Startsidan  Dreams Come True  Almänt

29 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - On A Flight To Stratford.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
Tiden gick och Zachary hade åkt hem.
"I love you." Sa jag och tryckte hennes kropp imot min. "Jag har aldrig känt så här förut." Jag kollade på hennes läppar.
"Jag älskar dig med. Inte jag heller." Jag kysste henne passionerat och hon besvarade den.



Jag hade precis avslutat min och mammas konversation när Justin smög sina armar runt mig. Han kysste mig på halsen och lutade sitt huvud mot min axel.
"Ska vi åka till Stratford snart?" Han log mot mig i speglen. Jag nickade.
"Visst, när du vill." Jag log stort och vände mig om. Justin lutade sina armar mot handfatet. Våra ansikten var bara några centimeter från varandra och vi kysstes, länge.
.
En vecka senare...
Img_4563_large
Jag lutade huvudet mot rutan och kollade ut från ett utav flygplanets rutor.
"Är din pappa snäll?" Jag fattade knappt själv varför jag frågade det där. Han skrattade och la armen om mig.
"Ja, det är han." Jag log mot honom. "Det är mina småsyskon som du behöver oroa dig för" Han såg allvarlig ut. Jag spärrade upp ögonon och kollade på honom.
" Jag skojar ju bara." Jag pustade ut.
"Sluta skoja om sånt." Han log mot mig och kramade om mig.
.
Vi hoppade ut ur Justins Range Rover och kollade på huset som befan sig framför oss. Det var i någon blå färg och mellanstort.
"Gillar du det." Han log och lät sina bilnycklar pendla mellan händerna. Jag nickade.
"Det var lungt här." Jag gick efter honom och fram till dörren. Justin han inte ens öppna dörren innan en liten flicka kom utspringande.
"Bieber!" Justin sken upp som solen och fångade henne i sin famn. Hon hade två tofsar och det hängde lite hår därbak eftersom hon inte hade så långt hår än. Justin lyfte upp henne och kollade glatt på mig. Jag log stort.
"Jazmine, det här är Vanessa." Hon log mot mig och sträckte fram handen. Jag skackade försiktigt hennes hand och hälsade.
"Justin!" En bekant man kom gående mot oss. Jermeny. Justin satte ner Jazmine och kramade om honom.
"Pappa." Dem släppte varandra och kollade på mig. Jag mötte Jermenys blick och i ögonvrån drog Justin upp sina byxor och  slickade sig om läppen medans han kollade på mig.
"Du måste vara Vanessa. Jag har här en massa saker om dig." Jag skrattade till och hälsade.
"Så trevligt." Sa jag och la huvudet på sne.

Kommentera!!:D Blev en liten del och kollade inte stavningen. :S Hoppas ni fattade ändå.