Startsidan  Dreams Come True  Almänt

OBS! Måste läsas!

src="http://cdn.widgetserver.com/syndication/subscriber/InsertWidget.js">
En annan tröja nästa gång kanske, Justin?
Imorgon (Lördag.) så åker jag iväg och kanske inte kommer ha en så bra update på Dreams Come True men...
Jasmine från http://kidrauhlstorys.webblogg.se/ kommer skapa en ny novell som hon updaterar på! :) Fick ett mejl med en liten handling som lät hur bra som helst!!! Jag har även sagt att hon får uppdatera på den novellen som är under update nu (alltså Dreams Come True) om hon vill. Kommentera mycket nu som tack till henne för att hon skriver här på Bieberromance.blogg.se. Önska henne ett varmt välkomnande nu! :D
Om ni vill så kan ni ju fortfarande ställa frågor till både mig och Jasmine via blogresponse som finns på vänstersidan av bloggen. Kommer logga in lite då och då och kanske till och med uppdatera lite på min novell. :)
Jag vill också ge ett varmt tack till alla som skickade in att dem ville gästblogga. Men jag kände dock inte att fler behövdes. :/
Kom ihåg att hon också har en egen blogg att uppdatera så att ni tar hänsyn till det om hon kanske inte har tid någon dag eller kanske inte skriver bamse stora delar heller!
By the way, är det bågon mer än jag som ska på True talent och kolla? :) Kunde ju vara kul att veta.