Startsidan  Dreams Come True  Almänt

11- (♥ Dreams Come True ♥ ) - The Premiere.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Innan jag visste ordet av det var jag innanför Justins dörr. Allt var som vanligt. Tyst och lungt. "Vad ska vi göra?" Frågade jag och la skorna åt sidan. "Vet inte." Vi gick in och kollade på tv. Efter ett tag av sappande mellan alla kanaler kollade vi på "Family guy". Justin fick till sitt sexiga skratt helatiden. GOSH! Efter det satt vi bara kvar och pratade. "Setiöst, vad ska vi göra?" Suckade Justin och kliade sig på nacken. "Vet inte." Ryckte jag på axlarna. "Vi kanske kan...om man bara hade haft ett normalt liv." Suckade han. Jag lutade mig mot hans axel och kramade om honom. "Detta är vårt normala liv nu." Smålog jag.

Jag tog på mig kläningen och Chloe drog ett sissta tag med borsten på ansiktet, fixade någon enstaka lock sedan var det bara att åka till premiären. Jag drog ett djupt andetag och blundade."Nervös?" Skrattade hon. "Ja, det kan man ju lungt säga." Det var min första premiär genom mina 16 år. "Det kommer gå bra se du." Hon lutade sig åt sidan och kollade så att allt var bra. Jag svängde ett varv och log. "Godkänt?" Log jag. Hon nickade. "Vi är redo att åka.
.
Jag klev ut ur bilen och möttes av blixtar från alla håll. Mitt leende klädde mitt ansikte medans jag gick längst den röda matan och poserade. Efter att jag hade kommit in fanns det ännu mera kameror. Jag poserade och log. Alla skrek i mun på varandra. I verkligheten var det betydligt vildare än på dem fotorna som man ser i tidningarna.Tillslut befann jag mig i biosalen. Jag slog mig ner på en stol och pustade ut. "Hej!" Jag vände mig om och mötte Justins blick. "Hej." Han satte sig bredvid mig. På sig hade han en vit kavaj som var öppknäppt. Under hade han en vit t-shirt med tryck. Sedan hade ju han självklart ett par byxor också. Dem var också vita med en sorts tygbit instoppad i backfickan. "Sitter du här?" Log jag. Han böjde sig fram och viskade."Jag fixade det." Jag skrattade till och  drog en lock som hade trillat fram åt sidan. Han drog fram sin telefon och knappade in något sedan räkte han fram den till mig. "Vi får ta det lungt så att inte median börjar skriva en massa... även fast det kanske är lite svårt.;)" Jag förstod precis vad han menade. I början ville man inte gå ut med att man dejtar, det hade ändå varit jobbigt med papps och sånt.
Det blev allt mer folk i salen och sedan drog filmen igång. Då och då kollade jag och Justin på varandra. Jag hade bara en sån god lust att krama,möta hans läppar och hålla om honom eller åtminstånde hålla hans hand. Alla skrattade till när jag minst anade det. Justin hade samma skratt som igår. Jag log och fortsatte kolla på filmduken.
Den sissta scenen spelades och filmen var slut. Det blev ljust igen och alla satt kvar. Alla som hade varit medverkade hade kommit upp på scenen och tackat för att alla hade tagit sig tid att komma och kolla. Sedan reste sig alla för att åka hem.
.
Jag hängde in grejerna från premiären i garderoben och stängde igen den. Tystnaden var rofylld i huset. Jag var själv hemma efter att  dem andra hade åkt. Mamma och Alicia åkte till en vännina som hade en dotter, Alicia och Yasmine brukade umgås medans mamma och Angela pratade vuxen prat. William därimot hade stuckit till George.
Det plingade till på dörren och jag gick ner för att kolla vem det var. Jag kickade in genom hållet och såg Justin. Han hade samma kläder på sig som premiären fast utan kavajen. Nu hade han en brun läderjacka på sig. Hastigt öppnade jag dörren och välkommnade honom in. "Varför är du här?" Sa jag och kramade om honom. "Hade lust. Får jag vara här?" Frågade han och kysste mig på pannan. Jag skrattade till. "Klart du får."
Vi gick upp på övervåningen och satte oss i filmrummet-även det så kallade mysrummet. "Så, vad tyckte du om filmen?" Frågade jag och lutade min arm mot ryggstödet. "Den var riktigt rolig och bra. Speciellt den där scenen när du gick in i en glasdörr." Skrattade han till. "Ja den ja. Åhh vad jag kommer ihåg den väl. Vi fick typ göra om den fem gånger bara för att jag började skratta." Vi skrattade helatiden. Justin lutade sig fram mot mig och kysste mig. Hans hand nuddade min kind och mina armar slingrade sig runt hans nacke. Den blev allt mer passionerad och tillslut låg han åvanför mig med hans ena hand under tröjan. Han kysste mig ner till nacken. Det var just nu som jag ville vara mer än en tjej han dejtade.Jag ville vara hans.

Kommatera!!!:D Blev lite konstig men visste inte hur jag skulle fixa till det. :S Haha! xD
ÄLSKAR ALLA MINA LÄSARE!:D