Startsidan  Dreams Come True  Almänt

30 - (♥ Dreams Come True ♥ ) - Chaos.

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
"Justin!" En bekant man kom gående mot oss. Jermeny. Justin satte ner Jazmine och kramade om honom.
"Pappa." Dem släppte varandra och kollade på mig. Jag mötte Jermenys blick och i ögonvrån drog Justin upp sina byxor och  slickade sig om läppen medans han kollade på mig.
"Du måste vara Vanessa. Jag har här en massa saker om dig." Jag skrattade till och hälsade.
"Så trevligt." Sa jag och la huvudet på sne.


Justins perspektiv...
Det var skönt att vara hemma efter allt drama i USA. Jasmyn och Jaxo låg och sov i deras rum medans jag och Vanessa låg i min säng och kollade på Tv. Jag stödde mitt huvud mot min arm och såg på hennes ansikte i profil. Mina fingrar snuddade hennes överarm i lätta drag. Hon stängde sina ögon och suckade belåtet.
"Vad skönt det är. När du gör så." Viskade hon och log ett leende som alltid fick mig på fall. Jag sa inget utan fortsatte och log.
Nattens måne lysste en liten del i rummet tillsammans med en gatulykta utanför fönstrerna. Ljuden från tven var kaotiska men i mitt rum var det rena lungnet.
Hon såg så perfekt ut när hon låg där. Så lugn och vacker. Hennes andetag blev tyngre och jag förstod att hon hade somnat.
Min mobil plingade till och jag sträkte mig efter den. Det var från Scooter.
"Ring mig.." Det var det enda som stod på skärmen. Jag gick upp och ringde honom.
"Justin, jag har en sak jag måste snacka med dig om." Svarade han snabbt.
"Visst."
"Vi ska ha ett möte imorgon och planera det sissta av din turné klockan 1. " Det slog mig. Innan jag träffade Vanessa hade vi snackat om turnén innan pausen från allt. Hon kunde inte hänga med. Jag visste det. Vi hade sagt det.
"...och Justin, du kan inte ta med dig någon tjej eller något." Scooters ord ekade i huvudet sedan den dagen. Jag hade bara skrattat och sagt okej utan att ana vad som skulle hända.
Jag skulle få träffa Vanessa och bli djupt förälskad.
Jag bet mig i läppen och nickade för mig själv.
"Okej..."
Vi la på och jag la mig gämte Vanessa. Min kropp var tätt i mot hennes och jag kunde höra hennes andetag.
Vi hade bara 1 månad, kanske mindre tid tillsamans.
Sedan somnade jag.
.
6007203522_fab5397dae_z_large
Vanessans perspektiv...
Jag vaknade av att något plingade till på nattduksbordet. Justin låg så nära att jag kände hans läppar mot min hals. Trött satte jag mig och kollade på klockan. Dem röda siffrorna blinkade 01:37. Mitt i natten.
Min hand tog tag i mobilen och jag gick in till toaletten. Det var ett meddelande från Sky.
"Jag vet att du inte är uppe nu men jag ville bara säga att du fick rollen!:D" Jag log och knappade in ett svar.
"Mamma har sagt det eller hur?^^ När?" Det tog bara någon enstacka sekund innan hon svarade.
"Nästa månad. Vi ska till PARIS OCH SPANIEN!!!!! Vi fick följa med! Bara du, jag och Amanda i Paris och Spanien!:D " Jag blev stumm på tankar. Bara några frågor rusade runt i huvudet. Justin?! Hur skulle det bli med honom?
Dörren till toaleten flög upp. Justin kom in och kollade på mig.
"Jag måste berätta en sak." Han såg inte heller så glad ut. "Jag fick ett sms innan. Jag skå åka på World tour nästa månad." Jag kollade på honom. Mina ögon blev glansigare.
"Du kan hälsa på mig." Uppmuntrade han mig. Jag skackade på huvudet.
"Jag ska också bort. Jag fick rollen." Han kramade om mig medans vi båda lät våra tårar rinna.

Kommentera!!:D Och sry för dålig update!