Startsidan  Dreams Come True  Almänt

10 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Justins Place.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Justins mobil plingade till och han tog upp den ur fickan. Läste meddelande och knappade något tillbaka. "Jag måste gå nu." Log han. "Okej, jag följer dig till dörren." Jag reste mig upp och gick efter honom. Han drog på sig jackan och kramade om mig. "Vi hörs." Sa han och släppte mig. "Ses." Han öppnade dörren och jag ställde mig vid dörren. Bilen startades och han körde iväg. När jag följde bilen med min blick såg jag Katie i busken. Hon vinkade hånfullt mot mig och drog sedan sitt pekfinger över strupen. Sedan försvann hon.

Den sissta lediga dagen från allt var idag. Imorgon var det premiären av filmen och så skulle vi på mer auditions. Jag hade inte planerat in något annat idag än att bara ta det lungt. En svag knackning hördes och genom en minimal springa kickade mamma in. "Godmorgon." Sa hon, klev in och stängde igen dörren försiktigt. Hon hade genomgående vita kläder som klädde hennes ljusa hår. Själv hade jag ärvt pappas chokladbruna hår och dem mörkgröna ögonen. "Godmorgon."
"Du, jag har undrat på en sak." Hon satte sig ner och la handen på mitt smalben. Jag satte mig upp och lutade mig bakåt. "Vaddå?" Min hand drog morgonkaluffset bakåt. "Är det inte dags att börja på hemskola snart. Du har ju trotts allt knappt tid för skolan nu med alla interjuver och sånt." Hon stirrade ner i täcket men återgick snart med blicken till mina ögon. Det skulle jag mer än gärna vilja göra nu när Katie har sätt mig och Justin tillsammans. "Men Sky och Amanda? Hur blir det med dem?"
"Ni kommer ju att träffa varandra ändå." Log hon. Jag drog en djup suck. "Om jag nu inte kommer att ha fullt upp med allt annat..." Ryckte jag på axlarna.
.
Jag sprang ner för trappan och in till köket. Mamma satt i vardagsrumet-vägg i vägg och pratade i telefon. Förmodligen så var det angående hemskolan. Jag slängde ihop en macka och åt den påväg mot dörren. "Jag åker nu!" Ropade jag. När jag hade tagit på mig lite tidigare på morgonen fick jag ett sms av Justin. Han undrade ifall jag ville komma till honom och hålla honom sälskap medans hans mamma, Patricia åkte iväg för att handla. Med mackan i handen satte jag mig bakom ratten på den vita Range Roven och backade ut. Jag slängde i mig resten av den och gasade.
Vägen var inte särskilt lång men att sitta i en evig tystnad så känndes det så. Jag satte på lite musik för att få lite ljud.
Innan jag visste ordet av det var jag innanför Justins dörr. Allt var som vanligt. Tyst och lungt. "Vad ska vi göra?" Frågade jag och la skorna åt sidan. "Vet inte." Vi gick in och kollade på tv. Efter ett tag av sappande mellan alla kanaler kollade vi på "Family guy". Justin fick till sitt sexiga skratt helatiden. GOSH! Efter det satt vi bara kvar och pratade. "Setiöst, vad ska vi göra?" Suckade Justin och kliade sig på nacken. "Vet inte." Ryckte jag på axlarna. "Vi kanske kan...om man bara hade haft ett normalt liv." Suckade han. Jag lutade mig mot hans axel och kramade om honom. "Detta är vårt normala liv nu." Smålog jag.

Kommentera! Hade en sån j*vla idebrist så ge mig förslag om vad som ska hända o.s.v. Plus att det är somarlov och jag har hästar att ta hand om. Hoppas ni stannar.:)
Kramar!