Startsidan  Dreams Come True  Almänt

6 - (♥ Dreams come true ♥ ) -I Think I'm Falling In Love With You....

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Plötsligt ringde telefonen. Jag svarade snabbt. "Hej." Svarade jag med ett leende. "Snälla, kan du komma till mig."Det var Justin. Hans röst darrade. "Vad har hänt?" Frågade jag. Alla kollade på mig. "Jag berättar senare." Hans röst lät hes. "Okej, ses." Snabbt la jag på och tog nycklarna från sminkbordet. "Kläningen var toppen men jag måste verkligen åka. Ses." Snabbt åkte jag iväg. Efter en tio minuter var jag framme. Jag kastade mig ut ur bilen och knackade på dörren. Justin öppnade dörren och hans blick sökte sig långsamt upp till mig. Det som mina ögon möte glömmerjag sent. "Omg!Justin?!" Sa jag tyst...

Runt hans ena öga fanns en blåtyra och rivmärken i ansiktet. Han drog in mig snabbt och låste dörren."Jag vill inte att det ska komma ut mer bilder på mig så här." Sa han och kollade in i dörren. "Vad har hänt?" Frågade jag. Han vände på sig och kollade på mig. "Det var ett par papparatzzis som putade ner mig på marken när jag sa ifrån. Jag var bara inte på bra humör idag och blev uppkäftig." Han skrattade till. Jag log och gick närmare honom. "Du måste tvätta av såren. Det finns fortfarande en massa smuts kvar." Sa jag och undersökte dem. "Jag har skrapsår på ryggen också som jag inte kommer åt. Vill du hjälpa mig?" Log han. Jag nickade."Visst."
Vi hämtade vatten, en ren lila handuk och gick upp till hans rum. Jag satte mig på hans säng i skräddarsits och ställde vattenbuken på hans nattduksbord. Justin vände sig om och drog av sig tröjan. Min mun öppnades en anning och jag beskådade hans rygg. Jag bet mig i läppen och fick syn på skrapsåren. Om jag ska vara helt ärlig så såg det oerhört sexigt ut. Han vände sig om och jag fick syn på hans magrutor. "Visste är dem snygga." Sa Justin. Jag kollade in i hans ögon. "Ja." Skrattade jag. Han kom fram och satte sig med ryggen mot mig. Jag doppade handduken i vattnet och kramade ur en del av det så att den var lite mer än fuktig. När jag nuddade hans sår rykte han till och kved av smarta. "Förlåt." Sa jag och gjorde en grimsch med ena mungipan. "Det gör inget." Svarade han och vände på sitt huvud så att jag såg det i profil. Ett litet leende syntes på hans läppar. Jag kollade lite på honom och fortsatte rengöra såren, nu ännu försiktigare. Han skrattade till."Vad?" Frågade jag. "Min mamma tycker väldigt mycket om dig." Log han. "Det är väl inget att skratta för?!" Log jag. Han vände sig om och tog handduken ur handen på mig. Medans han la den på nattduksbordet bet han sig i läppen. "Jag vet." Skrattade han. "Jag antar att jag är glad över det faktum att hon gör det."Tillade han och gjorde en handchest.(?) Jag log mot honom. Han flyttade sig närmare mig och kollade in i mina ögon."Du vet den första gången jag såg dig var när du var på Jay Leno."Sa han."Vet du vad det första jag såg?" Frågade han. Jag skakade på huvudet."Nej." Sa jag tyst. "Dina ögon... och det är det fortfarande det första jag ser hos dig." Sa han och tittade ner på mina läppar. Jag bet i dem och lika så gjorde han. Min telefon började ringa. Inte ens dess irreterande tjut kunde väka mig från honom. Efter ett tag slutade det. Justin böjde sig fram och kysste min kind. Hans varma läppar mötte min kind. Jag kände hur hela kroppen pirrade. Mina armar slingrade sig runt hans nacke. Han höll om mig och jag slöt mina ögon. Hans hand kramade om mitt hår och hans läppar flyttade sig mot min panna. Jag tryckte in mitt ansikte mot hans hals. Mina läppar nuddade hans nakna hud. "Är det så här du får alla killar på fall? Du gör mig galen." Viskade han. Jag log lite för mig själv men innerst inne skrek jag. "Jag antar det."Log jag. I evigheter satt vi där i varandras armar. Där kände jag mig speciell, älskad och trygg. "I think i'm falling in love with you..." Viskade han och likaså gjorde jag. Jag blev som förtrollad. Jag blev förälskad...

Nu börjar det hända grejer. Kommentera!!!:D Om jag får 4 kommentarer får ni två kapitel imorgon. (Den 4 Juli)
Inte världens längsta men bättre än inget. ;)