Startsidan  Dreams Come True  Almänt

8 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - The 4th of Juli.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Natthimmlen var utsmyckad med gnistrande stjärnor och man kunde fortfarande höra vattnet nere vid stranden. "Om du skulle gemföra mig med något vad skulle det vara?" Frågade jag och lutade överkroppen mot mina armar. "Det går inte ens att gemföra dig med en diamant. Du är för vacker." Blinkade han. "Men stjärnor då?" Log jag. "Nej." Sa han och lutade sig fram mot mig. Hans hand lyfte lätt upp mitt ansikte mot hans. "Du är fortfarande för vacker..." Viskade han och våra läppar möttes i en passionerad kyss.



Next day... (Klockan 13:00.)


Idag skulle Amanda, Sky och deras familjer komma för att fira USA's nationaldag. Från ena änden av rummet tycktes jag höra mobilen plinga till. Jag gick dit och läste Justins namn på displayen. Med ett enkelt knapptryck öppnade jag meddelendet och började läsa. "Hej Cutie ;) Undrar bara hur det blir?Kommer ni hit? xox Justin<3"
Igentligen hade jag velat vara tillsammans med Justin och dem andra men jag ville inte svika Mamma. Dem hade ju precis kommit hem och vi hade inte haft någon tid att umgås. "Hej!:D<3 Dem kommer så jag kommer att fira här. :(  xox Vanessa<3" Jag skickade iväg meddelandet och kollade ut genom fönstret. "VANESSA!" Snabbt vände jag mig om och såg Amanda och sky.Jag reste jag mig upp och sprang fram till dem.
Efter att vi hade hälsat på varandra satte vi oss ner på sängen. "Berätta om dejten." Utbrast Sky. "Det finns igentligen inget speciellt att berätta." Sa jag. Amanda höjde ena ögonbrynet."Yeah right. Berätta nu." Jag berättade om dejten men inget från gårdagen. Tur var nog det...
Kolckan 16:00...

Från andra sidan av bordet till den andra skickades dem grillade frästelserna. Kött, kyckling, grönsaker, potatis och en massa mer. Folket som satt längst det rektangulara bordet pratade imun på varandra och skrattade en hel del. Jag plockade till mig mat och väntade tills alla andra var klara. "Låt oss be." Sa Jonas, Amandas pappa.
I USA hade man en skärpt tro på Gud. Vi hade lärt oss en hel del och tillslut blivit kristna. Vi bad tillsammans och började äta. "Katie skulle ha fest idag." Sa Damon, Skys lillebror och satte ner glaset fylld med gul cider. "Nämen, det kan du la inte mena, så ovanligt." Sa  Freddie "Ska vi inte kolla förbi lite då?" Log Damon. "Varför." Sa Sky och skärde en potatis i fyra delar. "Varför inte?" Sa jag och log mot Sky. "Hon förstörde vår fest fast hon var oinbjuden." Tillade jag. "Jag vet..." Hon tog in en potatis i munnen och började tugga. "Men det är inte mitt fel om hon blir sur och gör bågot dumt. Bara så ni vet" Jag stoppade in en köttbit i munen och kollade runt. "Prata inte med mat i rummet!" Röt Freddie. Alla bröt ut i ett hejdlöst skratt. "Rummet?! Whata! Vad lär du dig i skolan."Hån log Amanda. "Samma saker som ni." Röt han. "Jag kan inte minnas något med prata inte med mat i rummet!" Log jag retsamt. "Inte jag heller!" Skrattade Roger som var pappa till Freddie från bordet lite längre bort.
.
Musiken dunkade från högtalarna i huset och folket dansade. "Jag måste bara gå på toa." Log jag. "Va? Vi har ju precis kommit." Sa Amanda och höjde rösten för att kunna överrösta alla skriken. "Jag vet, men jag måste verkligen." Hon skrattade till. "Okej."
Jag gick mot toaletten och in genom dörren. När jag gick ut kände jag hur någon tog tag i mig. Jag kollade upp och såg Katie gå mot sitt sovrum. Hon öppnade dörren och puttade in mig. "Om du så mycket som rör Justin igen så kommer jag döda dig! Fattat!" Hån log hon och pekade spänt mot mig. Skräckaslaget nickade jag. "Bra." Snabbt sprang jag ut ur rummet och fram till Amanda. "Jag går nu." Utan att invänta svar sprang jag hem.
.
Jag öppnade dörren och mötte mamma i hallen. "Hej! Justin är här." Log hon. Justin kom ut från vardagsrummet med händerna i fickorna. "Tja." Blinkade han.

Oj,oj! Hur ska detta gå? ;)  Kommentera! Inte världens bästa men stress skrev.:P
Tack för alla kommentarer! Det värmer så.