Startsidan  Dreams Come True  Almänt

23 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Hangover.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
När jag kom tillbaka log hon mot mig. Jag la mig bredvid henne och la min hand om hennes midja. Hon stönade till. Jag kollade häpet på henne och drog av täcket. Hon hade ett ganska stort blåmärke på midjan.
"Vad har hänt?" Hon reste sig upp och kollade.
"Vet inte." Hon la sig ner igen och somnade snabbt. Jag la mig ner och kysste henne på halsen, sedan somnade jag.


IGGA BILDEN XD
Vanessas Perspektiv.
Huvudet brände av smärta. Jag kved till och vände mig om. Justin log mot mig.
"Baksmälla?" Han log mot mig och kramade om mig. Jag suckade.
"Om jag har. Det kommer nog ta ett tag innan jag dricker alkohol igen."
"Det vet man ju aldrig." Han flinade retsamt mot mig och kysste mig. Min mobil plingade till och jag öppnade meddelandet som var från pappa.
"Hej gumman!:) Har ni hört och bestämt när ni kommer? Kram."

Shit! Det hade jag helt glömt bort.
"Justin?" Han nickade trött. "Kan du fråga din mamma när vi kan åka till Miami." Tillade jag.
"Visst." Han reste sig upp och gick med bar överkropp till Pattie. Medans han frågade sin mamma smsade jag min.
"När kan vi åka till miami?:)"
Efter bara några enstaka sekunder fick jag ett svar.
"När ni vill. :)"
Justin kom in. Han halv log och la sig bredvid mig.
"Vad sa hon." Han höll om mig.
"När jag vill." Jag skrattade.
"Samma här." Han log stort och jag kramade om honom.
"Privatjet??" Justin blinkade mot mig och jag nickade.
"Visst, eller första klass."

Thursday

(Recording of the Proactiv commercial.)
"Be clear, be confident, be proactive" Jag log mot kameran och den sissta repliken var sagt. Justin log stort mot mig.
"Bra. Det var det. Du ska bara få lite saker först." Han sträkte fram en påse med en massa Proactiv grejer. Jag tackade och slängde en blick Justin. Imorgon skulle vi till Miami. Jag var fylld av förväntan. Planet skulle gå klockan sex på morgonen. Mina väskor stog upradade i hallen mitt i hemmet.
Justin skulle sova hos oss inatt och hade sina väskor i bilen.
"Du är väl bara för bra." Justin gick mot mig med ett leende på läpparna. Jag log stort.
"Vet jag väl. Fast du är inte så dum du heller." Han flinade och kramade om mig.
"Ska vi åka nu? Din mamma väntar." Justin nickade mot utgången.
"Ja."
Jag sa hejdå till alla och tackade innan vi gick.
.
Vi la oss ner i sängen. Jag drog en lättad suck och log mot Justin i mörkret. Hans vita tänder och ansiktskonturer syntes. Han böjde sig fram och pressade sina läppar mot mina i en varm kyss.
"I love you. God natt baby." Justins hesa röst viskade.
"Jag älskar dig med.God natt, baby." Mina läppar mötte hans lena kind innan jag vände mig om och slöt mina ögon.
"Tack för att du finns, Justin." Jag log och tycktes höra ett leende på hans läppar.

Kommentera! Vill bara att dem ska till Miami nu där det kommer hända en del, men vad tycker ni???:o Ge förslag på något romantiskt och någor dramatiskt.:) Kramar!
be clear
be confident
be proactive