Startsidan  Dreams Come True  Almänt

16 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Goodmorning Sunshine!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
En ytterligare blixt lös upp rummet med ett muller. Denna gången blev jag skräckslagen och andades häftigt in. Jag lutade överkroppen mot mina underarmar och kollade ut. "Ta det lungt. Det är inget farligt." Hans hesa röst lungnade mig och han kröp under mitt täcke. Justin rättade till kudden och la sin arm runt min midja, kysste mig på halsen och somnade. Hans andedräckt nuddade min nackna hy. Jag kännde mig lugnare och snart somnade även jag.
Katie...
Regnet föll från himmlen medans jag kollade mot hennes fönster. Det var bara inte sant! Dem sov säkert i samma säng nu tillsammans. Så perfekta. Men inte så länge till, inte om jag fick bestämma.



Jag vaknade nästa morgon av att solens strålar lös igenom gardinerna. Justin hade fortfarande sin arm runt mig, precis som igår. Jag drog en djup suck och gick upp. Helst hade jag bara velat somna om men det kunde jag inte med en massa ljus i ansiktet. Justin vände sig om med täcket och stönade till. Jag skrattade och gick in till toaletten för att ta en dusch. Vattnet började rinna från kranen när jag hade vridit på den. Innan jag låste dörren kollade jag snabbt på Justin som fortfarande sov.
.
Justins perspektiv.

Jag vaknade av att jag hörde duschen. Vanessa låg inte i sängen så jag antog att det var hon som duschade. Jag la mig på rygg och suckade. Tröttheten var fortfarande kvar när jag reste mig upp. Jag bytte om och satte la mig på sängen. Vattnet stängdes av och jag reste mig upp. Efter ett par minuter kom hon ut. Hon hade ett par shorts och en tröja på sig. "Godmorgon." Log hon. "Goodmorning sunshine." Jag kysste henne och hon besvarade den. Vi gick ner och jag kännde lukten av bagels. "Godmorgon." Ellen - Vanessas mamma ställde fram ett fat med melon och log mot oss. "Godmorgn." Sa vi samtidigt. "Har ni sovit gott?" Jag flinade för mig själv. "Ja. Själv?" Log jag. Vanessa satte sig ner och jag satte mig gämte henne och William. "Bara bra tack." Skrattade Ellen.
.
När alla hade satt sig till bords bad vi och började äta. Vanessa log hela tiden. Hon var så söt. Jag pratade med William men snart pratade alla tillsammans om allt möjligt. "Pattie ringde innan och sa att du skulle ringa henne sen." Log Ellen. "Okej." Jag tog en till bagel och tog en klunk. "Sen Vanessa så har Erin fått ett samtal om en reklam för new Proactiv om du är intresserad? " Hon nickade. "Visst. När då?" "På Torsdag nästa vecka.".
Efter vi hade ätit klart gick upp till hennes rum och ut på balkongen. "Jag tänkte att vi kunde gå ut och äta något sen om du vill." Sa jag och satte mig på en solstol. Vanessa satte sig i mitt knä ochlutade sitt huvud mot mitt. "Visst, men hur blir det med alla papps?" Frågade hon. "Jag skäms inte över att vara med dig så för mig spelar det ingen roll att jag syns med dig." Log jag och kysste henne. "Jag skäms inte över dig heller." Log hon. Plötsligt om jag på att jag måste ringa min mamma så jag letade upp henne i kontaktlistan och ringde upp henne. Hon svarade nästan direkt. "Hej." Svarade hon."Hej." "Hur har du det?" Frågade hon."Bara bra." Log jag. Vanessa reste sig upp och satte sig på en annan stol jämte mig. "Va bra, du får tacka dem så mycket." Sa hon. "Det ska jag göra."
Vi pratade ett litet tag till sedan umgicks jag med Vanessa. Efter ett tag bestämde vi oss för att äta på donken (mc Donalds). Vi tog på oss skor och jackor sedan tackade jag för att jag hade fått sova här. Jag tog min väska och sedan åkte vi iväg.

Kommentera!!!:D Hände inte så mycket i denna delen men i nästa kommer det börja hända lite saker. ;) Kommentera nu! Har inte fått så många kommentarer nu för tiden. :( Ni och alla söta kommentarer är ju min drivkraft. Plus att jag undrar ifall ni kan få hit fler läsare? :)'
KRAMAR!!!!