Startsidan  Dreams Come True  Almänt

Chapter 5 ~ Alcohol Made Me Lose It Hard!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Vad är kärlek? Hur är det att vara riktigt kär i någon?" Jag gjorde en dramatisk gest med armarna och snurrade mig i ledning. Jag vandrade baklänges nu på den ödsla väggen.
"Okej, Kärlek har jag ingen anning om vad det är egentligen. Man får bara en bra känsla i kroppen när man kollar in i den personens ögon." Han stannade och likaså gjorde jag. Jag kollade in i hans ögon. "Och när man rör vid den personens hand så..." Han kollade ner på min hand och tog tag i den. Först den högra sen den vänstra. "Så känner man en härlig känsla rusa genom ådrorna på en." Jag fnissade till och ställde mig vid hans sida. Våra fötter fortsatte att mashera (?) på asfalten.
Vi gick ett tag- längst väggar som vi utforskade i mörkret. Pratade om hans karriär, om kärlek. Om allt innan vi var tillbaka hos Chaz. Vi låg en kort stund och pratade innan jag hade somnat.


.
Jag suckade trött och tog en macka. I natt förlorade jag en massa sömn tack vare promenaden, även om det var värt det. Vi gick ut och satte oss runt bordet som vi satt vid igår kväll. En ytterligare suck strömmade ur munnen som en liten vidpust. Jag la mitt ansikte i händerna och hörde hur någon satte sig jämte mig.
"Aw, shawty. Är du trött?" Justin log och la armen om mig. Precis som igår så var hans ögon toma av spår utav trötthet. Han tryckte min kropp imot hans. Hans léende var som klistrat på hans ansikte. Jag gillade det.
"Ja, det kan man väl säga." Skrattade jag fram. Justin skrattade också till.
Vi åt frukost och eftersom att vi hade byttit om så satt vi kvar och pratade lite. Skit snack om allt möjligt flödade ur våra munnar. Om allt nytt och nya som har börjat i skolan som inte Justin hade en anning om vilka dem var.
"Vi kanske kan gå på Quinnes fest? Den nya tjejen. Den är ikväll." Ryan kollade mot Justin som nickade.
"Det kommer bli kaos när jag kommer dit." Vi skrattade.
"Du kan hålla dig till någon av tjejerna här." Sa Chaz. Justin nickade och log mot mig.
"Det kan jag."
.
267543_229940113693860_197872870233918_813782_815728_n_largeTumblr_lp3mna0jal1qh2hffo1_500_large
(Igga bakgrunden o plånboken.)
.
Jag tog på mig en magtröja, ett par slitna shorts och ett par klackar. När vi var på väg ner från trappan hörde vi hur killarna skrattade. Alla hade ett par jeans och en v-ringad t-shirt. Ljudet av våra klackar fick vi deras ögon att dras till oss. Det blev nästan pinsamt tyst.
"Kom nu." Hailey skrattade och drog med Ryan ut medans vi andra hängde på.
Justin gick vid min sida till bilen. Hans blick vandrade längst min kropp innan vi satte oss i bilen och åkte iväg.
Tumblr_kyf0otv8tq1qa91v6o1_500_large
.
Lokalen som Quinne hade hyrt lystes upp i alla möjliga ljus. Rött, blått, grönt och lila. Justin satte på sig ett par glasögon och tog mig runt midjan.
"Är det okej om jag håller om dig?" Jag kunde se hur hans ögon log lite smått bakom det svarta glaset. Jag nickade lite innan vi gick ner till golvet.
.
(Sätt på Chris Brown-Beautiful people och lyssna medans ni läser..)
Vi drogs med i låtens rytm, dansade oss in mot mitten. Jag tog ledningen av mig och Justin. När vi inte kom in längre stannade jag och dansade på stället. Justins händer smekte min mage och han om närmare mig. Det var fortfarande några centimeter från att vi skulle vara i kroppskontakt med våra kroppar.
Allas kroppar svettades och ett flertal dansdueller uppstod. Jag kunde se hur Justin ville gå in där och visa vad han hade att ge men när jag frågade varför han inte var med sa han att det skulle bli kaos om en enda person skulle känna igen honom. Vi gick till en bar och drack lite. Typ en eller två öl eller något annat. Jag hade inte ens någon pejl på vad jag drack. Mamma hade sagt att jag inte skulle göra något dumt eller dricka för mycket när jag sa att vi skulle hitt. Men jag hade väl förvandlats till en liten bad girl just nu och tänkte inte på det.
Vi gick ut igen på dansgolvet men skildes från Ryan och dem andra. Flkmassan hade särat på oss. Justin vandrade sin kropp närmare mig och lät sina händer gå lägre ner. Dem var nästan lite för långt ner, men ändå inte. Jag bara lät han göra som han ville. Jag kunde känna hur våra kroppar krockade med varandra och hur hans kroppsvärme hettade upp min. Hans ansikte var vid mitt och han kollade på mig. Jag kännde hans läppar imot mitt öra. Jag var helt borta. Hur han än gjorde det så fick det mig att känna ett sånt behag.
"Du är grymt het bara så att du vet det." Viskade han i mitt öra.
"Du är full Justin." Han skrattade.
"Ja, det är jag och det känns så bra att inte fatta vad jag gör. Jag säger typ bara det jag tycker. Jag gör det jag vill göra." Hans ansikte befann sig nu  vid min nacke och dem där läpparna som jag alltid studerade snuddade försiktigt vid den. Jag lutade mitt huvud till andra sidan och lät han göra det. Jag var full. Så in åt skogen. Mina tankar var nästan helt borta. Alla förutom Justin. Hans läppar nuddade vid min hud medans han nynnade med i låten. Jag löt mina ögon och bara lät det vara. Allting. Han bakade och drog med mig-ut från folkmassan, ut från den dunkade lokalen och bak till den ödsla gräsplätten. Han tryckte upp mig mot tegelväggen och fnissade till.
"Du vet dem har hångeltält här." Fnissade han fram. Jag skrattade också och kollade åt vänster. Mycket riktigt. Jag skrattade åt den knäppa idéen. Det fanns ett antal stugor med en skylt där det stog myshörna. Jag skackade på huvudet och kollade på dem tonade glasögonen. Det fanns en skog, en liten en på vår högra sida som jag drog med mig Justin till.
Vi satte oss ner på en sten. Jag satt i Justins knä och lutade trött huvudet mot hans axel. Han vinglade till lite och jag reste mig upp och kollade återigen in i hans glasögon.
"Jag vill stirra in i dina ögon och inte in i dem hära." Mina händer tog av hans glasögon och jag kunde äntligen kolla in i dem hasselnötsfärgade ögonen. Han fnös till, likt ett skratt och kollad ner på mina ben där hans hand fanns. Han började smeka benet med sin hand och följde den med blicken.
"Du vet, du är sååå vacker, snygg,sexig OCH het." Han kollade in i mina ögon och jag knuffade till honom. Vi båda föll bakåt och skrattade. Båda låg på rygg och höll varandra i varandrades händer. Skrattet dog snart ut och vi kollade på varandra.
"Du är full." Han skrattade till och kollade menande på mig.
"Vem av oss är det egentligen som är fullast?" Jag fnös till av skratt och lät hans kropp rulla sig över min. Han kollade på mig och böjde sig ner mot mig. Våra läppar möttes i en kyss som varade ganska länge. Jag älskade det. Jag älskade hur fyverkirierna avfyrades inombords och hur vi båda skrattade när vi kysste varandras nacker.
Men jag kunnde inte avgöra ifall den var så seriös som jag ville att den skulle vara. Den var passionerad och våra tungor lekte med varandra men vad, vad fick oss att göra det. Alkoholen eller något annat?
Hursomhelst så gillade jag det. Allt var så bra. Även fast jag kanske inte var i världens bästa medvetande.

Kommentera!!!:D
Vad tycker ni om detta låånga kapitlet?? Kommentera på nu!