om saker jag kan förbättra och ge mig idéer om vad som kan hända. :) Beröm gärna också!)